HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Chapter eighteen

Last Chapter:
"Kom nu din lilla filur" Sa han och drog mig till sängen. Vi kröp under täcket och jag låg med mitt huvud på hans bröst. Där ville jag lígga i hela mitt liv. Med honom. Vi låg och kolla på någon dålig film som gick på tvn, och jag kände att jag blev tröttare och tröttare. "Justin jag kommer somna snart" "okej got natt sötnos" Sa han och kysste mig. "god natt Justin" Sa jag och besvarade den.

 

 Tumblr_lu7uy7npcz1qfq3xio1_500_large

" Babe, vakna" sa någon i mitt öra. "God morgon Sunshine, har gjort frukost till oss" Sa han och ställde ner brickan på sängen. "God morgon, och tack så mycket, du är bäst" Sa jag och kysste honom.
Jag åt min toast som han hade gjort och drack sedan oboyen. "Tack ännu en gång för frukosten Justin" Sa jag och kysste honom ännu en gång. "Allt för min prinsessa" Sa han och jag började och rodna, Som vanligt.
"Så vad ska vi hitta på innan dom kommer, föresten är Chaz frisk?" Frågade jag. "ja det är han så han kommer, men vi kan väl städa lite, laga lunch, åka till affären och handla eller något?" "Allt låter bra" Sa jag och gosade ner mig i hans famn.

"Ska vi röra på oss så vi får något gjort?" Frågade han. "Det låter bra" Sa jag och vi ställde oss upp och tog med frukosten ner och ställde in den i diskmaskinen. "Vill du hjälpa mig och städa?" Frågade jag lite nervöst.
"Det är klart dummer" Sa han och pussade mig. Vi började med att städa undan röran i köket. Sen damsög Justin vardagsrummet och jag tvättade borden. Sen bytte vi lakan och sånt i mitt rum, och städade min WIC för det låg kläder över allt. Det var nog rätt kul för Justin för det låg ju både bhar och trosor där inne, så hans miner när han tog upp dom HAHA säger jag bara.

"Ska vi bege oss mot affären?" Frågade han "Japp, ska bara byta om" Sa jag och pussade honom ännu en gång på munnen. Jag satte på mig ett lila linne och ett par svarta tights, sen drog jag på mig mascara och plattade håret. "Seriöst hur lång tid tar det för tjejer igentligen´?" Sa Justin när jag kom ut. "Haha, man vill ju se någo lunda bra ut när man går brevis världens snyggaste kille" "Du är väldigt vacker utan smink också honey" Sa han och kysste mig. Vi gick ut till hans bil och åkte till affären. När vi var framme kom han ut och öppnade bildörren för mig. Vi gick in i affären, vi öste på med gotti saker, massvis med godis, Chips, läsk,Redbull,Cider osv.
Vi köpte även vad vi skulle käka till lunch, Spaghetti och köttfärsås fick det bli, Justin insesterade för det var tydligen hans favorit.

"Ska jag hjälpa dig med kassarna Justin?" Sa jag och skrattade lite för det såg lite rolig när han gick med fyra kassar.  " Du vet Justin jag har också armar" "Inte tillräckligt starka" "Heeey ákta dig" "Haha skoja, men jag klarar det" Vi gick återigen in i bilen och åkte hem, och jag packade senare upp varona och la in dom i kylskåpet eller i skafferiet, medans Justin gjorde maten. När jag var klar så var han också klar. "Hoppas det smakar" Sa han och skrattade lite. "Det gör det nog älskling." Efter maten satte vi in allt i diskmaskinen.
"Jag har inte fått en kyss på typ två timmar kan du vara snäll och ge mig en?" Frågade han.
"nepp" sa jag och sprang upp på mitt rum för att skoja lite. "FELICIA STANFORD GÖR INTE DET HÄR SVÅRARE" hörde jag han skrika. Jag kunde inte hålla mig för skratt så jag hörde att han kom in.

Han satte sig över mig och började kittla mig, "okej Justin jag ger mig nu" "Bra det var det jag ville höra, ge mig en kyss nu"  Jag sträckte mig upp och gav honom en kyss. "Det är två timmar kvar så jag måste göra mig i ordning så flytta på dig." Sa jag och gick in i min WIC och började fixa mig. Jag började med att ta bort mascaran jag hade på mig, sen sminkade jag mig ganska mycket, jag gjorde en en fläta, sen satte jag på mig min gula klänning. Allt tog 1½ timme ungefär så jag gick ut till Justin. Dock var han inte klar han hade fullt problem med sin slips. "Wow vad fin du är baby" Sa han åt mig. "Du med, även fast du inte är klar.." "Kan du hjälpa mig med slipsen?" "Haha visst." Jag hjälpte honom, och sedan satte han på sig sin kavaj. Vi stog och granskade oss i spegeln tillsamans vi såg väldigt bra ut.

"Dom är här" ´Sa jag till Justin och vi gick ner. "Heej vad fina ni är" sa jag när dom kom in. "Ni också" Sa Elin och log. Vi gick in alla i vardagsrummet och slog oss ner. "Så, vid typ åtta kommer det en massa mat så ni vet." Sa jag och dom nickade. Jag satte igång musik och alla började att dansa. Vi var fem personer, men skit samma?
Vi dansade så jag nästan blev lite svettig. Till slut slutade vi och satte oss ner och började prata.
"Så allt är bra mellan er?" Frågade Chaz och den var riktad mog Justin och mig. "Japp, allt är bara bra" Sa jag och log, det gjorde Justin med. "ni är väldigt gulliga, typ gulligaste kändis paret ever." "Ryan, jag är inte känd" Sa jag. "Nej men Justin är, och då blir ni ändå ett kändis par" "haha okej" Sa jag och såg ut som ett litet fråge tecken.  "Felicia kom" Sa Elin och drog upp mig på övervåningen. "Vad vill du?" Sa jag när vi kom upp.
"Berätta allt som har hänt mellan er nu." "Jo jag kan berätta lite kortfattat, jag har fått hälsat på hans familj,han kallade mig hans flickvän, han har sovit hos mig sen i ons-" "Gjorde ni det?" frågade hon.
"Oh nej, det är för tidigt än, men vi duschade tillsamans i underkläder dock, det är det längsta vi har gått" Sa jag och hon kramade om mig. "Är så glad för din skull." "Tack Elin".

"Maten är här kom" Sa jag och vi gick ner. Det var båda för,varm och efterätt, så vi högg in på dirrekten, det var typ som en buffe så det fanns allt möjligt, vi satt och snackade och hade det roligt.
När vi började med efterätten såg jag att klockan redan hade blivit elva, hade vi ätit i tre timmar?.
"Hallå klockan är redan elva" Sa jag "Tiden går fort när man har roligt." Sa chaz och vi alla började att skratta lite. Efter efterätten ställde vi av allt i köket och sedan gick in i vardagsrummet igen.
"40 minuter till tolvslaget.., vad ska vi göra?" Frågade jag. "Sanning eller konka?" Frågade Chaz. "nej men jag har aldrig?" frågade Elin. Vi alla instämde även Chaz. "okej, om man har gjort det, då dricker man?" Frågade Justin och vi alla nickade. "Jag börjar" sa Ryan.

"Jag har aldrig varit otrogen." Chaz var den ända som drack och vi skrattade lite åt det.
Sen var det Chaz tur. "Jag har aldrig varit full" Där var vi alla tvugna att dricka. Elins tur, "Jag har aldrig duschat med någon av det andra könet den här veckan." Hon var bara tvungen. Jag och Justin drack lite diskret och alla "Oouuhade" när vi hade spelat  ett tag så blev klockan tio i tolv så vi gick och hämta champangen, och den stora raketen vi skulle skjuta iväg. Alla tog ett varsit champange glas och gick ut. "En minut kvar" Sa jag.
Dom började fixa lite med raketen, raket är det värsta jag vet, varje år i tidningen står det nnågot om att någon har dött ´bland det och så. "10 Sekunder" sa jag. "Snälla ta det försiktigt Justin" Sa jag när han tände på.
Den åkte iväg och när den "booomade" Så var den exakt 00.00. "Chaz vill du ha min nyårs Kyss?" Frågade jag lite retligt.

"Skulle aldrig komma mig på frågan" sa Justin och drog min in till honom och kysste mig passionerat. "Gott nytt år babe" "Gott nytt år Älskling." Vi kramade om alla gott nytt år sen gick vi in igen för det var fruktansvärt kallt.
Under några timmar hann vi med att dansa, sitta och prata, moffa i oss godis, och kolla på en liten film.
"klockan är fyra ska vid dra hem?" Frågade Ryan "Ja det gör vi" Sa Elin. Chaz åkte med hem så vi kramade om dom och gick raka vägen upp på mitt rum. "Gud vad trött jag är" Sa jag och la mig i sängen. "Jag med" SA Justin och la sig brevid mig. Jag ställde mig upp och drog av mig min klänning, jag orkade inte bry mig om och sova i något annat en underkläder var för trött för att bry mig. Justin gjorde samma sak som mig och vi la oss ner i sängen. "Gott nytt år Älskling" Sa han och kysste mig passionerat i gen. "Gott nytt år Justin." "Du vet, det här året kunde inte startat bättre" Sa han, och han hade så rätt. 2012 skulle bli vårat år.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tre inlägg idag... hmm, några komentarer ?, är ledig imorgon med, vill ni ha några kapitel då? ;)


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback