HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

EPIOLOG Felicia Stanford.


Felicias Perspektiv:

Det har nu gått ett helt år sen lilla Jenna Bieber kom till världen. Allting var helt crazy, det skrevs i tidningar om den nya bieber osv. Mason är 3½ år och Jenna har nyss fyllt 1. Mason är jätte duktig och pratar väldigt bra vilket är skönt för då kan man äntligen höra vad han säger och vill. Vi kom också nyss hem från Justins långa turne, det var jätte kul att uppleva det tillsamans med honom, men det var riktigt skönt att komma hem med. 
Jag sitter just nu med en ögonbindel i Justins bil med Mason, Jenna och självklart Justin som kör då, jag vet inte vart han tar mig vilket gör mig lite nervös.

"Är vi framme snart?" Frågade jag otåligt. "Vänta och se baby" Sa han bara och jag suckade otåligt.
"Framme" Sa han och jag kände att han stannade bilen. Han öppnade min dörr, och gick ut med mig, han sa att ungarna sov så det gjorde inget att vi lämnade de. "Okej är du berädd?" Frågade han. "JAA" Skrek jag.
"1..2..3" Sa han och tog av mig ögon bindeln, jag såg säkert ut som ett ufo, men banne mig, det kunde jag inte rå för, för jag stog och kolla på det finaste huset jag någonsin sett. "Är det fint?" Frågade Justin.
"Ska vi flytta in HÄÄR?" Frågade jag och kollade bak på Justin. "Japp, din mamma och min mamma fixade allt när vi var borta, och sen har jag sätt ut det här huset länge." Sa han och jag sprang till honom och hoppa upp i hans famn. 

"Det här är vårat, och våra barns hem nu baby" Sa han och vi kollade tillsamans på huset det var kväll men attans det var så fint ändå.



"Kan du ta Mason så tar jag Jenna så kan vi gå och kolla inne?" Frågade jag otåligt. "Självklart" Sa han och vi gick och hämta ungarna i bilen. Jenna vaknade dock, men hon skrek inte i vart fall vilket var skönt.
Vi kom först in till huset och det var riktigt fint, öppet och helt fantastikt. Köket var jätte fint och ja allt var fint, badrummet var helt stort och helt otroligt.  




Vi fortsatte in till Masons rum, det var också jätte gulligt och fint, Justin bäddade ner honom i sängen så han fick kolla på det imorgon, tillsamans gick vi till Jennas rum, jag släppte ner henne, och hon gick lite ostabilt in i rummet hon såg i alla fall nöjd ut vilket var bra.




Justin la sedan ner Jenna i sin säng också och vi kunde äntligen gå in till vårat sovrum, det var elegant och fint, vi klädde av oss och la oss dirrekt i sängen och kollade på varandra. "Jag älskar dig så grymt mycket, tack för allt" Sa jag till Justin. "Jag älskar dig med det vet du, och jag kan knapt bärga mig för att få starta ett nytt liv med dig, med mer familje medlemmar, och kanske till och med en dag få kalla dig min fru." 
Jag log och kysste honom ömt, jag kröp in i hans famn och somnade med ett leende på läpparna för jag hade världens bästa pojkvän, jag hade världens bästa familj, världens bästa barn, och nu har jag också världens bästa hus.
 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Epiolog ute, nu vill jag ha massa komentarer!!! :D:D

Vill ni ha prologen, eller vill ni ha den imorgon? ;)



   Postat av: Alexandra

Jag vill ha prologen nu!!! :D


      Datum: 2012-01-29 Tid: 21:14:14

   Postat av: Felizia

Så himla bra! :D


      Datum: 2012-01-29 Tid: 21:21:21 URL: http://onlyfellie.blogg.se/

   Postat av: Hannah

Åh så bra den här novellen var!!:)


      Datum: 2013-04-13 Tid: 08:21:29 URL: http://hanzenpanzen.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback