HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Chapter fifteen

Last Chapter:
" Här har vi Justin och Selena" "heej" sa dem båda, "Jo hur har ni i erat förhållande" "Jo det är väl bra" sa Selena och log. "Du då Justin." Jo jag älskar Felicia hon får mig må så b.." "FELICIA?" Frågade Selena



"Elin, gå hem till Ryan eller något, Justin kommer vilken minut som helst." "Jaja okej då" Vi kramade varandra hej då.
När jag stängde dörren efter henne så gick jag upp till mitt rum, men jag hann inte gå långt in i rummet förens det knackade igen. Jag gick ner för trappan igen och jag kollade i kikhålet och såg att det var Justin.
Jag öppnade dörren lite försiktigt. "Hej du" Sa han och log lite "Hej Justin".
" Såå" Sa jag för att börja få gång ett samtal när vi satt oss i vardagsrummet. "du om det där du vet" "Justin det är lugnt" Svarade jag och fick lite röda kinder. "Jag tycker om dig felicia väldigt mycket" "Jag tycker om dig med Justin" Sa jag och log. och det gjorde han också. "Så Älskar du mig?" Frågade jag lite lågt. "Helt ärligt vet jag inte, det kanske är lite eller ganska tidigt och säga det, men varje gång jag ser dig får jag fjälirar i magen, och när vi kysstes det var den bästa  kyssen jag någonsin upplevt, allting bara svartnade för mig, det var helt sjukt, och v-" Jag stoppade honom genom att kyssa honom. Han besvarade kyssen perfekt. "Wow" Sa han när vi slutade. Jag log lite åt honom och sedan satte mig på min plats igen.

"Så vart står vi?" Frågade jag. "Jag vet inte, eftersom jag gjorde bort mig  för pressen och allt igår, så kommer de ju anta något, men vi kan väl hålla det så hemligt som möjligt för dem, men liksom inte för våra nära och kära om du fattar?" Jag nickade och log. "Vill du träffa min pappa och hans fru och mina syskon?" "Visst" Sa jag och log.
"kom då" sa han och drog upp mig från soffan.
"Justin tänk om dom inte gillar mig?" "Jodå, det är klart dem gör" "okej, men berätta lite om dom då" Sa jag och log.
"Min pappa han heter Jermey, hans fru heter Erin, Min syster heter Jazmyn men kallas för Jassy och sen min lille bror som heter Jaxon" Jag nickade lite glatt och tog in allt han sa. "Så nu är vi här" Sa han och log. "okej" Sa jag lite nervöst. Vi gick ut ur bilen och han hade en betryggande hand över min rygg.
"Heej Justin" Sa en man som jag antog var hans pappa. "Välkomna in, och du måste vara Felicia, Justin har inte slutat att prata om dig" "Japp det är jag" Sa jag och log samt blev jag lite generad att han hade pratat om mig, det verkade Justin också bli för han slog till sin pappa på armen. "Hej jag är Erin" Sa en tjej och jag hälsade tillbaka.
"BIEBER" ropade en tjej som jag också antog var Jazmyn hon hoppade upp i Justins famn. "Jassy hälsa på Felicia" Sa Justin till henne "Hej" Sa hon lite blygt "Hej sötnos" sa jag. "Justin tog sedan med mig till vardagsrummet där Jaxon var, "Hej Jaxon, det här är Felicia" "Han svarade inte, han är ju inte dirrekt stor om man säger så. Jag sa ett litet glatt hej, sedan gick vi in till köket.

"Så, hur träffades ni då?" Frågade Jermey. "Genom Chaz och Ryan, Jag föll för henne dirrekt" Sa Justin och log.
Det där hade inte ens jag hört i från honom, att han föll för mig dirrekt, desutom hade han ju selena då.
"Ni är väldigt gulliga, ta vara på henne Justin" Sa Jermey och skrattade lite. "Det ska jag" Sa han och pussade mig på kinden. "`mer kaffe?" Frågade Erin. "Visst sa jag och log." Efter en massa prat kom Jassy in i köket.
"Hej Jassy" Sa Justin och tog upp henne i famnen. "Nee, jag vill sitta i hennes" Sa hon och pekade på mig.
Jag skrattade lite och tog emot henne. "Jahop tack Jassy" sa Justin. "Vill du leka med mig?" Frågade hon och kollade på mig. "Visst det kan jag väl" Sa jag och skrattade lite. Hon tog tag i min hand och vi gick in till hennes rum. Hon gav mig några dockor, så skulle vi borsta deras hår osv. *Knack Knack* "Kom in" Sa Jassy.
"Ni verkar ha kul" Sa Justin och skrattade lite. "Jodå, allt är bara bra, vill du vara med?" Sa jag och blinka. "Nee det får han inte" Sa Jassy och jag skrattade och höll med. "Men du, ska vi ta och åka hem?" Frågade Justin och jag nickade.
"Det var trevligt och träffa dig Jassy" Sa jag och jag fick en bamse kram. Jag kunde dock inte krama om jaxon för han låg och sov. Därimot kramade jag om Erin och Jermey. "Ta hand om er, och kom tillbaka snart" "Det ska vi" sa vi och gick mot bilen.

"Det där gick ju bra, min syster älskar ju i alla fall dig" Sa Justin när vi satte oss i bilen. "haha, hon var riktigt söt" Vi båda skrattade lite, sen kom baby låten upp på radion. "Oh nej" Suckade Justin. "Vad, du borde vara stolt" Sa jag och log. Jag började sjunga med och det gjorde han med. "Felicia du sjunger för jävla bra" sa han och log.
"Inte bra i gemfört med dig" Sa jag. "Eh jo, din röst är helt underbar." "nää" sa jag och skämdes lite.
När vi var framme vi mitt hus följde han mig till dörren, och som första gången han gjorde det gav han mig en fantastik kyss. "Ses snart stanford" "Oh yes Bieber." sa jag och gick in i mitt hus.

"Vad gott det luktar vad blir det?" Frågade jag när jag kom in i huset. " Lasange" "mm gott" Jag gick upp på mitt rum och satte mobilen på laddning sen gick jag ner igen. "Så vad har du gjort idag då gumman?" Frågade mamma.
"Varit med Justin, vi hälsade på hans familj" "Oh vad kul så allt är bra mellan er?" "Bättre en bra" Sa jag och log lite fånigt. "Du får ta och bjuda över honom på middag någon gång så vi får träffa honom ordentligt. "okej, det kan jag väl fixa. "kan du gå och säga det resten av hushållet att det är mat?"  frågade mamma "Visst" Sa jag och gick först till Josses rum. "Josse det är mat" "okej" Sedan gick jag till amandas rum. "Det är mat" "okej kommer" Sen till pappa i vardagsrummet. "Pappa det är mat" "oh vad bra, jag är så hungrig." "Sedan satt vi alla vi matbordet och åt den goda maten.

"Tack för maten" Sa jag och ställde in  min tallrik i diskmaskinen. När jag gick upp på mitt rum såg jag att jag hade en massa ren tvätt så jag hängde in alla kläder i garderoben.
Jag la mig i sängen och drog ur min telefon från laddningen och skickade i väg ett sms åt Justin.

Hej, min familj vill bjuda dig på middag haha, lust att bli bjuden på middag i morgon? ;)<3
Saknar dig biebs :(
xx Felicia

Haha visst, Saknar dig med sötnos :(<33
xx Justin.

Men ska sova nu, kom till mig vid elva imorgon? :)<3
xx Felicia.

Det blir bra, sov så sött :*.
xxJustin.


------------------------------------------------------------------------------------------
Är det här kapitlet värt några komentarer, har varit dåligt på sista tiden... :)


   Postat av: ellen

jätte bra,meraaa!!!


      Datum: 2012-01-02 Tid: 18:10:08 URL: http://justinbieberstoorys.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback