HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Chapter 29 - Bruce and Diane.

Last Chapter:
"Nej, de orkar jag inte" Sa hon. "Okej, ska vi gå och äta?" Frågade jag. Hon nickade och vi gick mot närmaste Cafe. Kenny åt också med oss, och alla tog en varsin sallad fast med olika innehåll. Jag med Kyckling, Ally med räkor, och Kenny med skinka. "Ally, efter vi ätit, vill du följa med mig någonstans då?" Frågade jag henne. "Var?" Frågade hon. "Det får du se" Sa jag och hon suckade. Hon var så söt när hon inte fick som hon ville.
 
"Babe, det är inget speciellt, så förvänta dig ingenting, vi ska bara besöka några" Sa jag. "Vilka dåå?" Sa hon. "Du ska få träffa min, mormor och morfar" Sa jag och hon stelnade genast till. "tänk om de inte gillar mig" Sa hon. "Sluta, och om de inte skulle göra det så hindrar det inte mig, okej?" Hon nickade och svalde. "Det kommer gå bra, lugna dig" sa jag och pussade hennes kind. Snart var vi framme vid huset så vi gick upp på uppfarten. Jag gick och ringde på och Ally gömde sig nästan bakom mig. "Juustin" Mormor öppnade dörren. "Hej Mormor" Sa jag och kramade om henne. "Och du måste vara Alyssa, Justin har berättat mycket om dig" Sa Mormor och att hon alltid ska säga sådana saker. "Ja det är jag" Sa Alyssa och skrattade till. "Jag är Diane, Justins mormor" Sa Mormor och skakade handen med Alyssa. Vi gick in i hallen och Morfar kom emot mig. "Hej Justin" Sa han och kramade om mig. "Hej morfar" Sa jag och kramade om honom. "Hej jag är Bruce, Justins Morfar" "Alyssa" Sa ally och skakade även hans hand.
 
Vi gick in i köket och där satt mamma. "Hej Mamma" Sa jag. "Hej Justin, och Hej Alyssa" Sa Pattie och kramade först om henne och sen mig. "Sätt er ner för fika" Sa mormor och vi satte oss ner. "Så Ally, är det skönt med sommarlov?" Frågade mormor. "ja, verkligen.. Skolan kan bli för mycket i bland" Sa hon och mormor skrattade till.
 
Alyssas Perspektiv:
 
Vi pratade på ett tag och de var verkligen trevliga. "Vill du se på bilder på när Justin var liten?" Frågade Diane. "Ja, jätte gärna" Sa jag glatt. Justin suckade. Jag gick i väg med Diane till deras vardagsrum och satte mig brevid Diane i soffan. Hon visade en massa bilder och alla var verkligen urgulliga.  
 
Justin kom emot oss och satte sig brevid mig. "Måste du verkligen kolla på det där?" Frågade han. "Du var ju urgullig, kolla på den där, du ser jätte liten ut" Skrattade jag och pekade på en bild där han gick med sin mamma. "Jaja" Suckade han. "Vill du se mitt rum?" Frågade han. Jag nickade och han tog mig i handen och drog upp mig för trappan. "Såå, här är mitt rum" Sa han och öppnade dörren. Det var verkligen inte som jag hade trott. Rummet var blått, det var en väldigt liten säng, och det låg kläder över hela golvet. "Det trodde jag inte" sa jag. "Jag antog det" Sa han och la sig ner i sin säng. "Kom så jag får hångla lite med dig nu när ingen här" Sa han. Jag skrattade åt honom och la mig över honom. Han kysste mig och kyssen övergick snart till hångel. Vi låg där ett tag tills jag avbröt. "Kom nu, vi måste vara lite sociala" Sa jag. Han suckade djupt och jag skrattade åt honom och vi gick ner för trappan.
 
"Jag ska åka in mot stan och tar bilen för jag ska ut på en massa ärenden, vill ni ha skjuts hem?" frågade Pattie. "Visst" Sa jag. Justin instämde. "Det var jätte kul att träffa er" sa jag. När vi stog i hallen ringde det på dörren. Det var Ryan och Chaz. "Hej, Justin och Ally, vi tänkte röva bort er nämligen, vill ni göra något?" Frågade de. "Japp, vi var precis på väg att gå" Sa Justin. "Bra" svarade de. När vi gick ut ur huset sen så var det papz, som vanligt i Justins närhet.
 
Tycker ni är snåla på att komentera!. Aja, men jag åker till turkiet på torsdag, och försöker fixa så många tidinställda som möjligt, är hemma hela dagen och kvällen idag, och imorgon ska jag dock ut, men ska försöka fixa det ändå! Puss!
 


   Postat av: Sandra

Grymt bra som vanligt! :D


      Datum: 2012-07-03 Tid: 18:34:58 URL: http://justinsmexybieber.blogg.se

   Postat av: Anna

Jätte bra! :D


      Datum: 2012-07-03 Tid: 19:45:10

   Postat av: Becka

Bra :)


      Datum: 2012-07-03 Tid: 19:47:13 URL: http://beckagoesrandom.blogg.se

   Postat av: Anonym

Bra :)


      Datum: 2012-07-03 Tid: 21:09:24

   Postat av: Anonym

Jättebra!


      Datum: 2012-07-03 Tid: 22:05:47

   Postat av: Mathilda

braaaa!! meeeeeeeer!! xx


      Datum: 2012-07-04 Tid: 09:22:42

   Postat av: Alina

"Kom så får jag hångla lite med dig nu när ingen är här" omg hahaha döör :)
Ha det så kul i Turkiet och tack för att du fixar en massa inlägg till oss :)


      Datum: 2012-07-04 Tid: 10:48:33 URL: http://novelleromjustindrewbieber.blogg.se

   Postat av: Anonym

Sjukt bra ju! Du äger!!


      Datum: 2012-07-04 Tid: 15:31:11

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback