HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Chapter 16 - planning b-day

Last Chapter:
"Det är inte ditt fel, vi är här nu, och jag kan inte vara gladare." Han lyfte upp min haka så jag kollade in i hans bruna ögon. "Det är inte ditt fel okej?" jag nickade och han la en hand på min kind. Han lutade sig närmare mig och han tryckte hårt sina läppar mot mina och jag la mina händer runt hans nacke.



Efter kyssen så kollade vi bara varandra i ögonen. "Förstår du hur länge och hur mycket jag väntat på det där?" Frågade han. "Nästan lika länge som mig?" Frågade jag. Han skrattade och kysste mig hårt igen. "Ska vi gå och lägga oss?" Frågade han. Jag nickade. "Madrass eller min säng?" Frågade han. "Det spelar ingen roll" Log jag. "Då får du sova i min säng med moi" Sa han och blinkade. Jag skrattade åt honom. "Får jag låna en tröja av dig?" frågade jag. "ofc" sa han och gick och hämtade en tröja i hans garderob. "Blir denna bra??" Frågade han och kastade en tröja där det stog I <3 Justin bieber på. "Och får jag fråga varför du har en sån tröja?" Frågade jag. "Nja, jag vet faktiskt inte." Sa han. Jag gick in på toan och kom ut med tröjan på mig. "Du klär i den tröjan" Sa han och blinka. "Jasså" Sa jag. "Kom nu" Sa han och lyfte på täcket. Jag hoppade in under täcket och jag somnade med en arm runt min kropp.

Nästa dag vaknade jag av kyssar på min nacke. Jag log och vände mig om och fick se den jag ville se.
"God morgon Beautiful" Sa han. "God morgon hottie" Han skrattade till och kysste mig lätt på mina läppar. "Jag kommer aldrig tröttna på det där" Sa han. "inte jag heller" Sa jag och tryckte mina läppar hårt på hans.
Jag sneglade mot klockan och såg att den var tjugo över tio. "Justin jag måste nog hem så fort som möjligt" Sa jag och log lite snett. "Jag förstog det" Sa han. "Chaz och Tara är hemma, så du kan få följa med om du vill?" frågade jag. "Gärna" Sa han och kysste mig igen innan han gick upp.

Vi gick ner till köket i de kläderna vi legat och sovit i. När vi kommer ner till köket sitter Bruce och Diane och äter frukost. "Vad gör ni hemma?" Frågade Justin förvånat. "Vi kom hem för en timme sen" Log de. "Ååh Kimberly du har blivit så stor" Diane kom till mig och kramade om mig. "Hej Diane" Sa jag och kramade om henne med. "Kom och ge gamla Bruce en kram med" Sa Bruce. Jag skrattade och gick och gav Bruce en kram också. "Justin har inte slutat och pratat om dig" Viskade han i mitt öra. Jag fnittrade till och sneglade mot Justin som stog med armarna i kors. "Vi ska lämna er i fred." Sa Diane och hon och Bruce gick in till vardagsrummet.

"Vad viskade han?" Frågade Justin när jag kom fram till honom. "Hemligt" Log jag och kramade om hans överkropp. "jag har saknat dig" Sa han och pussade mig på huvudet. "Jag har saknat dig också" sa jag och kollade in i hans bruna vackra ögon. "Frukost?" Frågade han och jag nickade på huvudet. Han plockade fram lite mackor som vi gjorde i ordning och tog fram Juice. Vi satte oss senare vid köksbordet och började äta.

Efter frukosten sprang vi upp på hans rum. "Får jag låna ett par mjukisbyxor, jag orkar inte sätta på mig min klänning" Sa jag. "Visstt" Log han och kastade ett par gråa mjukisbyxor på mig. "Det ser ut som jag drunknat i dom" Skrattade jag. "Japp, du är ju en liten skit" Skrattade han. Jag gjorde en "mördarblick" åt honom. Han skrattade åt mig och kysste min panna. "Ska vi dra?" Frågade Justin. Jag nickade och vi tog våra grejer och gick ner till hallen. "Hej då Mormor, hej då Morfar" Ropade Justin. "Hej då ungar, och ta hand om dig Kimberly" Ropade Diane. "Jadå, Hejdå" Ropade jag tillbaka. Vi gick ut till Justins bil och hoppade fort in i den eftersom det var några papz utanför hans hus.

"mammmma" Alex hoppade in i min famn när jag kom hem, sen såg hon Justin och gjorde lika dant.
"Har du haft det bra?" Frågade jag. Alex nickade glatt på huvudet. "Tack" Log jag mot Chaz och Tara som stog i hallen. "Så lite så, har ni haft det bra då era turdruvor?" Frågade Tara och lyfte flirtitgt på ögonbrynen. "japp, ni?" frågade jag. "Japp" Log hon. "Ska vi dra då?" Frågade Chaz och kollade mot Tara. "Japp" Sa hon glatt. "Vart ska ni?" Frågade jag nyfiket. "Lämna er i fred" Sa Tara. "Seriöst?" Frågade jag. "Nej, men vi ska åka och shoppa" log hon. Jag nickade och när de gick ut kysste jag snabbt Justin på munnen. Alex hade redan hunnit springa in på sitt rum och leka. "Justin om du inte visst så fyller Alex på Torsdag, jag undrar om du vill vara med och typ planera och vilka du vill bjuda och så" Sa jag(jag har ändrat att hon fyller 4 ist för tre) "Visst, jag är gärna med" Sa han. "Bra" Log jag. Det var Söndag i dag så det var ingen brådska.










   Postat av: Becka

Bra :)


      Datum: 2012-04-13 Tid: 13:37:19 URL: http://beckagoesrandom.blogg.se/

   Postat av: Ebba

Aww va söta dom är! Meeeeer!! Du LOVA två :D älskar din blogg :)


      Datum: 2012-04-13 Tid: 13:49:21 URL: http://belibersmile.blogg.se/

   Postat av: Annie

Jättebra! ;)


      Datum: 2012-04-13 Tid: 15:16:52

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback