HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Chapter 66 - Neighbour

Last Chapter:
"Ja, men vi åker hem nu" Hon nickade. "Ring mig om vad som helst" Jag nickade och hon kysste både min och Sophies hjässa. Jag fann Justin längre ner i korridoren med ansiktet tryckt mot sin händer men jag kunde inte bry mig mindre. När vi var nere i garaget och jag var på väg att sätta in Sophie i bilstolen så kom Justin gåendes. "Vad vill du?" "Säga hej då till min dotter" Jag suckade och satte ner henne i bilstolen och lät Justin göra det. Sammy satte sig i bilen och Justin stängde dörren om Sophie. "Vi måste prata" Sa han och jag suckade. "Jag vill inte prata med dig" "Det skiter jag i Kelsey, jag är ledsen för att jag rökte på men jag var fan inte otrogen mot dig" Jag skakade på huvudet. "Hur kunde du bli arg på mig när jag var den som spelade volleyboll och du den som rökte på och dansade med tjejer?" "Förlåt" Suckade han. "Nej Justin, det är försent, och ja, jag kommer åka till London.
 
 
"Är du säker på det här nu då?" Jag nickade mot Alison. "Okej, åh vad jag kommer sakna er" Jag skrattade. "Ni får komma och hälsa på" Hon nickade och kramade om mig. "Har du med dig allt?" Jag nickade och kollade runt omkring mig men hittade inget jag skulle ha med mig mer. "Och alla Sophies saker är med?" "Jajemen" "Bra" Vi gick ut i hallen och där stog Brian och Lucas och kollade på mig när jag kom ut. "Så du ska verkligen åka?" Undrade Lucas. "Inte för att du varit hemma jätte mycket den senaste tiden så är det här väldigt långt bort" Jag log snett. "Det kommer bli bra" Han nickade och omfamnade mig i en kram. "Ha det bra, och inga mer killar förns jag har godkännt dom, got it?" "Jadå" Skrattade jag. Brian kramade om mig dirrekt efter. "Att du skulle vara den första att flytta ut" Suckade han. Jag skrattade. "Det är inte permament, jag vet inte ens hur länge jag ska stanna, det kan liksom bara vara en månad, jag får se hur vi trivs och så" Han nickade och kysste min hjässa. "Jag vet, och sköt om dig." "Jag lovar" "Älskar dig kiddo" "Älskar dig med" Vi kramade om varandra igen innan jag gjorde lika dant med Lucas och Alison. "Okej, Hej då, älskar er" Jag vinkade till dom när jag satte mig i bilen och körde iväg för att hämta Sammy. "Så Sophie, nu ska vi till ett helt annat land, men det ska bli jätte kul ska du se" Det dröjde inte länge förns jag var utanför Sammys port och Carlos och hon stog där med hennes väskor.
 
De lyfte in dom i min bagage lucka och det var på gränsen att dom fick plats alltså. De kysstes hejdå och sedan gick jag ut för att krama om honom också. "Var rädda om varandra nu, jag kommer och hälsar på" "Självklart" log jag och de kysstes ännu en gång och vi körde iväg mot flygplatsen. "Är du pepp?" Undrade hon. "Jaa, det ska bli skönt att komma bort" Hon nickade. "Väldigt" Bil turen var ganska tyst då Sophie redan hann somna innan vi var framme vid flygplatsen. Vi hade en vagn där vi körde våra väskor till dit vi skulle checka in oss för annars skulle vi inte kunna få med oss Sophie också. Vi fick sitta en del på flygplatsen i väntan på att vi fick kliva på men tillslut fick vi göra det och jag tog fönsterplatsen med Sophie i mitt knä. Vi hade en väldigt lång resa framför oss men det skulle nog fixa sig.
Framme i London och det var en helt annan miljö. Vi hade tagit en taxi där Sammys lägenhet var och vi fick hjälp med alla väskor upp. Vi gick in i hennes lägenhet och den var verkligen jätte fin. "Herre gud Sammy och den här har bara fått stått tomhänt?" "Nej då, vi har hyrt ut den då och då" "Bra" Sa jag och hon skrattade. "Ditt sovrum är åt höger längre in i korriooren" Jag log stort med en sovandes Sophie i min famn. Rummet var enkelt och hur fint som helst. "Wow Sammy det är jätte fint" Hon log stort. "Kan du hjälpa mig med hennes säng på dirrekten?" Undrade jag och hon nickade. "Absolut"
 
Sängen blev klar ganska fort och jag kunde äntligen lägga ner Sophie där så hon kunde få sova. "Bara så du vet, jag har bjudit in grannen mitt emot på middag, han är jätte snäll" "Jaha okej" Log jag. När Sammy gick ut så la jag upp väskorna på sängen och började packa upp. Jag hade nog inte riktigt fattat att jag var i London just nu. Inte heller hade jag nog fattat att jag skulle vara här ett tag. Eftersom jag var tvungen att packa upp både mina och Sophies grejor så tog det ett tag men tillslut så var jag klar och jag gick ut till köket där Sammy stog. "Jag tänkte att vi kunde beställa typ kina mat, vi har ju inte dirrekt något i kylen så vi måste handla imorgon" Jag nickade. "Ja det blir jätte bra" "Jag ringer kina maten då, Mason är här om ungefär en kvart" Jag nickade. Mason, det skulle jag nog komma ihåg. Sammy gick iväg för att ringa, och jag passaade på att skicka ett sms till Lucas, Brian och Alison att vi var i lägenheten. 
Det ringde på dörren och jag gick efter Sammy när hon öppnade dörren. Jag antog att det var Mason som kom eftersom han inte hade mat med sig och att dessutom Sammy kramade om honom. "Du måste vara Kelsey?" Jag nickade. "Och du Mason?" Han nickade och log stort. Han var söt. "Kom in Mason" Sammy släppte in honom. "Det ser verkligen lika dant ut" Sammy nickade. "Så vart har du Carlos, fick han stanna i La eller?" "Japp" Mason nickade. Vi satte oss vid matbordet och snart ringde det igen på dörren och Sammy gick för att hämta vad som nog var maten. "Så, tycker du om London så här långt då?" Jag log. "Ja självklart" Log jag mot honom. "Vad bra, det är najs här faktiskt" Jag nickade. Sammy kom in med maten och ställde det på bordet och vi högg genast in. Ett gråtande ljud hördes från monitorn och jag ursäktade mig och gick in i rummet för att ta upp Sophie. Hon var säkert hungrig så jag gjorde snabbt iordning något åt henne. "Har du en dotter?" Undrade Mason. "Ja" Log jag. "Vilken sötnos" Jag skrattade. "Vad heter hon?" "Sophie" Log jag och satte mig igen vid matbordet.
 
Kommentera så blir jag glad :)


   Postat av: Biebzstoory

Sjukt bra <3,men omg justin då:/


      Datum: 2013-07-15 Tid: 12:58:33 URL: http://biebzstoory.blogg.se

   Postat av: Celebnovell

Superbra! ♥


      Datum: 2013-07-15 Tid: 13:38:48 URL: http://celebnovell.blogg.se

   Postat av: Ditt största fan!

Gud va bra! Älskar det!!!


      Datum: 2013-07-15 Tid: 15:13:56

   Postat av: sara

mycket braa!!!


      Datum: 2013-07-15 Tid: 20:17:17

   Postat av: Anonym

Meer


      Datum: 2013-07-15 Tid: 23:07:48

   Postat av: jenny

det börjar bli lite tråkigt om att det är osams..det har blivit lite överdrivet om att hon blir så arg...


      Datum: 2013-07-16 Tid: 00:24:44

   Postat av: Anna

Super bra!! :)


      Datum: 2013-07-16 Tid: 08:43:46

   Postat av: smilingbieber

grymt!! det skulle betyda jätte mycket om du läste min novell har precis börjat och handlar om justin som inte är känd och en flicka som rymmer ifrån sin pappa som slår och våldtar henne han råkar köra på henne och tar hem henne och... :)


      Datum: 2013-07-16 Tid: 13:27:16 URL: http://smilingbieber.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback