HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Chapter 13 - Sleeeeeeeeeeeeeepover

Last Chapter:
En och en halv timme slogs fort och det var nu dags att bege sig till Chaz. "Tara kommer du?" Ropade jag. "Japp" Sa hon och jag tog på mig mina JefferyCampell och sen gick vi ut. Jag blev äntligen lite längre en Tara. Jag är aldrig längre en henne. Det är alltid jag som är kortast vart vi än går. Jag är bara 164 centimeter och hon är närmare 170 cm lång.
"Ready for some fun?" Frågade hon. "Yeah I am" Sa jag och vi gick mot Chaz dörr.

Vi knackade och snart stog Chaz med ett glat leende i hallen. "Hej tjejer" Sa han och kramade om oss. "Hej Chaz" Sa vi och jag kramade om honom. Men icke gjorde Tara det utan gav honom en lätt puss. "Awww" Fick jag fram och började skratta lite lätt. "Har inte de andra kommit?" Frågade jag. "Nej, De kommer nog snart, Ryan skulle ha med sig någon btw." Sa han. "Jasså, flickvän eller?" Frågade jag. "Han säger att de bara är vänner, men tvivlar starkt på de" Skrattade han. Så fort vi vänt oss om plingade det på dörren och Chaz gick dirrekt för att öppna. Där stog Ryan och någon söt liten tjej. Chaz hälsade på Ryan med något slag som bara de gör + Justin då. Han hälsade även på den där tjejen. Hon presenterade sig sedan som Hayle. "Hej Ryyyyyyyy" Sa jag glatt och kramade om honom. "Hej Kim, ganska länge sen faktiskt" Sa han glatt. "Japp" Sa jag och gick vidare och hälsade på Hayle. "Kim" Sa jag och skakade hennes hand. "Hayle" Sa hon och log.
Tara hälsade också på dem.

Istället för att trängas i hallen gick vi in i köket så länge tills Justin skulle komma. Jag vände mig om och skulle hälla upp lite dricka till mig och då ringde det på dörren. Justin kom in i köket och hälsade på alla. På ett sätt blev jag generad. Vi log mot varandra vi hade inte riktigt hälsat. "Vad är det med er två igentligen?" Frågade Chaz. "Va?" Frågade jag förvånat. "Vad gjorde ni igår igentligen?" frågade han förvånat. "Inget" Sa jag. Jag såg att Tara viskade något till Chaz, säker om att han sov över. "OMG DUDE SOV NI ÖVER?" Frågade Chaz och gick fram till Justin och "slog" han i ryggen. "Ja, men inget hände, det var i seperata sovrum till och med, ge er" Sa Justin ganska surt. Ingenting hände. Vi kysstes nästan. Men han ville väl bara glömma det antar jag. Och glömma att han ens sov hemma hos mig. Det verkade ju som det i alla fall.

"Maten kommer vi sex, det är två timmar kvar så vi hinner ju inte bada eller något liknande, så vad gör vi?" Frågade Chaz. "Film?" Föreslog Justin. "Neej inte nu, ikväll senare, vi gör något kul" Sa Ryan. "Soooom?" Frågade Justin. "Snurra flaskan" Föreslog Chaz. Vi alla gick till slut med på det och vi tog en varsin dricka och vi satte oss i en ring på golvet. Ryan började att snurra flaskan.



Den snurrade och snurrade men hamnade till slut på Tara. "Sanning eller Konsekvens?" Frågade Ryan. "Sanning" svarade hon. "Vem är snyggast, Chaz eller Justin?" Frågade han. "Chaz" Sa hon och fnittrade till. Tara snurrade flaskan och den hamnade på Hayle. "Sanning eller Konsekvens?" Frågade Tara. "Sanning" Sa hon. "Gillar du Ryan er som än vän?" Frågade hon. Man såg att hon började bli generad. "Ja lite kanske" Sa hon och Ryan och Hayle möttes i ögonkontakt. "Awww" Fick jag fram. Hayle fnittrade till och snurrade flaskan, den hamnade på Chaz. "Sanning eller Konsekvens?" Frågade han. "Jag är inte feg, Konsekvens" Sa han och log. "Kyss en valfri tjej eller kille" Sa hon. "Justin, jag har alltid drömt om det här" Sa han och gick fram till Justin. "Du skojar?" Frågade Justin chockat. "Japp" Sa han och gick till Tara i stället. De kysstes ömt och sen var leken på gång i gen. Han snurrade flaskan och den kom på mig. "Konsekvens" Svarade jag innan han fråga. "Yes, Jag ska hälla på sprutgrädde på Justins mage sen ska du slicka upp det så sexigt du bara kan." Sa han, "Seriöst?" Frågade jag. "Japp" Sa han och gick iväg för att antagligen hämta grädden. "Av med tröjan Bieber" Sa Chaz. Justin suckade. Han ville kanske inte det här?. Hans mage var grymt snygg. Chaz hällde upp grädde, so here we go.

Justins Perspektiv:

Jag väntade på att hon skulle börja. Det hade ju dock varit bättre om Chaz hade sagt Kyss Justin, eller liknande. Det hade jag ju inte dirrekt något imot, men inte det här heller, men en kyss hade ju varit bättre, men det här är rätt nice det med. Jag njöt när hon slickade upp grädden men skratta gjorde jag med eftersom det kittlades så förbannat. När hon blev klar fick hon lite applåder av de andra. Hon skrattade. Efter mycket om och men så slutade vi spela och bara pratade i stället. Det ringde på dörren vilket betydde att maten var här. Chaz gick och öppnade dörren och betalade pizzabudet. Två jätte familjepizzor hade han beställlt en Hawaii, och en Kebab. Vi högg in dirrekt och det kändes som pizzorna aldrig tog slut. Men till slut gjorde de det och det var dags för bad.

"Sisten i" Ropade Chaz. Han var den ända som inte hade bytit om. Så vi alla gick gick för att byta om. När jag kom ut så var bara Ryan och Chaz i poolen. Jag dök i poolen och simmade sen upp till ytan och då kom tjejerna ut. Min blick föll dirrekt till Kim. Så himla snygg hon är. Hayle dök i snabbt och simmade bort till Ryan och samma gjorde Tara fast till Chaz. "Ska du inte hoppa i?" Frågade -hayle Kim. "Njae, jag är en badkruka jag måste värmas upp lite först" Skrattade hon. Hon la sig på en luft madrass. "Om jag vill ha luftmadrassen då, vad ska du göra då?" Frågade Chaz henne. "Då lägger jag mig väl i solstolen då" Skrattade hon och la sig i en solstol. 
Hon satte på sig sina glasögon och la sig ner. De andra höll på med varandra så jag bestämde mig för att ta med mig Kim ner i vattnet vare sig hon vill eller inte. "Vem skymmer solen?" Sa hon och drog upp brillorna.

 

"Justin, tänk inte ens tanken" Sa hon allvarligt. "Vadå för tanke?" Frågade jag och blinka. "Justin seriöst" Sa hon allvarligt. "Du, en sak är säker, jag är grymt seriös" Sa jag och drog upp henne lätt ur solstolen. Jag bärde úpp henne i min famn. "Justin seriöst släpp ner mig, om du hoppar vet jag i-" Försent tänkte jag och hoppade ner med henne i poolen de andra skrattade när vi kom upp. "High five man" Sa Chaz och gjorde en high five med mig. Jag skrattade och slog till hans hand. "Justin det kommer hämnd jag lovar dig" Sa hon. ¨

Hayles Perspektiv:

Att se Justin så på Kim gjorde ont i hjärtat. Justin var ju min, bara min. Det var därför jag umgås med ryan bara för att komma nära Justin. Det har jag ju lyckats med men jag ser ju att Justin gillar kim och hon han tillbaka. Men frågan är hur jag ska bryta deras kontakt?. Men en grej är säker, Justin är bara min, min ingen annans. Om Kim tror hon kan få Justin så har hon grymt fel. Det här är mitt spel.

Ojojoj... Komentera :)



   Postat av: linda

Bra :) kan vi inte få ett till idag?


      Datum: 2012-04-09 Tid: 17:05:52

   Postat av: Emelie

Jättebra ;D


      Datum: 2012-04-09 Tid: 17:09:54

   Postat av: Becka

Bra :)


      Datum: 2012-04-09 Tid: 17:17:46 URL: http://beckagoesrandom.blogg.se/

   Postat av: Anna

OMG! MER!


      Datum: 2012-04-09 Tid: 18:11:44

   Postat av: Lisa

Jättebra :)


      Datum: 2012-04-09 Tid: 18:30:11

   Postat av: Miss Awesome - eller om man vill se det så, Lasse-lARS

Grymt!


      Datum: 2012-04-09 Tid: 19:20:39 URL: http://alictin.blogg.se/

   Postat av: Ebba

OH MY GOSH!! Meeeeeer!! :D


      Datum: 2012-04-09 Tid: 19:59:47 URL: http://belibersmile.blogg.se/

   Postat av: cicci

jätte bra ! mer!:D


      Datum: 2012-04-09 Tid: 21:22:29

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback