HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Chapter 29 - The moment of truth

Last Chapter:
"Vad gör du här?" Sa jag och skratta. "Jag såg dig där uppe och tänkte vänta tills du kom ner" Sa han och log. "Hej Kim" Sa han och kramade mig. "Hej Austin" Sa jag och kramade tillbaka. "Fan kim, jag har gått och trängt på en sak väldigt länge och jag måste berätta det för dig, innan det är försent." "Försent, vad snackar du om?" Frågade jag förvånat. "Kom" Sa han och drog med mig. Vad var det han skulle säga.

"Så vad skulle du säga?" Sa jag glatt men ändå ganska nervöst. "Joo" Började han. Han fuktade sina läppar och kollade på mig. 



"Jo, vi var ju väldigt bra kompisar innan du åkte, inte sant?" Frågade han. Jag nickade oförstående.
"Jag kände mer än då då, jag var kär i dig, jag är det nu med" Sa han. "Aust-" Började jag. men blev avbruten. "Vänta, jag är inte klar, Jag ser hur mycket du älskar Justin, jag gör verkligen det, och jag ser hur mycket du är sårad, jag ser hur mycket du lider, och jag vet hur mycket han verkligen älskar dig" Sa han och kollade in i mina ögon. "Inte tillräckligt tydligen" Muttrade jag. "Jo, till 110%" Jag lovar dig. Sa han. "Jasså, varför låg han med en annnan då?" Sa jag kanske lite för högt. "Kim, det är några grejer som du inte vet om, som jag inte får säga, men jag känner dig och tycker om dig för mycket för att inte tala om och det värsta är att se dig så ledsen så därför förtjänar du att  veta" "Veta  vad?" Frågade jag förvirrat. "Sanningen" Sa han.

"Vilken sanning Austin?" "Sätt dig ner" Sa han och jag tog ett djupt andetag. Jag blev riktigt nervös.
"Jag har umgåtts eller ja en del med Hayle som du kanske vet" Sa han. "Aah juste Ryans flickvän" Log jag. "Nej, hon bara utnyttjade honom" Sa han och jag stelnade till. "Varför?" Frågade jag chockat. "Jag kommer till det" Sa han. "Men i alla fall, Jag var ju kär i dig och det visste hon om, hon visste om att du betyder allt för mig, hon visste in princip ALLT. Hon kom och frågade mig om en grej och jag gick med på det, men jag ångrar det så fruktansvärt mycket, för det var du som blev sårad. Men i alla fall, Hayle var kär i Justin, hon utnyttjade ryan för att komma nära Justin." "Men va?, det har fortfarande inget att göra med Jasmine" Sa jag.
"Jo, det har det. Hayles plan var att Jasmine skulle komma och förstöra erat förhållande, du skulle se när hon kysste Justin, hon skulle berätta hur dum Justin hade varit innan och gjort lika dant mot Selena, hon visste att du skulle göra slut, och då skulle Hayle kunna trösta Justin och jag dig. Eftersom ni bråkade med Chaz och co. Men alllt ändrades i sista sekunden, Jasmine hade varit hos er när du skulle lämna av Alex hos Maria, Jasmine skulle kyssa Justin när du kom in, men hon ändrade sig och kom på en bättre plan, Justin och Jasmine skulle dra till hennes hotell för Jasmine ville reda ut saker oting, och då hade Justin chans att säga att han inte ville ha något med henne att göra, men Jasmine drogade Justin, men en snabbt värknings tid och verken gick fort över, det var då hon försökte ha sex med honom, men de han ju inte, han "vaknade ur sin trans" och du kom in och såg allt. Det var inte Justins fel, det var mitt, Hayles och Jasmines, jag är så ledsen." Sa han. Och jag satt där helt paralyserad.

"Förlåt" Sa han. "Det är lugnt, tror jag, men tack för att du berättade sanningen men jag måste gå" Sa jag och sprang i väg. Jag var konstigt nog inte så arg på Austin. Mest på Jasmine och Hayle. Jag sprang hem till Tara för att berätta nyheten. "Tara TARA kom ut i köket" Skrek jag när jag kom in. jag berättade allt för henne, vart ända liten detalj som Austin sagt till mig. "OMG HAYLE ÄR MED PÅ JUSTINS TURNE KIM" Skrek hon. "Oh herre gud." "du måste åka dit" "Men va?" "ÅK DIT" "Eeh okej det gör jag." Sa jag.

Hon gick iväg för att ringa en massa samtal. Snart var Chaz inne i huset. "Jag ringer Pattie" Sa han och gick iväg. Jag nickade och packade lite kläder i en resväska. "Det går ett flyg om två timmar jag har bokat in dig" Sa Tara som kom ut. "Okej" Sa jag helt stressande. Det är helt sjukt. "Vet Justin om det?" Frågade jag. "Nej, det blir en överaskning" Sa Chaz som nyss la på telefonen.. Jag vet inte om det var en sådan bra ide.  menmen. Man får lita på de vänner man har. Om de säger så så är det så.

Jag tog en taxi till flygplatsen. Jag checkade snabbt in. Snart var det på stigning på tåget. Jag satte mig vidm in fönsterplats och väntade på att flyget skulle flyga upp till himlen. Jag skulle till Justin. Jag skulle till han jag älskar, och förhoppnings vis han som älskar mig.

Hur kommer det gåååå nu dååååå?

HIHIHI...

Komentera sötisar :d

En kort för har biolgi prov imorgon so i have to studddyyy..



   Postat av: Anna

Jätte bra! :)


      Datum: 2012-04-26 Tid: 19:28:35

   Postat av: Alexandra

Super bra! meerraa! :D


      Datum: 2012-04-26 Tid: 20:01:12

   Postat av: Anonym

ASBRA :D


      Datum: 2012-04-26 Tid: 20:30:04

   Postat av: Becka

Bra


      Datum: 2012-04-26 Tid: 20:50:05 URL: http://beckagoesrandom.blogg.se/

   Postat av: Anonym

Omg!!!!!!!! Meeeeeeeeeeeeer!!! Åå han kommer bli såååååå glad när hon kommer!!


      Datum: 2012-04-26 Tid: 21:19:23

   Postat av: Felicia

Du måååste bara fortsätta skriva snart nu asså!!!


      Datum: 2012-04-26 Tid: 21:27:36 URL: http://justindbnoveller.bloggplatsen.se

   Postat av: cicci

OMB! dom måste bli tsm igen!!!!! :D


      Datum: 2012-04-26 Tid: 22:51:13

   Postat av: Quinee

Ooooh så jävla bra!!! Snälla snälla snälla! Låt allt gå "smoothly"... Hoppas att Hayle inte hinner kyssa Justin igen... Så att Kim kan slå sönder henne!!! Men så jävla bra!!! Längtar!!


      Datum: 2012-04-26 Tid: 23:08:24

   Postat av: bieberlover

fett bra, mera, o snälla gör inte att hon kommer på haley kyssa han ;)


      Datum: 2012-04-27 Tid: 14:09:55

   Postat av: johanna

omg så braa! :o


      Datum: 2012-04-27 Tid: 21:43:21

   Postat av: AWESOME KIDDO

Skriv mer! Vill veta vad som händer yaoo! ;))


      Datum: 2012-04-27 Tid: 23:28:41

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback