HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Chapter 14 - a date or not?

Last Chapter:
Det har jag ju lyckats med men jag ser ju att Justin gillar kim och hon han tillbaka. Men frågan är hur jag ska bryta deras kontakt?. Men en grej är säker, Justin är bara min, min ingen annans. Om Kim tror hon kan få Justin så har hon grymt fel. Det här är mitt spel.


Kimberlys Perspektiv:
Klockan var tolv på dagen och jag och Tara hade stigigt innanför dörren för en timme sedan. Det hände inte så mycket igår. Efter badet såg vi på film, alla deckade typ i soffan sen så idag på morgonen så knalla vi hem. "Tara vi har ingen mat hemma, jag promenerar till affären" Ropade jag. "ska jag passa Alex eller tar du med henne?" Ropade hon tillbaka. "Kan du passa henne?" frågade jag. "Absolut." Sa hon. Jag drog på mig mina slitna converse och möts av fem Paparazzis. Seriöst jag är inte ens känd varför ska de stalka mig då?. Irriterat tog jag upp min luva och började gå fortare de följde efter mig och då sprang jag genom parken och jag kände en hand runt min arm. "Är du okej?" Frågade någon. Jag hade äntligen skakat bort Papzen. jag kollade upp mot killen och kunde inte tro mina ögon.



"AUSTIN?" Frågade jag extalterat. "Kimberly?" frågade han förvånat. "Omg" Sa jag och slängde mig runt hans hals. "Jag hade faktiskt hört att du var tillbaka" Sa han. "Det är helt sjukt" sa jag och tog mig för munnen. Min bästa vän från förr. vad är sannoligheten? "Hörde också att du var backtogether med bieber, eller tidningarna säger ju så iaf." Sa han och log flirtigt."Tidningarna ljuger, vi är inte tillsamans" Sa jag, dock önskade jag.


"Men du Kimberly vi får ta och ses någon dag, och prata om gamla goa tider men nu måste jag gå" Sa han och gav mig en kram. "Hej då Austin" Sa jag och gick mot Affären igen.

*

"Tara öppnar du?" Frågade jag eftersom det ringde på dörren och jag var inne på toaletten och badade Alex. "kim det är till dig" Ropade hon. 2jag kommer vänta lite. jag drog upp Alex ur badet och torkade henne snabbt och satte sen på hennes hund morgonrock. Alex gick ut först och då förstog jag vem det var eftersom hon skrek. "Pappa". Jag gick ut i hallen och fick se justin krama Alex. Det värmdes i hjärtat att se att de kommit varandra så nära och att justin faktiskt vill vara en del av Alex liv. "Här" sa han och gav mig en lapp. "Vad är det här?" Frågade jag. "läs när jag gått" Sa han. Jag kollade mysteristk på honom. "Men nu måste jag gå, ni får ha det så bra" sa han och kramade om Alex en sista gång och gick sedan ut ur dörren. "Mamma, mamma läs" sa Alex extalterat. "Nej, jag ska läsa den själv det är en hemlis, gå och lek på ditt rum" Sa jag och hon suckade men sprang ändå i väg sen.

Jag gick in på mitt rum och satte mig i sängen och öppnade lappen.

Hej Kimberly Hamilton.
Nu är det så här att du ska möta mig vid Sant Monica Resturangen vid sju.
Jag säger inte mer men, det är nog bra om Tara kan passa Alex eller om Maria har tid ;).
Ha det bra sålänge så ses vi snart, (Jag godtar inte ett nej).

/JustinBieber.



Jag skrattade åt han. Vad gullig han kunde vara ändå. Jag gick in i min garderob och valde en söt rosa klänning. Jag gick sedan in i duschen och duschade av mig. jag drog en hannduk runt min kropp och en turban i håret. "Tara kan du passa Alex i kväll, eller ja, Justin vill att jag ska komma till Sant Monica" Sa jag. "Sant Monica, den resturangen är ju sviiiiin dyr" Sa hon chockat. "Är den?" Frågade jag. "japp, men visst det kan jag, Chaz kommer hit så vi passar trollet" Sa hon. "Tack du är bäst" sa jag och tog fram klänningen och drog på mig den. jag satte också ett skärp i klänningen och fönade sedan håret. Sminkade mig lite naturligt sen var jag klar. Det var en halvtimme kvar så då kunde jag gå så skulle jag vara där i tid. "Hej då, mamma älskar dig okej?" Sa jag och pussade alex i pannan. "Älskar dig med" sa hon. "Tack ännu en gång" sa jag och kramade om Tara. "Så lite så, och ha det så kul på dejten" Sa hon och log. "Jag är inte ens säker på om det är en dejt" sa jag. "Klart det är, men i väg med dig nu" sa hon.



Kortis men men, ett kapitel iaf. Förlåt för att det kom så sent men min pojkvän rövade bort mig till hans kompis så har varit där heeeela kvällen. Komentera och vad kommer hända..? :)


   Postat av: Ebba

Fett bra!! Hoppas det blir mer :D


      Datum: 2012-04-10 Tid: 22:51:19 URL: http://belibersmile.blogg.se/

   Postat av: Becka

Bra :)


      Datum: 2012-04-10 Tid: 23:12:44 URL: http://beckagoesrandom.blogg.se/

   Postat av: cicci

jätte bra ! hoppas det kommer mer snat :)


      Datum: 2012-04-11 Tid: 19:30:18

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback