HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Chapter twenty

Last Chapter:
"Jag älskar dig också" Sa jag och kröp in i hans famn och vi båda somnade tillsamans.

"Vi är HEEMMAA" Ropade någon från nedervåningen så att jag vakna. "Shit Justin vakna" "Va, vad är  det" "Dom är hemma, klä på dig" Vi skyndade oss och klä på oss och jag hörde fot steg i trappan, när jag fick precis på mig tröjan så kom mamma in. "oh hej Justin" "Hej Maria." "Hej mamma" sa jag och kramade om henne. "Hej gumman har ni haft det bra?" "Japp" "Felicia, jag ska nog gå hem" "okej, ring mig sen" Sa jag och kysste Justin. "Det ska jag." "Hej då" "Hej då" Vi gick ner tillsamans sedan hälsade jag på pappa och mina systrar. "Föresten Felicia" "Vad?" Svarade jag Amanda. "Läs den här tidningen" Jag tog tidningen och bläddrade och fastnade på sidan på Justin och mig.

Felicia and Justin Bieber back together?
Som vi spekulerade för några månader sen så hade Justin och Felicia något på G. Men sen var det dött i några månader och vi såg dom inte tillsamans. Men i går sågs dom att vara på dejt, man har sätt dom gå och shoppa åka till affären osv. Men i går verkade Justin ta med sig Felicia på en dejt, enligt källa hade han hyrt en bio salong så att dom kunde se ensama. Efter bion såg vi dom gå hand i hand.
Vi får hoppas på att Justin har hittat sin kärlek i hon den här Felicia, dom är väldigt söta tillsamans.

Hur vet dom allt hela tiden? tänkte jag för mig själv. Dock stog det ju inget elakt om mig så det var bra.
Men jag bestämde mig för att ta bort min twitter, jag vill inte ha så många som skickar dryga saker om mig.
Jag gick in på datorn och raderade min twitter.  "Mamma, kan jag vara med Justin idag eller ska vi göra något?" "Jag vet inte, men du har ju varit med honom hela tiden kan du inte vara hemma idag?" "Men han åker ju imorgon jag vill ha tid med honom." "Okej då" "Tack mamma." "Varsegod gumman.

Jag bestämde mig för att ringa Justin.

- Hej baby. Svarade han när jag ringde.
- Hej snygging, Ska du göra något idag eller?
- Nepp, bara din idag.
- Yeey.
- Hämtar dig om en timme så kan vi vara här idag?
- Okej det blir bra.
- Bra, puss hej, älskar dig.
- Älskar dig med puss.

Jag gick in i duschen och duschade av mig. Efter det gick jag in i min WIC och tog fram lite kläder. Jag sminkade mig lite lätt och fixade håret.
Utanför om tre minuter.<3  Fick jag ett sms av Justin.
Jag bestämde mig för att inte svara utan jag letade reda på min telefon och tog min väska, sen gick jag ner till hallen och knöt på mig mina skor. Jag gick sedan ut och skulle vänta på Justin, men han inte vänta mer än en sekund så var han där. "Hej babe" "Hej" Sa jag och kysste honom,

"Är det någon som är hemma?" Frågade jag när vi gick på deras uppfart. "Nepp, dom gör något ärende." "Aha"
Vi gick upp och satte oss i Justins säng. "Så, du åker imorgon va?" "Japp" Sa han lite nedstämdt.
"Du fattar inte hur mycket jag kommer sakna dig, jag kan inte vara utan dig dom här dryga två månaderna."
"Jag kommer sakna ihjäl mig efter dig med, men jag ska se till så att jag kan flyga ner dig hit på februarie lovet"
"Sportlovet menar du?" "Japp." "Det är en vecka va?" "Aah, men du kan väl ta två veckors ledigt, så kan du vara med mig i tre veckor?" "Om jag får." "Det ska jag se till baby" Sa han och kysste mig. Jag skrattade till lite.
"Sluta skrata jag kan inte kyssa dig då" Sa han lite ledsamnt.

Nästa dag Stratford flygplats:
"Jag kommer sakna er" Sa Justin till mig,Ryan,Chaz och Elin. Han kramade om dom fyra först sen kom han till mig jag kunde inte hålla tillbaka tårarna jag vet inte varför jag grät, det bara blev så. "Gråt inte babe, glöm inte att du fick komma hit under lovet och dom andra två veckorna då blir allt perfekt igen." Jag nickade och han torkade bort mina tårar och vi kramade varandra en sista gång.

 "Justin vi måste gå nu." Sa Kenny.
"Hej då" sa han och kysste mig. Vi brydde oss inte om det skulle synas i tidning eller något liknande.

"Allt kommer bli bra Felicia" Sa Chaz och kramade mig. Lika så Ryan och Elin.
"Tack hörni" Sa jag och kollade på dem.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vill ni ha ett till idag...? Eller kanske två? ;) då får ni komentera annars blire inget... ;);)




   Postat av: Anonym

AS BRA!!!


      Datum: 2012-01-05 Tid: 15:32:37

   Postat av: ellen

Super!


      Datum: 2012-01-06 Tid: 16:35:50 URL: http://justinbieberstoorys.blogg.se/

   Postat av: Emelie <33

7kt bra :)

När kommer nästa upp?


      Datum: 2012-01-06 Tid: 18:18:48

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback