HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Chapter 40 - You.Make.Me.Crazy.

Last Chapter:
Vi gick in i mataffären och försökte hålla så låg profil som möjligt vi tog det vi skulle ha och gick sedan tillbaka hem igen. "De är på väg" Sa Justin när vi gick in genom dörren. Jag nickade och Justin började röja i köket. Snart plingade det på dörren. Vi gick ut tillsamans. "Kimberly, det här är Caitlin och Christian, Christian och Caitlin det här är Kimberly"

 

"Hej Kimberly så himla kul att äntligen få träffa dig" Caitlin omfamnade mig i en kram och jag kunde se hur Justin och Christian gjorde ett "broderligt" handslag. Jag kramade också om Christian, och då kramade Caitlin om Justin. Vi gick in och satte oss vid köksbordet för Justin skulle fixa tacos så vi gav han lite sällskap.
"Sååå du är den berömda Kimberly Hamilton" Sa Christian och jag börja skratta. "Jag antar det" Svarade jag sen. "Hur långt här i från bor ni då?" Frågade jag. "Fem minuter med bil typ" Sa Christian och jag nickade.
"Justin behöver du hjälp med något?" Caitlin gick fram till Justin och la en hand på hans axel. Jag vet inte varför men avundsjukan bullrade inom mig.

"Nej tack, det går bra" Sa Justin och Caitlin nickade och gick och satte sig igen. "Såå, Kimberly går du i skolan eller?" Fråga Caitlin. Jag skakade på huvudet. "Varför?" Frågade hon. "Jag hoppade av" Svarade jag. "Varför då då?" Frågade hon och jag suckade. Hon vet väl att jag har ett barn, eller?. "Olika anledningar" Svarade jag. Hon nickade och skrattade till lite. Jag störde mig mer och mer på henne. 

 *

Maten var klar men nu var stämningen lite bättre. Vi pratade och skrattade tillsamans. Kändes inte konstigt längre vilket var skönt. Efter maten satte vi oss i soffan med två skålar popcorn och ett varsit stort coola glas.
vi kollade på skräckfilm och bara hade det allmänt mysigt. Jag hade lärt känna båda två mer, och Caitlin var inte så farlig ändå, och Christian var grymt charmig och väldigt rolig.

Efter filmen kramade vi de hej då. Och Justin vände sig om mot mig med ett finurligt leende på läpparna. "Vad tänker du på Bieber?" Frågade jag. "Mrs, Hamilton, tidigare i dag gjorde du något som inte var särkilt snällt mot mig. Och när man gör något dumt mot Bieber, så jaa" Sa han och tog upp mig i sin famn. "Snällllaa, vad ska du göra?" Skrattade jag. "Gillar du att bada?" Frågade han. "Justin sluuuuuuuuuuta" Sa jag och sprattlade med benen. han slutade till slut och släppte ner mig på mina ben. "Tack" Skrattade jag. "Du kommer fortfarande inte undan" Sa han och kysste mig mjukt. Kyssen blev intensivare, och hans tunga gled in i min mun och mötte min, jag hoppade upp i hans famn och han bärde mig upp för trappan. Hela vägen in till hans sovrum, bärde han mig utan att dra i sär våra läppar i från varandra.

Han la mig ner i sängen med han över sig och han började kyssa mig på halsen. "Du. Gör mig galen" Sa jag anfått. "Du ska bara veta vad du gör med mig" Sa han och sökte sig upp till mina läppar igen.
Vi rullade runt så jag kom överst. Han drog av mig min tröja, och jag fick snabbt av hans också. Jag drog mina naglar på hans muskulösa mage, sen knäppte jag upp hans byxor, och drog av de. Han vände snabbt runt oss och han böjde sig ner för att kyssa min mage, jag skrattade till för att det kittlades lite. Han knäppte upp mina byxor och jag hjälpte han att få av de tajta jeansen. Jag började kyssa hans hals och lite högre upp till hans svaga punkt. "Du.Dödar.Mig" Stönade han fram. Jag skrattade och kysste honom längre och längre ner. Jag kittlade honom precis över hans kalsong kant och jag såg att han blivit riktigt hård. Han tog genast tag om min rygg och i ett svep så låg jag underst. Hans händer tog tag om mina bröst, men snart försvann de bakom ryggen igen och knäppte upp min bh. Han kysste mig passionerat. Sedan så drog han av mig mina trosor och kastade i väg de. Hans kalsonger var fort av och sekunden efter trängde han in i mig.

Barnförbjudet................ Hahahaha, dör. Akwaaaaaaaaard.
Aja, Omg om några kapitel... KABOOOM säger jag bara, omg dör. Torrrr humor.

KOMENTERA PEEPS!


   Postat av: Anonym

braaaaaaaa


      Datum: 2012-05-08 Tid: 18:39:28

   Postat av: Becka

Bra :)


      Datum: 2012-05-08 Tid: 18:48:23 URL: http://beckagoesrandom.blogg.se/

   Postat av: denhf

skriv mer..;D


      Datum: 2012-05-08 Tid: 20:08:16

   Postat av: Felicia

Haha, typ dööör här hemma o allt xD Grymt bra kapitel o så.. Haha, men aja, slutet var också bra, blir alltid generad när jag läser sånt, trots att jag bara sitter hemma ensam i mitt rum men.. Ja.. Pinsamt iaf xD


      Datum: 2012-05-08 Tid: 22:14:12 URL: http://justindbnoveller.bloggplatsen.se

   Postat av: http://bieb.blogg.se/

sktibra!


      Datum: 2012-05-09 Tid: 12:34:48 URL: http://bieb.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback