HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Prolog - Felicia Stanford

Hej mitt namn är Felicia Stanford. Jag är 17 år och för två veckor flyttade jag till Stratford, Med min mamma, pappa och min lillasyster och min stora syster, helt ärligt vet jag inte varför min stora syster följde med, hon är 19 år hon klarar sig ju själv, dock är jag 17 men mamma och pappa har fortfarande vårdnaden över mig. Dock skulle jag aldrig klara mig i en lägenhet alldeldes själv, utan mammas hjälp, utan hennes goda mat, och detsutom är jag sämst på att hålla i mina pengar hehe, Nog om det. Vill ni veta varför vi flyttade hit...?
Jo jag bodde i London....., har en sån där vacker accent, men innan London då bodde jag i Uppsala. Min pappa byter platser för jobbet hela tiden, helt ärligt fattar jag inte vad han jobbar med. Min moder, hon är lat och är en hemma fru, nejdå, min mamma brinner för sjukvård, hon fick aldrig något jobb i London inom det, så då var hon en hemma fru. I Sverige var hon läkare hon älskade jobbet och ville verkligen fortsätta med det, men så blev det inte när vi flyttade till London. Jag var tretton år då jag flyttade dit, alltså bodde jag där i... 4 år.Men nu när pappa skulle byta plats igen så kunde han antingen ta Aten eller Stratford. Det kändes som stratford var ett mer stabilt ställe och mamma fick ju jobb så det var bara bra. Jag är van med att flytta runt, vi flyttade runt lite i London också. Men jag älskar London och skule nog vilja flytta tillbaka. 
Jag har som sagt bara bott här i två veckor, men jag börjar skolan imorgon, är faktiskt lite nervös. Men sommarlovet har varit fantastikt, väldigt varmt får jag må och säga. Dock så är det skönt med skola igen, och det känna bra att börja nu efter sommarlovet så man inte kommer in helt random i det nya klassrummet, jag gillar verkligen inte det jag har prövat på det FÖR många gåner.
Mina intressen är, sjunga,fotboll, festa och vara med kompisar. Det sämsta med att flytta är att jag måste lämna mina kompisar. Visst jag är alltid beredd på att någon gång händer det att jag måste flytta igen.
Men den här gången tror dem vi stannar ganska länge i alla fall. Vi får se.
Jag är 162 lång jag väger.... A secret.. hehe,  onödig fakta.
Nu ska jag sova, vi ses imorgon för då ska jag till skolan.

Vill DU veta mer om mitt liv?


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Heeej vat tycker ni då...? 

föresten välj vem Felicia ska vara, bestämmer torsdag kväll komentera nu om ni vill det ska vara mellan dem här:

Miley Cyrus:


Vanessa Hudgens?:


Kendall Jenner:


Ariana Grande:



  


   Postat av: Anonym

Miley :)


      Datum: 2011-12-07 Tid: 15:32:17

   Postat av: johanna

Miley, eller Vanessa...


      Datum: 2011-12-07 Tid: 16:56:10

   Postat av: sara

miley för du använde ju inte klart henne hehe.. eller selena?


      Datum: 2011-12-07 Tid: 18:30:47

   Postat av: dedu hahah skoja... MImmi

Kendella hon är sjukt söööt palla miley sån äpple huvud har hon ;)


      Datum: 2011-12-07 Tid: 22:52:09

   Postat av: Anonym

kendall*


      Datum: 2011-12-07 Tid: 22:52:53

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback