HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Chapter 73 - The end

Last Chapter:
 "Det är så fint här" Sa jag och Justin nickade. "Har du varit i hawaii förut?" Undrade jag. "Ja, fast typ i två dagar när jag hade konsert, men jag hann inte se någonting" jag nickade. Maten kom in och jag och Justin började äta dirrekt. Det var super gott och ingen av oss sa något på grund av att vi åt. Maten var ganska fort borta från våra tallrikar och Justin såg.. nervös ut? "Är det något?" Undrade jag. "Nej, eller jo. Eftersom du typ alltid sover hos mig, så undrar jag om du, och Sophie vill flytta in hos mig?" Jag log för mig själv. "Nej" Svarade jag. "Nej?" "Vi vill flytta in med dig, men inte hos dig" "Och vad är det för fel med mitt hus babe?" "Det är liksom gjort för dig, jag vill ha något som är gjort för oss. Och liksom att vi båda flyttar in och börjar om om du fattar?" Han nickade. "Så när vi kommer hem går vi på husjakt, okej?" "Okej" log jag och gick fram och kysste honom mjukt.
 
 
 
"Så då är vi framme" Vi nickade tacksamt och gick ut ur bilen. "Det är för litet" Viskade Justin i mitt öra. "Justin vi är på utsidan, vi har inte ens kollat inne än" Det var andra huset för idag och Justin var omöjlig. Det vi varit och kollat på idag hade han sagt till mäklarn så fort vi kom in i hallen att det var fel och han gick och satte sig i bilen igen. Han var verkligen omöjlig. "Kom igen, och var glad. Du är pinsam" Han himlade med ögonen åt mig och vi gick tillsamans in med mäklaren i huset. "Så, det är sex sovrum, fyra badrum, köket är dock lite litet, vi kan gå in och kolla." Som hon sa var köket väldigt lite och det var nästan mitt ända krav att det inte skulle vara det. "Jag skulle verkligen vilja ha ett större kök" Sa jag och mäklaren nickade. "Bra då åker vi vidare" Sa Justin och jag himlade med ögonen åt honom. "Förlåt, men han har vaknat på fel sida eller något" viskade jag till mäklaren och hon nickade. Vi satte oss i bilen igen och åkte runt i La och till slut stannade hon igen. "Så" Sa hon och vi gick ut. Det såg verkligen jätte fint ut. "Justin det är jätte fint" Han nickade och vi gick in. "Så, det är stort kök" Vi gick in i köket och det var det. Det var dock synd att det inte var så stora fönster så man kunde se ut. "Det är fyra badrum men tre sovrum" Det ena badrummet på nedervåningen var verkligen super fint. "Babe det är för lite med tre sovrum.." Sa Justin. "Hur då?" Undrade jag. "Sophie har ett, du och jag ett, och sen ett som gästrum.?" "Nej, det är för lite, jag vill inte ha det" Jag suckade åt honom. "Kan du inte verka lite glad att i alla fall vi ska flytta ihop?"
 
"Älskling, det är klart jag är. Jag vill bara ha det perfekta huset. Vi kan väl vänta ett tag och bo hos mig?" "Justin, du har en typisk ungkarlslya, jag vill att vi ska hitta något tillsamans." "Okej, kom vi åker" Han tog min hand. "Inte det här, till nästa hus vill vi ha ett stort kök, en fin och stor utegård med pool mer än fyra sovrum och ett stort vardagsrum både ner och uppe, dom andra kan du stryka" Mäklaren nickade åt Justin. Jag tyckte det blev lite pinsamt så jag satte mig snabbt i bilen. "Baby, jag vill verkligen flytta in med dig, tro inget annat, okej?" Justin kom in i bilen och jag nickade åt honom samtidigt som han kysste min kind. Jag log och mäklaren antecknade utanför men kom sedan in i bilen och körde iväg. Det var inte långt ifrån efter hon stannade igen och vi klev ut. Det var ett stort vitt fint hus. "kom vi går in" Sa mäklaren och vi följde efter henne. Vi kom in och dirrekt så var det öppet och en stor trappa dirrekt upp till övervåningen på sidan. "Wow" Sa jag för det var verkligen super högt i tak. "Så, vi har köket här borta" Vi klev efter henne. "Åh vad fint" Sa jag och man kunde se utegården, precis som jag ville ha det. "Åh Justin kolla" Det var en stor pool och med en myshörna, och mycket mer tomt. Justin log mot mig. "Här är matsalen" Vi följde efter henne och det var ett stort bord, för kanske tio elva personer medans det andra i köket var för sex personer. Vardagsrummet är stort, det är också en liten bio anläggning, det här rummet står tomt, Man kan ha det till gym eller vad som, Dom två badrummen här nere är stora, och sen är det ett litet där uppe men ett stort" Vi gick upp på övervåningen och hela jag log. "Här har vi ett allrum, eller aah vardagsrum, ena toaletten här, och två gästrum vägg i vägg. "Här skulle nog bli erat sovrum för det är är här största sängen är" Justin log och viskade i mitt öra. "Där kommer det hända snusika saker"
 
Jag armbågade han i magen och han stönade till även fast jag inte gjorde hårt. Som tur var hade mäklaren gått in och visat oss två walk in closet och även ett badrum som ledde från vårat rum. "Och här är ytterligare ett sovrum" Visade hon. "Här är också ett tomt rum som man kan ha som kontor, eller aah vad som helst, ett till sovrum kanske, Jag ska låta er prata" hon lämnade oss i det tomma rummet. "Vad tycker du?" Undrade jag. "Det är fint, och stort. Och jag kan se att du älskar det" Jag fnittrade till. "Det är perfekt" "Då min kära flickvän tycker jag att vi tar det" Jag fnittrade till igen och kysste honom mjukt på hans läppar. Vi gick ut ur rummet. "Vi tar det" Sa Justin. "Åh vad bra, då kan ni följa med mig till mitt kontor, så skriver vi papper" Vi nickade och jag kollade en sista gång innan vi åkte iväg igen. Det var lugnt utanför hennes kontor så vi tog oss in lätt. "Så, då ska vi skriva lite papper, ska båda två stå på huset?" Jag nickade men Justin skakade på huvudet. "Justin sluta, vi pratade om det här, jag låter dig inte betala det själv" Han suckade. "Babe, det är ingen fara, jag har pengarna, plus jag ska sälja mitt hus" Jag himlade med ögonen. "Men vi betalar det här tillsamans" Nu var det hans tur att himla med ögonen åt mig. "Fine, men jag gör det bara för en anledning" "Och vad är den?" Undrade jag. "Det får du se inom en snar framtid" Jag skrattade åt hur han patetisk han lät. "Okej, då kan du börja först att signa det här" Hon pekade på vart jag skulle skriva och jag gjorde som hon sa. "Och du här Justin" Han skrev snyggt och prydligt ner sin signatur. "Så, då är ni husägare, här är tre nycklar" Jag log stort. "Vi har köpt ett hus" Pep jag och Justin skrattade åt mig. Vi lämnade mäklaren och jag gick ut i korridoren med nycklarna i min hand. "Justin, vi har köpt ett hus" Pep jag. "Baby jag vet" Han kysste mig innan vi gick ut och möttes som vanligt av paparazzis.
 
3 veckor senare:
"Det var sista lådan" Sa Brian och jag log stort. "Tack" Justin bärde fortfarande in sina grejor och jag nickade mot hans grejor och Brian gick ut för att hjälpa till och lika så Lucas. Det gick fort för Alfredo, Ryan och Chaz var också här och hjälpte till. "Tack så mycket" Sa jag när Ryan och Chaz ställde ner sina lådor. Alfredo kom in med mina bröder med låder med. "Justin kommer med sin sista låda nu" Sa Chaz och jag nickade. "Sista lådan" Sa Justin och han ställde ner den. Jag log stort. "Vi ska lämna er i fred nu. Njut av er första natt" Jag skrattade åt Ryan. "Alison gav mig Sophie." "Vi ses okej, jag kan inte fatta att du flyttat ut" "Jag bor bara tjugo minuter ifrån er Alison." Skrattade jag. "Ugh jag vet" "Hej då Lil sis" "Vem var det som flyttade ut först huh?" Frågade jag Lucas och han himlade med ögonen åt mig och kysste mig på kinden och lika så gjorde Brian. "Ta hand om dom" Sa Brian och pekade på mig och Sophie. "Jag lovar" Svarade Justin. "Vi ses" Sa Chaz och Ryan som var i stan två veckor till. Vi nickade och kramade om dom för hjälpen och lika så Alfredo. Dom gick och jag och Justin stängde dörren om oss. "Vi har flyttat in" Sa Justin och jag log stort och kysste honom. "Är du trött?" Frågade Justin Sophie som låg på min axel. "Nej pappa" Hon kunde prata ganska bra. Inte säga meningar men två till tre ord kunde hon. Pappa var det första ordet hon lärde sig och jag hade aldrig sett Justin gladare när Sophie klämde ur sig "pappa" första gången. "Jag tror du är det älskling" Sa jag och hon burade sig in i min nacke. Jag gick upp med henne på övervåningen och Justin följde efter. Vi gick in med henne i hennes rum som vi hade målat för en vecka sedan, lila och rosa.
 
image
 
Jag la ner Sophie i hennes säng och Justin och jag satte oss brevid sängen och kollade på henne. Han drog in mig i sitt knä. "Hur kunde jag ha en sådan tur?" Undrade han. "Hur kunde jag?" Han flinade. "Jag menar, den snygga nykomligen i skolan stötte ju på mig" Han skrattade åt mig. "Du var väldigt nervös när jag pratade med dig" "Konstigt, den ända killen som pratar med mig i skolan var Lucas och typ någon av hans kompisar" "Det ändrades" "Om det gjorde" "Tänk att det kunde förändras så mycket" Viskade han. "Tänk att hon kunde förändra allting" Jag kollade mot Sophie som hade stängt sina ögonlock och somnat. "Jag älskar dig" Han kysste min kind. "Jag älskar dig med" Tysta reste vi oss upp och stängde nästan dörren och gick sedan ner på nedervåningen. "Det är så tyst" Sa jag och Justin vände sig om. "Ja du bor inte med dina bröder längre" Jag log åt honom. "Kom och ta mig" Jag kollade förvirrande på honom innan han sprang iväg. "Justin" Visk skrek jag. Han sprang in i en korridor där det var mörkt. "Justin det är mörkt här" Han svarade mig inte. "Justin på riktigt sluta" Jag var så sjukt lättskrämd och skrämde alltid upp mig själv ännu mer. Jag vågade inte gå in i något rum utan gick fram och tillbaka. "Justin seriöst" Jag kunde inte höra honom någonstans. Skulle han verkligen göra mig livrädd första natten? Ja jag var livrädd, det var kolsvart där jag var just nu. "Justin" Suckade jag igen och innan jag visste ordet av kände jag två armar runt min kropp och jag hoppade till. "Shit Justin" Han skrattade åt mig."Blev du verkligen rädd?" "Jaaa" Suckade jag åt honom. "Förlåt babe" Han tog min hand och ledde mig in till vardagsrummet. "Sätt dig på stolen" Sa han. "Varför" Gör det bara.
 
Jag gjorde som han sa och han tog mina händer bakifrån och sedan kände jag något runt min handled. "Justin vad gör du?" Satte han på riktigt fast handbojar på mig. "Vi ska bli lite kinky" "Du skojar?" "Ja" Skrattade han. "Lita på mig" Han satte en ögonbindel på mig. "Tror du inte att jag är räddare nu eller?" "Babe, du kan ropa på mig när som helst, jag är här jag lovar. Jag ska bara fixa lite grejer och du får inte se" Jag himlade med ögonen men han kunde ju inte  se det ändå. Hans fotsteg blev lägre och lägre och tillslut hörde jag dom inte alls. Jag vet inte hur länge jag satt här och bara väntade. "Justin?" "Snart babe" Det kändes som en evighet men till slut så hörde jag hans fotsteg närmare och jag andades lättat ut. Han tog bort handbojerna. "Vart fick du dom ifrån?" Frågade jag och han skrattade. "Alfredo" "Hmm" Svarade jag och han skrattade igen. "Behåll ögonbindeln" Jag nickade och han ledde mig ut någonstans. Jag kunde inte huset tillräckligt bra för att veta vart. Han öppnade i alla fall en dörr och jag förstod att det var glas dörren. Han tog bort ögonbindeln och han hade gjort hur fint som helst. Det var massvis med ljus och det stog champange på bordet. "Justin, varför?" "För att det är våran första natt här och det borde firas lite" Jag log stort och gick fram och satte mig. Justin gjorde lika dant och han drog en filt över oss och jag la mig mot hans bröst. "Du är bäst" Han skakade på huvudet. "Vi är" Och jag fnittrade.
 
 
 
"När jag började på Aby mount så var jag inte mig själv. Jag sa åt Daniel att säga någon brud jag inte kunde få för jag ville ha lite "motstånd" för det suger när dom bara ger med sig.. Efter lite tjafs så sa han dig. Du hade svart hår och ganska långt, inte lika långt som du har nu. Du var super blyg och kollade oftast ner i bänken. Du bet också på änden av din penna. Jag vet att det jag gjorde var något så fel, men jag var inte frisk. Men jag kunde inte sluta tänka på dig. Du var i mina tankar hela tiden, speciellt när jag trodde du var gravid men inte ville tro på det. När jag hade varit hos Jimmy Fallon så sa du att du trodde på mig att jag kunde förändras. Det är något jag bärt på länge. Det var och är så lätt att prata med dig. Jag berättade om min pappa så himla lätt för dig. Det var som att redan då, så visste jag att vi var gjorda för varandra. När jag var på tour och kom hem till dig när du var full gravid. När jag fick känna på din mage så kände jag mig hemma. Jag passade med dig. Men jag förstod inte det då. När jag kom in i sjukhus rummet och du höll i Sophie, det var min dotter och hennes mamma men du betydde något så mer redan då. Jag älskade dig redan då, för du var Sophie mamma och jag skulle och kommer alltid att älska dig. När alfredo fyllde år och du var på någon promenad med honom, jag tror aldrig i hela mitt liv att jag varit så avundsjuk på någon person i hela mitt liv. Jag älskade när du blev nervös när jag gick utan tröja och hur du bet dig i läppen, lika så när jag såg dig i bikini, det stampade elefanter i hela min mage då. När jag kysste dig på flygplatsen så ville jag inte låta dig gå. Jag hade så mycket känslor och jag ville behålla dig för evigt. När du sa att du var kär i mig och när du ville bli kallad min flickvän så svär jag att jag aldrig varit lyckligare, du, jag och Sophie är en familj. Även fast världen inte vet om Sophie så kommer de någon gång få reda på det och då kommer vi att hantera det, som vi har hanterat andra saker, vissa inte jätte bra men det struntar jag i nu. För du är mitt liv Kelsey Hastings och jag vill tillbringa hela mitt liv med dig." Massvis med tårar rann ner från mina kinder. Tänkte han..? "Kelsey Hastings, vill du gifta dig med mig?" han stog på knä och höll upp en diamant ring. "Justin, JA" Han trädde på ringen och jag slängde mig i hans famn. Han var min förevigt.
 
Allihoppa här och nu meddelar jag slutet för Forgiven Love. Vet knappt vad jag ska säga. Tack för alla kommentarer och all feedback. Tack för att alla ni har läst, tack för allt verkligen. Ni är världens bästa läsare. Jag älskar eeeeer!!!!
Snälla ge mig era sista synpunkter på denna novell! Love u.
 
 
Det kommer en till novell, men mer information någon annan gång.
 
 
 
 
 


   Postat av: Anonym

sjukt bra,kan inte fatta att den är slut, hela denna novell har varit fantastisk, hur du skriver, innehållet, åh allt har varit så bra, ser verkligen fram emot den andra novellen med, jag är säker på att den kommer bli lika fantastisk som denna <3

Fråga: kommer det komma en Epilogi? <3


      Datum: 2013-08-04 Tid: 21:38:59

   Postat av: MINa

USCH VA HEMSKT ATT DENNA NOVELL NU ÄR SLUT!!! HAR LÄST DEN SÅ LÄNGE OCH ÄLSKAR DEN SOM BARA DEN! LÄNGTAR TILLS NÄSTA NOVELL ;D


      Datum: 2013-08-04 Tid: 21:54:04

   Postat av: Celebnovell

Är helt mållös, försöker skriva en lång kommentar om hur fantastiskt perfekt du skriver men ingenting kan egentligen beskriva det. Helt sjukt hur besatt jag var av din novell under hela tiden du skrev det. Varje gång jag såg att du har lagt ut ett kapitel så släppte jag allting för att kunna läsa. Varje gång har jag kommenterat, inte med långa meningar som du förtjänar utan bara med ett "jättebra" eller "sjukt bra." Ångrar mig faktiskt att jag inte la ner lite tid men man kan väl säga att det berodde på tidbrist. =/♥ Iallafall innan jag börjar skriva en hel bibel här så ska jag verkligen skriva att jag kommer sakna den här novellen. Kram! ♥


      Datum: 2013-08-04 Tid: 22:05:24 URL: http://celebnovell.blogg.se

   Postat av: Alex

Åååh dina noveller är alltid så perfekta och du skriver så sjukt bra också !!!:')


      Datum: 2013-08-05 Tid: 00:06:23 URL: http://Alexlove.blogg.se

   Postat av: Rebecka

åå, gud vad bra den här novellen blev, är seriös ledsen att den tog slut. jag hittade till din novell genom ett länkbyte när duvar på runt kapitell 30 då trodde jag typ att det skulle ta evigheter att komma ikapp, men då hade jag fel för jag fasna föe novellen vid första kapitlet och läste till ditdu var på typ en dag då vnovellen var så fängslande, en sak jag älskat med din novell är att man kom in i den direkt, då den inte var så seg i början så att man behöver läsa in typ tio kapitel för att den ska bli!


      Datum: 2013-08-05 Tid: 00:57:57

   Postat av: hanna

åååh den var ju jätte bra, vill inte att den ska vara slut!


      Datum: 2013-08-05 Tid: 01:47:03

   Postat av: Anna

Denna novell har varit super bra. Roligt att se badboy Justin och en rätt så blyg tjej. Och sen få se hur de mognar och växer inom
sig själva genom den här novellen är roligt och kul att läsa om. Som sagt tycker jag denna novell har varit jätte bra. :)


      Datum: 2013-08-05 Tid: 12:38:09

   Postat av: Anonym chey ♥

jlhdfagufrij SLUT?! what are u saying? NOOO!
:C jag älskade verkligen novellen och gahhh jag dör, du är verkligen bra på att skriva.


      Datum: 2013-08-05 Tid: 12:51:51

   Postat av: kelly

Så bra!! Denna novellen var min absoluta favorit, kommer Drf en epilog?? Jag hoppas iallafall det<3


      Datum: 2013-08-07 Tid: 01:51:22

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback