HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Chapter 49 - You Don't deserve the hate

Last Chapter:
Vi skulle bara till andra sidan vägen men det var inte särskilt lätt att ta sig dit med allt knuffandes men Justin höll min hand hårt hela vägen. Alla satt i resturangen när vi kom så vi började beställa dirrekt. Som jag trodde var maten fantastisk och smakade utsökt. Men man märkte på alla att man hade flygit och alla var trötta. Det dröjde inte länge förns vi var tillbaka till hotellet och inne på våra rum igen. Både jag och Justin bytte om dirrekt och jag kröp upp till honom efter jag var klar. "Du, lova att inte bli galen nu" Jag kollade chockat på honom. "Tror du att vi alltså, kommer ha sex igen, snart?" "Justin!" Jag blev illröd och slet mig från hans gräpp. Han små flina åt min reaktion men drog in mig i hans famn igen. "Förlåt för jag tog upp det, men det måstes göra någon gång" "Jag vet inte, inte än i alla fall" Han nickade. "Det är lugnt jag ville bara fråga" Jag nickade. "Får jag fråga dig en sak nu?" Han nickade igen. "När var senaste gången du hade det?"
 
 
Jag kände hur han blev stel i hela kroppen. "Justin?" "I Frankrike" "När?" Ville jag veta. "När du åkt hem" "Samma dag, efter vi kyssts?" Han nickade. "Och på väg ner till Spanien" Jag vet inte varför men jag blev ledsen. Jag vände mig om. "Kelsey" suckade han. "Vi var inte tillsamans då" Jag kände hur en tår rann ner från min kind och jag vände mig om och kollade på honom. "Kelsey" Jag skakade på huvudet. "Vad är det?" Ville han veta när ännu mer tårar rann ner från mina kinder så jag reste mig upp ur sängen och skulle gå in på toaletten. "Lämna mig inte Kelsey, snälla" Han hackade på rösten och lika dant jag. "Snälla säg något bara" "Jag bara, jag känner mig inte tillräcklig för dig" "Babe" Justin tog tag i min arm och var på väg att dra mig in i hans famn men jag skakade på huvudet. "Du är allt jag vill ha Kelsey, sluta" "Men du är så" "Jag är så vad Kelsey?" "Du är så mer mogen en vad jag är och jag är inte tillräcklig för dig" "Jo det är du Kelsey, vad kommer allt det här i från?" Jag blev rädd när han skrek på mig. Jag svarade honom inte och det gjorde han frustrerad. "Kelsey snälla, kommer allt det här ifrån för att vi prata om sex?" Var han tvungen att liksom säga ordet, jag blev så generad hela tiden. Jag ryckte på axlarna. "Jag vet att du inte vill ha det än Kelsey, och jag skiter i om jag har gjort mer och du inte. Det ända jag vill ha är dig, jag kommer att vänta på dig och just nu bryr jag mig inte om vi har sex eller inte. Snälla jag älskar dig" Jag blev chockad. Han hade sagt det. "Jag älskar dig med" Svarade jag och gick fram och kysste honom mjukt. "Ska vi sova nu?" Flinade han och jag nickade.
 
*
 
"så vad händer idag?" Undrade jag. "Jag ska först repa lite nu på morgonen, sen ska jag till ellen sen är det konsert" "Fullt upp?" "Jajemen" Jag skrattade löst. "Kom nu, de vill ha oss på frukosten" Jag nickade åt honom medans jag satte på mig skorna. Var det alltid såhär stressigt? Vi var fort nere vid frukosten vid något vip rum där vi skulle äta tillsamans med hans crew. Det är alltid gott med hotellfrukost och det var verkligen inget undantag nu heller. Det var nog kanske den bästa frukosten jag ätit i hela mitt liv. Jag har aldrig sett så mycket frukost. Med allas magar mätta så begav vi oss nästan dirrekt till arenan. När vi kom fram var de inte klara med scenen så Scooter var inte så där jätte glad men jag, Justin och Kenny hittade "bobbycars" som vi åkte med i korridorerna. Det var skoj så länge det varade när Justin var tvungen att gå och göra sig i ordning. Han var som vanligt grym på scenen så jag fattade inte varför han oftast repade innan varje konsert, helt onödigt om ni frågar mig men det fanns väl säkert någon bra anledning. Jag kollade på honom när han sjöng sina låtar och jag kunde inte låta bli att vara så stolt. Pattie kom upp mot mig när hon såg mig. "Vad skönt att ha dig här, Justin är på mycket bättre humör" Jag fnissade. "Jag är glad att han har dig" Log hon. Jag nickade. "Tack" Log jag. Hon nickade och kramade om mig lätt. Justin gick bakom scenen så vi följde efter och just nu visst jag inte vad som skulle hända. "Kels" Justin ropade på mig med huvudet utanför hans louge. Jag tassade dit med många blickar på mig och stängde dörren efter mig.
 
"Vill du med till Ellen?" Undrade han. "Visst" Log jag. "Jag har inte snackat med henne, jag vet inte vad hon kommer fråga, men jag antar att det kommer komma upp om oss så.." "Såå..?" Undrade jag. "Jag antar att jag berättar om oss, om det är okej för dig?" Undrade han. Jag nickade och kysste honom lätt. Han log stort och drog av sig sin tröja och börja byta om mitt framför mig. "Justin" "Kelsey" Jag himlade med ögonen och gick ut ur hans louge så länge. Folk sprang överallt och jag förstod inte varför alla var stressade nu, det var flera timmar till konserten. Jag himlade med ögonen för mig själv och kollade ut från fönstret och fann massa fans vänta utanför. Jag fick en klump i magen. De dom ville hade jag. Jag kunde liksom inte förstå det, det är väl antagligen för att jag inte ser det på det sättet. "Jag är klar" Jag vände mig om när jag hörde Justin. Scooter, Pattie, Ryan, Alfredo och jag följde med honom till Ellen. Det dröjde inte länge med bilresan och vi tog oss in bakvägen. Ellen mötte oss bakom kullisserna och hon hälsade på alla och även mig. "Trevligt att träffa er igen, Justin gör dig redo, ut om en kvart?" Ellen kollade på någon man med stora hörlurar. "Ja en kvart" Svarade han ellen. Justin nickade och blev in skickad till sminket. Jag och Alfredo ställde oss och kollade på Showen som hon höll på med nu. Jag visste inte vem det var hon snackade med, antingen var det en kändis eller inte.
 
 
Det blev paus vilket betydde att Justin snart skulle ut. Ellen gick tillbaka in och hälsade i kameran att pausen var slut och presenterade även ut Justin på scenen och publiken började skrika. De kramades och satte sig ner i fotöljerna. "Så Justin, länge sen sist" Började Ellen och Justin nickade. "Ja, allt för länge sedan" "Så vad har du haft för dig?" "Tja, nytt album, och en snart avklarad världsturne" Ellen nickade. "Hårt jobb?" Undrade hon. "Ja, absolut det hårdaste jag jobbat på något album" Hon nickade. "Så, du har gått ut highschool också?" Justin nickade glatt och publiken jublade. "Bra betyg?" Undrade Ellen på skämt. "Vad tror ni?" Frågade Justin publiken som barar skrek. Jag flinade för mig själv, jag hade faktiskt ingen aning vad Justin fick i betyg. "Du har konsert ikväll om jag förstått det rätt?" "Jajemen" "Vad gör du efter de här två veckorna då?" "Jag ska nog hem till La igen" Hon nickade och såg finurlig ut. "Med din flickvän" Jag spärrade upp ögonen och kände en rodnad över mina kinder. Justin skrattade och bilder kom upp på oss på skärmen. "Ni är väldigt söta...." Justin ryckte smått på axlarna och log mot publiken. "Så är hon din flickvän?" Ville Ellen veta. "Ja" Publiken uuhade. "Vi kommer prata mer om det här men  nu tar vi paus" De kom bakom kullisserna igen och Justin fann mig snabbt. "Är du okej?" Jag nickade och han böjde sig ner och kysste mig lätt.
 
Tumblr_m1d5wkkobg1qaqkllo1_500_large
 
"Vi tänkte fråga om du har lust att komma ut på Scenen?" Ellen kom fram till mig. "Eeh" Var det ända som kom ut ur min munn. "Du behöver inte, det kommer inte vara några konstiga frågor heller" Sa Ellen. "Visst" Svarade jag. Justin kysste min kind och Ellen log åt oss. "Matt kommer ta hand om dig, han visar hur du ska gå ut när jag presenterar dig är det bara att du kommer ut till oss, okej?" Jag nickade och de gick ut på scenen igen. "Så vi sitter här med Justin, och han har nyss berättat att ryktena är sanna, han har en flickvän och vi tänkte att vi skulle ta ut henne hit, Kom Kelsey" Jag blev  genast super nervös men jag gick ut med ett leende på mina läppar och Justin mötte mig med en snapp puss. "Så, hur träffades ni?" Eller frågade mig. "Genom skolan, när han började. Vi gick i samma klass" "Var det kärlek vid första ögonkastet?" Både jag och Justin skakde på huvudet. "Så är det galet med allt det här Kelsey?" "Ja, ganska. Jag antar att jag inte tänkte på det först eller. Alltså jag fick ju chansen att lära känna honom som en vanlig kille i min klass och jag tror det var bra. Just då så var det inte så jobbigt, men nu undviker jag twitter och allt det där" Skrattade jag. Ellen nickade. "Hur föll du för Kelsey?" Frågade hon Justin. "Alltså, hon är så speciell och jag vet hur jag har varit det var därför jag började i skolan. Kelsey fick mig att se andra saker, alltså om det inte vore för henne så tror jag inte jag skulle sitta här idag, jag antar att jag hade varit samma skithög, och det var hon som fick mig att berätta för alla hos Jimmy. Jag är jätte glad för att ha henne i mitt liv"
 
Jag kunde inte låta bli att rodna och jag hade aldrig hört han säga det där förut så jag blev tagen. "Ni är så söta, men hur går det med hans fans och så?" Undrade hon. "Alltså vi har ju inte gått ut med något förns nu, folk har spekulerat och även mina fans. Jag vet att de har en åsikt och jag vet att det är svårt för dom. Men jag hatar att se Kelsey få hat brev, hat kommentarer när hon inte gjort något illa. Hon har förändrat mig och det är tack vare henne och ingen annan. Jag vet att det alltid kommer finnas fans som inte kommer acceptera det." Ellen nickade och såg lite sorgsen ut. "Kelsey du behöver inte det här hatet, och kanske Beliebers, den här gången så kan ni bara vara här för Justin och hans musik, inte för hans relation." Sa Ellen och jag och Justin log mot varandra. "Jätte trevligt att ha er här. Tack för ikväll, vi ses nästa vecka" När kameran slog av kramade Justin om mig. "Du gjorde jätte bra ifrån dig" Jag log och kysste honom.
  På vägen till arenan stoppade vi utanför mcdonalds och köpte med oss mat. vi alla var jätte hungriga så det var skönt att få något i sig. När vi kom tillbaka så blev Justin dirrekt in skickad någon stans och jag stog kvar med Alfredo. "Är det alltid så här?" Undrar jag. "Pretty much, men du vänjer dig snart" Jag ryckte på axlarna. "Kanske" "Föresten, stannar du här tills turnen är över?" "Jag vet inte, jag tror nog inte det. Sophie" Sa jag. Han nickade förstående.
   Konserten började och Justin körde på bra som vanligt. "New Yooork" Sa han i mikrofonen. "Jag är väldigt glad idag, för att jag får spela här och sen har jag även en speciell person med mig och jag har även skrivit än ny låt som jag tänkte ni skulle få höra för första gången, den är skriven till dig Kelsey"
 
Vilken låt tror ni han sjunger? :)
Kommentera!!


   Postat av: Emelie

Aww han sa att han älskar henne ❤ nej jag fangirlar inte alls över detta kapitlet. Pff varför tror du det hahaha ❤


      Datum: 2013-05-16 Tid: 21:48:04 URL: http://lifeasemelieida.blogg.se

   Postat av: Ditt största fan

Gud vad bra. Älskar det. Synd bara att mitt internet dampar hela tiden. Haha. Men lycka till i framtiden med allt. Kommet alltid att stötta dig i det du gör även om jag inte känner dig! Puss å kram :*


      Datum: 2013-05-16 Tid: 22:08:22

   Postat av: Ebba

Jätte bra kapitel!!! Jag vill veta vilken låt!!! :))))


      Datum: 2013-05-16 Tid: 22:15:40

   Postat av: Anonym

skit bra verkligen! :)


      Datum: 2013-05-16 Tid: 23:45:26

   Postat av: Anonym

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeer


      Datum: 2013-05-17 Tid: 12:43:50

   Postat av: Anna

Super bra. :)


      Datum: 2013-05-17 Tid: 18:15:31

   Postat av: Anonym

Sjukt bra <33


      Datum: 2013-05-17 Tid: 21:58:37

   Postat av: Miranda

jätte bra, you go girl


      Datum: 2013-05-19 Tid: 09:55:11

   Postat av: Celebnovell

Aw så himla gulligt! Bäst! ♥


      Datum: 2013-05-19 Tid: 22:32:12 URL: http://celebnovell.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback