HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Chapter 31 - Welcome

Last Chapter:
"Jag skickar ett sms till de andra" Sa han. Vi promenerade hem till mig och vi gick rakt in. "Maria" ropade jag. "Här ute gumman" Ropade hon. Jag gick ut på altanen där satt hon och solade. "Maria" sa jag. "Ja gumman, oh hej Justin" "Hej Maria" Sa han. "Kan jag få följa med Justin till Atlanta, han ska vara borta i nästan två veckor, och han ska spela in sin video, snälla?" Frågade jag. Men den där blicken, tydde allting.
 
"Jag vet inte gumman, du har varit borta så mycket" Sa hon och log snett. "Snälla?. Jag lovar inget kommer att hända och du kan ringa mig när som helst, vi är ju ändå i samma land" Sa jag. "Okej, om du lovar att svara när jag ringer, och Justin ta hand om henne, okej?" Sa hon och kollade på Justin. "Självklart" Sa han. "Tack Maria, verkligen" Sa jag och gick fram och kramade henne. "Så lite, Justin stannar du på middag?" Frågade Maria. "Nej tack, jag ska hem, jag har inte packat färdigt heller" Sa han. "Okej" Sa Maria. "Hämtar du mig imorgon?" Frågade jag. "Ja, det är klart. Var klar 8 imorgon bitti" Sa han. "Okej, vi ses då" Sa jag. "Japp" Sa han och gick fram och la en hand om min korsrygg och drog min kropp imot hans så han kunde kyssa mig. "Vi ses imorgon Bieber" Sa jag. "Det gör vi, hejdå babe" Sa han och kysste mig igen. Jag stängde dörren efter honom men precis när jag skulle gå upp för trappan så öppnades dörren.
 
Jag trodde det skulle vara Justin, men ack så fel jag hade. Det var Emma. "Hej du" Sa jag. "Heej" Sa hon. "Är du okej?" Frågade hon. "Ja, jag kanske överreagerade lite, följ med till mitt rum" Sa jag. Hon nickade och tog av sig sina skor och följde med mig. "Du överreagerade inte du vet" Sa hon. "Lite gjorde jag nog. Men det är bra nu i alla fall, och jag ska med till Atlanta" Sa jag. "Oh,vad kul, Alfredo ska ju med ner. Men jag ska inte följa med" Sa hon. "Jaha, varför inte?" Frågade jag. "Känner för att vara hemma liksom, kom ju nyss hem oså" Sa hon. "Ja, det är förståligt" Sa jag. "Hjälper du mig att packa, jag orkar inte själv" Flinade jag. "haha visst" Svarade hon. Vi packade ner allt som behövdes och var faktiskt snart klara. "När åker du imorgon då?" "Åtta" Sa jag.
 
"Okej, men tror du att du kommer träffa Jason?" frågade hon. "Jag vet faktiskt inte, jag är lite nervös för det med tanke på vad han skrivit till mig oså." Sa jag. "Jo, det förstås, det kommer nog gå bra ska du se" Sa hon. "Jo, jag får nog hoppas på det" Sa jag. Hon skrattade. "Alyssa det är mat" Ropades det ner i från. "Kommer" Ropade jag tillbaka. Jag gick ner med Emma bakom mig. "Vill du ha mat Emma, det finns så det räcker för dig med" Sa Maria. "Ja tack" Sa hon. "Var är Chaz?" Frågade jag. "Hos Ryan". "Jaha" svarade jag. Vi satte oss ner med en varsin tallrik av spaghetti och köttfärsås och började att äta.
 
*
 
Morgonen där på vaknade jag av mitt alarm som ringde vid sju på morgonen. Jag satte mig trött upp och gnuggade mig i ögonen för att vakna till. Jag gick trött fram till mina kläder som jag lagt fram igår kväll. Jag drog på mig jeansen och tröjan. Jag gick in till badrummet och tvättade mitt ansikte och drog sen på några drag med mascaran. Jag gick ner och åt frukost, och så sakta som det gick med min frukost har jag nog aldrig varit med om tidigare, för det gick väldigt segt att äta upp den. Jag lyfte på min bak och gick sedan upp till mitt rum igen. Jag fixade det sista och gick sedan ner med min resväska till hallen. Jag hade sagt hej då till Michael, Maria och Chaz igår kväll så jag slapp väcka de. Maria hade sagt att jag skulle väcka henne men jag hade insisterat på att inte göra det.
 
Jag tog på mig mina svarta kängor och gick sedan ut på uppfarten. Justin kom några sekunder efter och han hjälpte mig med min stora väska. "Tack" log jag. Han flinade. "god morgon föresten" Sa han och kysste mig när jag och han hoppat in i bilen. "God morgon" Flinade jag. "Beredd, för att möta Atlanta?" Frågade han. "Självklart" Sa jag. Han log stort. Vi började köra mot flygplatsen och när vi kom fram så väntade Kenny, Alfredo och Pattie vid flygplatsen. Vi hälsade och vi tog våra väskor mot inchekningen. Vi skulle faktiskt inte flyga ett privat plan den här gången. Vi checkade in våra grejer och gick sedan in genom pass kontrollerna osv.
Vi satte oss snart ner på bänkarna där man fick vänta på innan man fick gå på planet. Jag låg mot Justins bröst och höll näst intill på att somna. Det var ingen som sa något, så det kanske var därför.  "Ta en bild med mig" Sa han. "Jag ser ut som skit" Sa jag. "Det gör du aldrig, kom igen." Sa han. "Okej" Log jag. Vi tog en bild och den vart ganska fin faktiskt.
 
 
"Får jag lägga upp den?" Frågade han. "Var?" Frågade jag. "Instagram". "Men alla dina fans oså då?" Frågade jag. "De blir nog glada bara att veta att jag lever, har inte upptaderat de på så mycket nu på sista tiden." "Okej då" Sa jag. "Säg vad du skriver också." "Okej" Sa han och knappade in något. "så." sa han. "Vad skrev du då?" Frågade jag. Han gav mig telefonen så jag kunde se, han hade skrivit:
 
Waiting on the plane. Going to Atl now. Someone who's ready for the Boyfriend video???? ;)
 
Jag log åt det han skrivit. Han behandlade sina fans så otroligt bra och att se hur de behandlar honom är också en magisk känsla att se. De älskar verkligen honom och skulle liksom göra allt för honom. "Kom vi kan gå på planet nu"  Jag hade helt varit inne i mina egna tankar och inte ens märkt det själv. Vi ställde oss i kön, och det var flera som kollade på oss. Justin fick skriva några autografer. Vi gick på planet och satte oss brevid varandra vid våra säten. Det tog inte särkilt långt att flyga eftersom vi var i samma land. Snart var vi i Atlanta och vi gick också snart av planet. "Välkommen till Atlanta Babe" sa Justin och la armen om mig.
 
Tidinstääälllt!! :D


   Postat av: Becka

Bra :)


      Datum: 2012-07-06 Tid: 14:54:36 URL: http://beckagoesrandom.blogg.se

   Postat av: Alina

Jättebra :)


      Datum: 2012-07-06 Tid: 17:55:40

   Postat av: Alina

Jättebra :)


      Datum: 2012-07-06 Tid: 17:55:46

   Postat av: Anonym

Jättebra!


      Datum: 2012-07-06 Tid: 23:18:31

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback