HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Update

Hello bloggishen.
 
Igår var det valborg och jag skulle ha trevligt med mina vänner och allt. Tyvärr så hände det lite saker och min bf var inblandad, jag kom hem nu och är svin trött, har sovit tre timmar. Idag kommer inget kapitel som det var tänkt utan ni får det imorgon efter jag är hemma skolan. Förlåt!
 
Så det ser ju ut som Jelena är tillbaka vad tycker ni om det? :)
 
Hittade det här på internet, i vissa ord hon säger kan jag verkligen hålla med om men verkligen inte allt.
Aja läs NEDIFRÅN och UPP if u want. pussssssssss. Menar inget med denna bilden, tyckte bara den var "intressant" loooooll. Eftersom det är så mycket spekulationer :)
 


   Postat av: Amina

Har länkat dig :)<3


      Datum: 2013-05-01 Tid: 21:03:17 URL: http://jbieberfictions.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback