HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Chapter 34 - Supriiiiiiiiiiiiiiiiiise

Last Chapter:
Jag tog min bil och åkte hem till Mormor och morfar. Jag gick upp på mitt rum och la mig i sängen. Vad i helvete skulle jag komma på, vad skulle jag kunna göra för Allison. Jag har tre veckor kvar av min jävla turne, just nu gillade jag inte ideen att åka tillbaka till turnen jag ville inte svika mina fans för att jag är ledsen hela tiden, jag vill lösa allt med Allison SEN göra det jag älskar.

 

Allisons Perspektiv:
Kära lördagsmorgon, varför kan man inte sova länge? Grejen är att jag kan sova hur länge som helst när det är skola, när jag får sova då kan jag inte sova, måste vara något fel med mig. Jag skrattade för mig själv och gick upp ur sängen och in i garderoben för att dra på mig några slappa kläder. Jag sprang ner från den vanliga trappan och gick in i köket där pappa satt. "God morgon gumman" "Godmorgon pappa". "Ta för dig lite frukost bara, jag går och duschar" "Okej" Sa jag och gjorde ordning lite frukost. "Alli, du vill nog se det här" Ropade Jonah från köket. "Va? vad för något" sa jag och gick in med frukosten i vardagsrummet.
"Justin seriöst?" frågade jag. "Jag är inte ni tillsamans eller?" "Nej, inte längre" Sa jag. "Okej då byter jag väl då" Sa han. "Nej vänta jag vill se" Sa jag och väntade på att presskonferensen skulle börja.

Presskonferensen började och Justin sa hej och presenterade sig lite. "Är Jelena tillsamans igen?" Frågade en fotograf. "Nej det är vi inte?" "Bilderna ser ju så ut?" Sa en annan. "Jo, jag vet, men eftersom vi ändå sitter här så har jag ett litet tillkännogivande att erkänna, Jag älskar inte Selena som en flickvän, jag älskar henne som en bästa vän. Sanningen är, jag är kär i en annan person som hatar mig över allt annat. Jag är så grymt ledsen för vad jag gjort henne, hon var min bästa vän när jag var mindre, jag förlorade kontakten med henne i tre år. Hon kom tillbaka vilket jag med gjorde, jag blev kär på nytt, En lång historia kort" Sa han i slutet. "Så Justin vad heter denna mysteriska tjej?" "Allison, Allison Jones. Snälla Alli, om du ser det här, prata med mig"

Jonah kollade chockat på mig. Jag hade stängt av tvn. Jag ville inte höra mer. Och nu kommer arga fans säkert vara efter mig också. "Allison, vad har hänt med dig och Justin igentligen?" "Du behöver inte lägga dig i Jonah"
"Jo, för du är min syster" "Sluta, du är för liten för att förstå" "Nej" "Jo, Sluta nu"

Det ringde på dörren och jag öppnade. Emma såklart vem annars liksom? "Du, jag ditt rum nu" Sa hon och jag himlade med ögonen åt henne och följde med upp. "Har du sett?" Frågade hon. "Jaa," "När tar det sluuut?" Frågade hon. "Antagligen aldrig" Svarade jag. "Men du måste erkänna att han var lite gullig i alla fall?" Sa Emma. "Snälla sluta Emma" "Ja okej förlåt, följ med mig, Ryan och chaz ut då?" "Okej, då tänker jag på något annat i alla fall.

Justins Perspektiv:
Timmar senare:

"fan vad grym konsert Justin" Sa Scooter och klappade mig på axeln. "Tack, jag ska bara gå och duscha, sen måste jag prata med dig okej?" Sa ja. Han nickade och jag gick till mitt omklädnings rum och hoppade in i duschen. Efter duschen drog jag på mig mjukis kläder och gick ut dit alla satt igen. "Scooter kan du komma hit?" frågade jag. "Japp, whats up Justin?" Frågade han. "Jo, jag har ju inte konsert förns om två dar igen, snälla får jag åka dit imorgon, jag åker hem imorgon på kvällen, men jag har en jätteeee bra ide, Snälla jag ber dig, om jag fixar det här blir jag ju gladare och allt" "Jag vet inte Justin, du måste ju repa" "Men jag kan ju hela numret, jag har gjort det tusen gånger" "Okej då" "Tack Scooter du är bäst"

Nästa dag:

Jag var nervös om Ryan skulle kunna lura hit Alli, jag hade den perfekta planen. Jag visste inte om hon skulle stanna för att prata med mig, eller om hon bara skulle springa sin väg. Jag visste inte. Jag stog där, på den perfekta platsen och väntade väntade på att de skulle komma.

Allisons Perspektiv:

"Ryan seriöst sluta larva dig, vart ska vi, bara du och jag liksom?" "Du får se, lugna dig" Jag suckade och lutade mig tillbaka. Seriöst, varför kan han inte bara säga?. Han stannade bilen. Jag hoppade ut. "Var gör vi här?" "Vi är inte framme än, eller du är inte, gå upp där bara jag kommer snart" Jag nickade osäkert, jag gick längre och längre fram, jag insåg nu vart jag var på väg. Dit jag fick min första kyss. Varför skulle jag och Ryan vara här själva?. Helt plötsligt så började det prassla i busken, ut kommer Justin. Jag ville gå där i från, men jag kunde inte, det kändes som om mina fötter var fast limmade i marken. "Hej" Sa han försiktigt. "Seriöst vad vill du, vill du göra så jag får ännu mer hot, brev eller till och med döds brev?" "Förlåt" "Åter igen, samma gamla visa" Muttrade jag.

"Helt ärligt Allison, jag älskar dig, jag älskar dig så jävla hårt så det gör ont, kolla dig om kring, kommer du inte ihåg?" "Jo, här fick jag min kyss av självaste Justin Bieber, som en vecka efter stack, som kom tillbaka, som vann mitt hjärta och som sårade mig IGEN" jag skrek ut det sista ordet. "Det du tror är inte ens sant, till och med Selena har ju varit och pratat med dig, kom igen?" "Justin ja-" "Nu är det min tur att avbryta dig Allison, jag älskar dig, jag vet att du älskar mig med, jag vet det, jag har känslor för dig, du har känslor för mig, det vet jag också, jag är kär i dig, du är kär i mig, Jag fick inte ihop det med Selena, det vet jag, men det vet inte du, så vem tror du på, paparazzis som vill tjäna pengar, eller den killen du älskar?"

"Och hur vet du att jag älskar dig?" "Du, det ser jag, jag känner dig Alli" Sa han och tog ett steg närmare. "Jasså, då har du väl sett fel då" "Haha, om du inte älskar mig skulle du inte vara här, du skulle inte vara så nervös, och du skulle inte rysa till när jag tog dín hand" Han tog min hand, visst hade han rätt, klart jag rös till. Dumma Justin Bieber. "Se, jag har rätt Allison, varför, varför kan du inte tro mig?" "Justin" Sa jag. "Allison" Sa han tillbaka. Jag skrattade löst för mig själv. "Äh nu får det vara nog" Sa han och greppade tag om min kind med hans hand och drog mitt ansikte närmare sitt och våra läppar möttes i en öm, intensiv, passionerad kyss, Den bästa kyssen jag någonsin upplevt.

Uuuuhhhhhhh :D:D:D:D

Mååååååååååånga komentarer för nästa? :D:D

OCH ETT STORT GRATTIS TILL JUSTIIIIIIIIIN SOM FYLLER ÅR. Grattis, loooove uuu!


   Postat av: Anna

Super bra! :) Längtar till nästa kapitel!


      Datum: 2012-03-01 Tid: 22:26:39

   Postat av: elena

Super bra


      Datum: 2012-03-01 Tid: 22:28:59

   Postat av: Becka

Bra :)


      Datum: 2012-03-01 Tid: 22:33:52 URL: http://beckagoesrandom.blogg.se/

   Postat av: Annie

Megabra!


      Datum: 2012-03-02 Tid: 15:01:37

   Postat av: mikaela

du är ju bäst på att skriva:) det här är seriöst en av dom bästa bloggarna som jag läser just nu<3

LOVE U


      Datum: 2012-03-02 Tid: 17:53:48

   Postat av: Jossan

Jätte bra


      Datum: 2012-03-03 Tid: 09:48:02

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback