HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Chapter 52 - Are you really that tired?

Last Chapter:
"Undrade du något?" "Ja, om jag och min dotter kan sova över" "Ja självklart, jag ber dom fixa två sängar" Jag nickade tacksamt. Den ena skulle jag ändå inte använda, men det var inget jag skulle säga för då skulle dom förbjuda mig att sova med Justin. Jag gick in till honom igen. "De kommer med två sängar, vi sover här i natt" Justin himlade med ögonen. "Det är bättre att du sover i din egen säng" "Nej, jag sover bäst med dig och då är det där jag tänkter sova, punkt slut" Han log smått. Jag vann. De kom in med Sophies säng och jag la henne där dirrekt då det var sent. Dock bytte jag en blöja först. Min säng skjutsade de in och de sa godnatt. De stängde våran dörr och jag bytte om till hans tshirt han hade på sig på vägen hit och kröp sedan under täcket med Justin. "Godnatt" "Godnatt älskling" Svarade han. 
 
 
Två veckor hade gått och vi var på väg till Meixco. Eftersom jag hade tagit med Justin så åkte vi ett normalt plan, vi skulle bo på ett normalt hotell, eller det var ett mindre hotell men det var jätte fint i alla fall. Vi skulle alldeles strax landa och klockan var mycket. Vi skulle dirrekt till våra hotell när vi var framme. Flygplans maten var faktiskt god för typ första gången. Jag lutade mig mot Justins axel och höll hårt i hans hand när vi landade. Det var många som skulle fira Alisons bröllop, eller många och många, men det var ju ganska många därför var vi tvugna och åka i flera bilar till hotellet. Bil resan var kort och vi gick till hotellet. Justin hade armen om mig och med handen på min rumpa och jag kunde se Lucas blick så jag tog hans hand i stället och han flinade åt mig. Brian och Alison skulle självklart ha bröllopsviten så de fick sina kort först och Alisons mamma delade ut alla nyckelkort och vi fick våra nästan sist. Jag visste inte hur vi skulle bo men det var ju inte som Justin brukade bo i alla fall. Jag kände mig super ofräsh då jag gick i en gammal tjocktröja och inget smink men jag orkade verkligen inte imorse. Sophie sov redan i bilstolen och det var Brian som hade bärt henne in på grund av eventuella papz. Vi tog med henne till vårat rum så faktiskt inte var så tokigt. Justin la ner henne i resesängen i det lilla vardagsrummet och vi gick in till sovrummet. Vi bytte dirrekt om eftersom klockan var ganska mycket.
 
 "Är du verkligen trött?" Suckade jag mot Justin när vi hade gått och lagt oss. Han skakade på huvudet och flinade. Jag kände hans läppar mot mina och jag log och besvarade kyssen han gav mig. Han placerade sin hand om min kind och jag tryckte mig närmare honom. Hans hand åkte innanför min tröja och den smekte mig över ryggen så min hud knottrades under hans beröring. Han började kyssa mitt käkben och tog sig sedan till halsen där han sög lite lätt och jag kunde inte låta bli att stöna till. "Justin" Han fortsatte att kyssa mig. "Justin sluta" Jag tog mig loss från hans grepp och satte mig upp. "Förlåt" Sa han oroligt. "Det är lugnt men-" "Jag vet att du inte är redo" Sa han lugnande. Jag svalde och nickade tacksamt. "Men får jag ta hand om dig? Jag lovar att du kommer att älska det." Jag blev nervös. "Baby det kommer inte göra ont, det ända du kommer känna är njutning" Han kysste min kind. "Säg till om jag ska sluta" Han började kyssa min hals igen och det var hur skönt som helst. "Justin" Stönade jag under honom när han sög min hud bakom örat så hela jag rös till. "Vill du att jag ska sluta?" Jag skakade på huvudet och bet mig i underläppen. "Sluta bita dig i läppen du gör mig galen" Jag log smått innan hans läppar träffade mina igen. Hans händer hittade mina höfter och det dröjde inte länge förns de var under tröjan i stället.
 
Han hasade sig ner och drog upp tröjan över magen och kysste den ett varv runt magen. Han tog tag i kanten av tröjan och drog den uppåt tills jag fick sätta mig upp så han kunde dra av den helt. Eftersom vi skulle gått och lagt oss så hade jag ingen bh under. Jag täckte fort över mina bröst. "Kelsey" Han kysste mina händer. "Göm dig inte baby" Viskade han i örat. Han kollade in i mina ögon när han tog bort mina händer och blicken han hade då var sexig. Min hud knottrades igen på grund av att det blev kallt och jag var nervös. Justin bröt ögonkontakten och kollade ner på min kropp som bara hade ett par trosor på mig. "Kelsey du är jätte vacker" Han kysste mig snabbt innan han begav sig neråt åt mina bröst. Han kysste mig emellan mina bröst och jag ryckte till och kände hur mina bröstvårtor styvnades. Han greppade högra bröstet och masserade det försiktigt innan han började kyssa och suga på min hals igen. Jag gnydde för jag visste inte vad jag skulle göra, allt var bara så skönt. Han kysste mig hela vägen ner till mina trosor och jag skämdes lite för jag inte tagit ett par finare, inte för att jag äger några jätte sexiga som Justin säkert är van vid, vad tänkte jag med, jag måste köpa nya!
 
"Babe, jag vet att första gången var en katastrof och jag är ledsen, jag gjorde inget skönt för dig. Jag bara körde rakt på och vi tar allt i din takt nu. Jag vill bara att du ska förstå att du kan få ha det jätte skönt och om du inte vill att jag ska dra ner dina trosor nu säg det då" Jag svalde nervöst. Jag skakade bara på huvudet eftersom jag inte fick fram något ord. "Så jag kan dra ner dom älskling?" Jag nickade och han skrattade till. Han kysste mig över troskanten innan han sakta drog ner dom. Jag ville ha ögonkontakt med honom men det gick inte för han kunde inte slita sin blick. Jag drog ihop mina ben om det ens gick något mer. Justin hade fått av mig trosorna och jag kände mig verkligen naken. Han hade bara sina kalsonger på sig ändå, men jag kände mig förudmjukad. "Babe, slappna av, du är jätte fin" Jag svalde och tog ett djupt andetag. Justin tog tag om mina knän och särade på mina ben och jag tror aldrig mitt hjärta har klappat så här hårt som det gjorde nu. Han slickade om sina läppar och jag har aldrig varit så här nervös. "Jag kommer att vara jätte försiktig, säg bara till så slutar jag om du inte tycker om något jag gör okej?" Jag nickade nervöst. Han hasade sig upp till mig igen och kysste mig. Jag besvarade kyssen och jag kände hur han placerade sin hand mellan mina ben. "Går det bra?" Jag nickade. Han började smeka mig med cirklar på min klitoris och jag stönade.
 
Jag kunde inte kyssa honom längre, jag kunde inte koncentrera mig på att göra det. Han slutade kyssa mig eftersom han insåg att jag inte kunde hantera det. Han fortsatte istället och kysste överallt på min hud medans han fortfarande smekte mig. "Du har en vacker hud babe" Jag sa inget utan fortsatte gny. Justin började smeka mig med sin tumme och sen kände jag hur hans finger tryckte på vid min öppning. Han trängde in ett finger och jag blev överväldigad av känslan.  "Justin" Kved jag. "Jag vet Baby, jag vet" Han började röra det in och ut samtidigt som han smekte mig med sin tumme och kysste min hals. Jag kände hur något bildades i min kropp och jag ville bara att Justin skulle fortsätta. "Justin, snälla" Stönade jag och innan jag visste ordet av så trängde han in ytterligare ett finger. En känsla jag aldrig varit med om kom allt närmare och närmare och tillslut exploderade jag under honom med hans fingrar i mig. "Bra älskling, är du okej?" Undrade han och jag nickade. Ja det var jag. Men jag skämdes.  "Babe, jag kommer tillbaka, men jag har ett problem i mina kalsonger som jag måste gå och ta hand om" Jag nickade generat och han kysste min panna innan han försvann ut ur rummet.
 
Jag skämdes. Jag satte på mig ett par nya trosor och Justins tshirt och la mig i sängen igen under täcket. Mina kinder var jätte varma och jätte röda. När Justin kom in igen log han och jag log smått tillbaka. Hur kunde han vara så lugn, eller jo jag förstod varför han var lugn, han har ju säkert gjort det här hur många gånger som helst.
"Kelsey" Suckade han och la sig brevid mig. "Sluta skämmas" Jag drog täcket över ansiktet. Han skrattade åt mig. "Det är normalt, du är min flickvän. Varför skäms du?" "Veet inte" Suckade jag. Kanske för att jag nyss varit naken inför honom och han hade gjort allt det där, sköna. "Babe" Han drog bort täcket och drog mig intill honom. "Jag vill att du ska vara bekväm med mig. Jag vill inte att du ska gömma dig, jag vill se dig men jag förstår att det är nytt men du är säker med mig och som sagt jag vill att du ska känna dig bekväm." Jag nickade åt honom. "Godnatt Älskling" Han kysste min kind och jag gosade in mig hos honom. "Godnatt Justin, och tack" Han flinade och kysste mig.
 
Nu får ni kommentera massssvisssss!!!!!!!! :D


   Postat av: Anna

Super bra!! ;) hehe


      Datum: 2013-05-27 Tid: 16:58:35

   Postat av: Ditt största fan

Lol älskar din novell


      Datum: 2013-05-27 Tid: 17:20:44

   Postat av: Emelie

Awkward haha :) gulligt kapitel


      Datum: 2013-05-27 Tid: 17:23:31 URL: http://lifeasemelieida.blogg.se

   Postat av: Evelina

Super bra!


      Datum: 2013-05-27 Tid: 17:33:41

   Postat av: Miranda

det är jätte kul att läsa dom speciella detaljerna men jag tycker hon borde våga mer med han, du fattar. men jätte bra. OXOX


      Datum: 2013-05-27 Tid: 17:48:37

   Postat av: sara

Perfect yehooooooaaaaa :)


      Datum: 2013-05-27 Tid: 18:11:36

   Postat av: Anonym

Meeeeeeeeeeeeeeeer


      Datum: 2013-05-27 Tid: 18:13:42

   Postat av: sandy

Duktig flicka ;)


      Datum: 2013-05-27 Tid: 22:33:10

   Postat av: emmy

Skit bra!!!


      Datum: 2013-05-28 Tid: 15:36:58

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback