HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Chapter 50 - 911 whats your emergency?

 
Last Chapter:
På vägen till arenan stoppade vi utanför mcdonalds och köpte med oss mat. vi alla var jätte hungriga så det var skönt att få något i sig. När vi kom tillbaka så blev Justin dirrekt in skickad någon stans och jag stog kvar med Alfredo. "Är det alltid så här?" Undrar jag. "Pretty much, men du vänjer dig snart" Jag ryckte på axlarna. "Kanske" "Föresten, stannar du här tills turnen är över?" "Jag vet inte, jag tror nog inte det. Sophie" Sa jag. Han nickade förstående.
   Konserten började och Justin körde på bra som vanligt. "New Yooork" Sa han i mikrofonen. "Jag är väldigt glad idag, för att jag får spela här och sen har jag även en speciell person med mig och jag har även skrivit än ny låt som jag tänkte ni skulle få höra för första gången, den är skriven till dig Kelsey"
 
 
 
 
Justin satte sig vid pianot och jag hade nästan alla blickar på mig backstage. Jag visste inte hur jag skulle bete mig just då, mitt pirr i magen var något sjukt och jag kände redan när han började spela på pianot hur jag ville gråta. Jag måste säga att han verkligen såg bra ut där på pianot. "Need to se you face and need to look in your eyes" Jag bet mig i läppen för att inte börja böla på riktigt men jag kunde inte låta bli att en tår sakta rann ner från min kind. "I know it's hard baby to sleep at night, dont you worry, everthing's gonna be ahlrigt" Hans röst är så speciell mina hårstrån på min kropp stod rätt upp. Pattie strök mig över min rygg och mina tårar ville inte sluta rinna. Jag hade ingen aning när han hade skrivit låten, kanske i Frankrike, eller kanske första veckan nu på hans mini turne. Bry mig om det var det minsta just nu, jag älskar honom något sjukt mycket. Publiken var knäpptyst, man hörde verkligen Justins röst, det var helt sjukt. Alla lyste med sina telefoner eller annat ljus. "All alone in my room wating for you phone call to come soon, for you i would walk a thousands miles to be in your arms" Åh Justin. Jag hade ingen aning om hur mycket han faktiskt saknade mig och han hade ingen aning om hur mycket jag hade saknat honom. "You know that i care for you, i will always be there for you" Jag log medans tårarna fortsatte att strömma ner från mina kinder. "Don't you worry, Everythings gonna be alright" Jag var totalt mållös och när an tog den sista tonen på pianot hade jag lust att sprina ut till honom och kyssa honom. Han var perfekt. Så himla perfekt.  Justin kollade in backstage och när han mötte min blick gav jag honom en slängkyss.
 
"Redo för att åka hem?"  undrade Justin och jag nickade glatt. Det hade varit jätte kul och vara med Justin såhär, men just nu ville jag bara hem till Sophie. Vi klev ombord på planet, vi skulle faktiskt åka ett vanligt plan, dock första klass. Jag satte mig närmast fönstret och Justin brevid mig. "Sover du över hemma hos mig, eftersom det är så sent när vi kommer till La?" Jag nickade. "Vi åker till Sophie dirrekt imorgon" Undrade jag och han nickade glatt. Planet lyfte och det dröjde inte länge förns Justin blev rast lös. Han hade alltid lika svårt att sitta still. Jag la mina ben över hans så jag kunde sitta bekvämare men Justin hade inget emot det. Han la sin hand på min höft och böjde sig över mig och gav mig en kyss. Jag fnissade lätt. Han ville tydligen ha mer så han slickade mig lätt på underläppen så hans tunga kunde glida in och möta min. Innan det blev allt för ivrigt avbröt jag det, vi satt faktiskt på ett plan. "Justin" klagade jag. "Vad?" "Vi är på ett plan, men massor människor om du inte märkt det" Han himlade med ögonen. "Fine" Sa han och låtsades spela sur. Han gick verkligen in för sin roll då han lämnade sin plats och jag himlade med ögonen mot honom. Det dröjde inte länge förns han kom tillbaka. Han hade för dåligt tålamod. "Sur?" Flinade jag. Han nickade. Jag skrattade åt honom och kysste honom på kinden. "Jätte sur?" Flinade jag och han nickade. "Förbannad" Svarade han och jag skrattade och då fick han ett leende på läpparna. "Du suger" Fnittrade jag. "Det är svårt att va arg på dig" Jag ryckte på axlarna och log stort.
 
Jag och Justin stog trötta och väntade på våra resväskor men till sist så kommer hans sista på bandet så han tar den och vi går ut till Chaufören utanför som ska skjutsa hem oss till Justin. Det var länge sen jag var så här trött så jag somnade på Justins axel. "Baby" Justin väckte mig när vi var framme och jag gäspade. Vi gick som sengångare in till hans hus och det första vi gjorde var att byta om och lägga oss i hans säng. "Justin" Han nickade. "Brian och Alison gifter sig snart, vi ska till Mexico" "Va?" Undrade Justin. Jag nickade. "Vill du typ vara min dejt då?" Han flinade och nickade och kysste mig. "När är det då?" "Om lite mer en än vecka" Log jag. "Du har väntat med att fråga?" Skrattade han. "Nej, eller jag har ju bråkat med Brian och dom om det. Sen kom jag på det nu och aah" "Jag skojade bara." Han kysste mig igen och jag rodnade. "Vi sover nu" Jag nickade och han drog in mig till honom. "Godnatt Sötnos" Jag fnissade åt hans ordval. "Godnatt Justin" Av någon anledning så kunde jag inte sova. Jag antog att jag var övertrött. Justins andetag blev tyngre och tyngre mot min nacke och jag förstod att han hade somnat. När jag tänkte efter så har det gått över ett år sen jag och Justin träffade varandra. Det är ganska sjukt. Det känns som det har gått hur snabbt som helst. En annan sak som också är ganska sjuk är att jag kan gå från att verkligen gilla honom till att hata honom till att gilla honom igen, men jag antar att han är en person som är lätt att gilla eller lätt att inte gilla. Men för mig så är det väldigt lätt att älska honom.
 
Jag kände hur någon blåste i min nacke och jag log stort och vände mig om. "Godmorgon" Hälsade han med sin sexiga morgonröst. "Godmorgon" Han placerade sin arm runt mig och tryckte mot min svank så jag kom närmare honom så han kunde kyssa mig. "Sovit gott?" Undrade han och jag nickade. "Jag ska bara duscha så kommer jag sen så kan vi äta frukost" Jag nickade och han kysste mig igen innan han tog med sig en handduk in i badrummet. När han gick in så bytte jag om och samt plattade mitt alldeles för lockiga hår för idag. Justin sjöng i duschen och jag flinade. Justin kom ut med en handduk runt hans höft och jag rodnade när han hämtade kläder så han kunde byta om. Tack och log bytte han om i sin walk in closet så jag inte behövde skämmas ännu mer. Jag drog på några drag med min mascara. "Du behöver inte sminka dig" klagade Justin och gick in på toan. Antagligen för att fixa sitt hår som inte han heller behövde fixa. Jag blev klar och la ner mina saker i necceären. "Justin jag går ner så länge" Jag fick inget svar och jag rynkade på pannan. "Justin?" Han svarade inte. Jag gick in på toan och fann honom ligga på golvet. "JUSTIN?" Jag skakade på honom och han reagerade inte. Jag började gråta och tog upp min telefon och ringde dirrekt till amublansen. "911 vad är krisen" "Min pojkvän har ramlat ihop, eh, han reagerar inte" "Vad är din adress?" "******, La" "De är påväg, jag vill att du stannar med honom om han vaknar upp, eller om något händer" Informerade kvinnan och jag kunde inte göra något annan än att gråta. "Justin" Viskade jag men jag fick inget svar.
 
 


   Postat av: Celebnovell

OMG - trodde de skulle krascha med planet eller kanske någon bilkrock men detta trodde jag aldrig. du lyckas alltid överraska mig i dina kapitel! ♥


      Datum: 2013-05-21 Tid: 18:43:01 URL: http://celebnovell.blogg.se

   Postat av: Ebba

OMG MEEEEEEEEEEEEEEER!!!!


      Datum: 2013-05-21 Tid: 19:44:42

   Postat av: Ditt största fan

Gud vad bra. Längtar tills nästa kapitel kommer. (Sken dig inte stressad! Ta dig den tid det behövs för att skriva ett nytt kapitel!) Älskar din novell!!!


      Datum: 2013-05-21 Tid: 21:12:32

   Postat av: Anonym

Wäääää nej Justin :(


      Datum: 2013-05-21 Tid: 21:18:30

   Postat av: Hejhej.

Du kanske tycker det verkar som att ingen läser novellen. Förlåt för att jag aldrig kommenterar men nu försöker jag visa att jag älskar din novell! Helt fantastisk och du borde bli författare och skriva manus oså. Fortsätt så! ;)


      Datum: 2013-05-21 Tid: 22:33:21

   Postat av: Anna

Jätte bra. :)


      Datum: 2013-05-22 Tid: 06:39:58

   Postat av: Sabina

Sjukt bra, nästa kapitel nuuuuu tack!


      Datum: 2013-05-22 Tid: 07:03:44

   Postat av: Anonym

Omg! Vad hände me han!? Men bra som vanligt ör kapitlet


      Datum: 2013-05-22 Tid: 15:37:53

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback