HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

I love u all

"It has got to the point where its to much for me"
 
Hej mina kära läsare. Nu kommer jag med ett super tråkigt besked. Men jag kommer inte att fortsätta, jag vet att jag skrev att jag skulle göra det i onsdags, i onsdags liksom. Min uppdatering suger och den har aldrig varit så här dålig som den är nu. Efter forgiven love tappade jag 40+ läsare vilket är så himla tråkigt vilket sänkte mitt självförtroende sjukt mycket. Jag tappade även från Feelings is feelings men kom nästan upp i det i de sista kapitlena av FL. Jag hade bestämt mig att sluta efter FL, men jag tyckte synd om er och jag hade en ide i huvudet så jag tänkte varför inte? Men nu har skolan börjat och jag är super stressad. Jag har inte tid eller ork för att sätta mig ner och skriva. Jag vet vad jag vill ha med i kapitlena men jag får inte ner det. Jag känner mig tvingad att skriva ett kapitel och får panik när det gått för länge sen senast jag skrev, och då skriver jag ihop det jätte dåligt. Det är också mycket kortare kapitlen. Jag vet att det kommer bli super svårt för mig att inte skriva, för jag har skrivit på den här bloggen så länge, det kommer kännas hur konstigt som helst, men allting har sitt slut. Och det här är mitt. Det absolut sista jag ville var att sluta mitt inne i en novell, men det har gått fem kapitel och om jag ska upp mot åttio kapitel kommer det ta hur lång tid som helst. Så det är lika bra att sluta nu, än att det går ännu längre in i novellen. Jag försökte att skriva igår och idag men det funkar inte längre. 
 
Usch jag hatar att skriva det här, jag älskar att skriva noveller åt er men jag kan verkligen inte längre. Ett tag så kunde jag sitta och skriva kapitlen åt er istället för mina läxor och det slutade aldrig riktigt bra, haha. Jag trodde aldrig att jag skulle skriva såhär många noveller och aldrig få så här många läsare som jag fick. 294 läsare var mitt besöks rekord och det låg oftast runt det, jag är så sjukt stolt över mig själv för jag trodde aldrig det här. Visst hade det varit så sjukt kul att nå 300 läsare men jag är så grymt nöjd.
 
Jag vill självklart tacka er alla, för att ni läst och för att ni kommenterat, när ni sagt det jag gjort bra och dåligt så jag kunnat gå i från där, när jag varit sjuk och ni sagt att jag ska krya på mig och när jag fyllt år och ni sagt grattis. Ni alla är guld värda för allt ni gjort för mig. Jag älskar er så grymt mycket. Varje gång jag fått besöksrekord har jag skrikigt av glädje och när jag ser att jag fått kommentarer så får jag en klump i magen om vad ni har skrivit.  Tack, tack och tack så grymt mycket. Jag älskar er, och ha det super bra och ta hand om er.
Jag har ingen aning om jag kommer komma tillbaka, inte inom snarast tid i alla fall, men Never Say Never right? Åter ett stort tack, jag älskar eeeer och kommer att sakna era fina ord. <3
 
Untitled
I love you | via Tumblr
"The passion they can no longer deny" | via Tumblr
 
Welcome to the East.
JB | Tumblr (4)
 


   Postat av: Anna

Tråkigt att du slutar!! :( <3 Men förstår varför. Skolan är jobbig och stressig...
Men för min skull gör det inget om tar veckor innan jag får ett kapitel. Bara jag får ett. Läser många noveller och din är en av mina favoriter. Så det väldigt tråkigt att du ska sluta skriva nu. En mindre jävligt bra novell att läsa! :/ Men som du skrev Never say Never. Så ser framimot när du en dag kommer in med ett nytt kapitel. Längtar!! :) <3


      Datum: 2013-09-01 Tid: 19:21:53

   Postat av: Anonym

Omg! :( Jag kommer sakna dina noveller :( lycka till med livet! Vi älskar dig


      Datum: 2013-09-01 Tid: 19:34:54

   Postat av: Celebnovell

Aww gumman! Kommer verkligen sakna dina kapitel, men du känner nog vad som är bra för dig själv. ♥


      Datum: 2013-09-01 Tid: 19:43:53 URL: http://celebnovell.blogg.se

   Postat av: Alex

Du är helt underbar och dina novellers guld värda❤ hoppas att du kommer tillbaks ngn gång 👋❤😘 puss och kram xx


      Datum: 2013-09-02 Tid: 17:27:30 URL: http://alexlove.blogg.se

   Postat av: Rebecka

Förstår och respekterar ditt beslut, men snälla kan du låta bloggen vara kvar så att man kan läsa dina noveller om och om igen även fast du slutat


      Datum: 2013-09-04 Tid: 12:35:16

   Postat av: Hanna

NEEEJ!!! jag kommer sakna dig och dina kapitel så mkt!! jag älskar älskar älskar din blogg ju!!! kan du inte försöka skriva klart novellen du håller på med?? hoppas du kommer skriva snart igen. love you.


      Datum: 2013-09-04 Tid: 19:49:39

   Postat av: Anonym

Noooo, dina noveller var ju bäst :(


      Datum: 2013-09-08 Tid: 11:32:18

   Postat av: Anonym

Noooo dina noveller var ju bäst :(


      Datum: 2013-09-08 Tid: 11:32:58

   Postat av: jnoveller

hej! grym novell du har! kika gärna in på min!
jnoveller.wordpress.com


      Datum: 2013-09-21 Tid: 21:16:30 URL: http://jnoveller.wordpress.com

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback