HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Chapter 24 - Stalking me?

Last Chapter:
Ut kliver de alla tre ut, stiliga. Kyle har en aprikos ros i fickan och den matchade bra med min klänning. "Hey. Vad vacker du är" Kyle gav mig en lätt kyss. "Tack" Sa jag. Han satte på mig "armbandet" med en blomma på min handled. "Redo för i kväll?" Frågade han. Jag nickade och log stort. Vi gick in i limon och chauffören som jag inte hade någon aning om vem det var körde oss till skolan. Det var konstigt att gå runt i skolan där igen när jag inte gick där. Balen skulle vara i idrotts hallen så alla skulle få plats. Vi gick in hand i hand och när jag ser vem som står i dj båset så hoppar mitt hjärta över ett slag.
 
 
"Vad gör han här?" Frågade jag Kyle. "Han blev tillfrågad" Svarade Kyle. "O-okej" Svarade jag. "Får jag lov?" Frågade han. Jag skratta. "Ja" Svarade jag och log och tog hans hand. Vi gick ut på dansgolvet där vädligt många från skolan var. Vissa log åt mig, vissa bitchblickade mig. Vissa stod eller vissa, en del av tjejerna stod nedanför djbåset och försökte få kontakt med Justin. Jag tyckte synd om killarna som hade gått dit med de.
Jag dansade med Kyle och han log stort. Musiken stannade och rektorn gick upp på scen. "Hej Ungdomar. Vi vill bara välkomna er till 2012s bal. Och vi vill också tacka Justin Bieber som är här idag och tar hand om musiken. Ha en bra kväll" Sedan gick hon av scenen.
 
Jag och Kyle gick mot bordet där de hade bålen. Hanna stod också där. "Hej" Log hon. "Hej" Sa jag. Jag tog mig ett glas. Hon nickade lite mot Justin och jag nickade och gjorde en "Jag vet" Min. Vi stod och prata ett tag med Kyle vid min sida. Vi gick ut på dansgolvet igen och dansade ännu mer. Jag kunde bara se värken i mina fötter jag skulle ha sedan. Justin spelade en lugn låt och Kyle la sina armar om mig och jag mina på hans axlar. Vi dansade lugnt och kollade in i varandras ögon. De var blåa. De var väldigt fina, men inte lika fina som Justins. Vad höll jag på med?. Han böjde sig ner och kysste mig lätt och jag kunde känna hur Justins blickar brände hårt i min rygg. Kyles läppar smakade inte lika bra som Justins. Jag skakade dirrekt bort tanken.
 
Efter mycket dans var jag väldigt trött. Riktigt varm var jag också eftersom det var fullt med människor. Jag behövde verkligen luft. När jag precis skulle gå ut kommer någon upp på scenen och Justin stänger av musiken. Det är återigen rektorn och hon ska nu berätta en massa om skolan, och sen utge Balens drottning och kung. Det hade jag faktiskt inte jätte stor lust att höra. "Vänta här, jag ska bara gå och ta luft" Jag kysste Kyles kind lite lätt innan jag begav mig ut. Jag gick ut i det sköna kvälls vädret och det var verkligen skönt. Det var svalkande. Jag hörde hur dörren öppnades bakom mig igen och jag ser Justin komma ut. Jag himmlade genast med ögonen. "Följer efter mig?" Frågade jag med ryggen mot honom. "Det önskar du huh?" Sa han. Jag himlade lätt med ögonen. "Vad gör du här ute?" Frågade jag. "Vad gör du här ute?" Frågade han. "Jag fråga först" Sa jag. Han himlade med ögonen. "Okej, jag följde efter dig så, din tur" Jag flinade lätt. "Behövde luft" Svarade jag.
 
"Du kanske blir drottning, borde du inte gå in?" Frågade Justin. Jag skakade på huvudet. "Det skulle jag aldrig bli, för det första måste man gå på skolan för att bli det. Och för det andra skulle aldrig så många personer rösta på mig." Svarade jag. Han nickade. "Var det bra?" Frågade han. "Va, vad?" Frågade jag. "Kyssen med Kyle?" Frågade han. "Är du avundsjuk?" Frågade jag. "Nej." Sa han kort. "Yeah right" Svarade jag. "Svara bara på min fråga." Svarade han. "Han är min pojkvän vad tycker du jag ska göra?" Frågade jag. "Göra slut. Eller berätta sanningen" Sa han. "Som du berättat sanningen för Sel" Sa jag. "Jag ska göra det. Den största anledningen är på grund av dig för att du inte ville" Svarade han. Jag suckade.
 
Justins Perspektiv:
 
Hon var vacker ikväll. Hon såg verkligen ut som en prinsessa. Jag ville att hon skulle vara min prinsessa. Jag visste att det var fel, speciellt mot Kyle och Selena. Jag ville kyssa hennes fylliga läppar som smakar jordgúbb.
"Snälla. Jag kan inte fortsätta med detta. Jag måste få vara med dig. Du är den ända jag tänker på jag står inte ut längre, jag klarar mig inte utan dina läppar varje dag. Jag klarar inte av att inte få röra dig. Jag måste få göra det. Jag måste. Jag tycker om dig Ari. Jag vet att du känner lika dant" Hon sa inget utan kollade bara ner. "Snälla du måste berätta för Kyle." Sa jag. "Berätta vad?" Jag kollade chockat bak och där stod Kyle.
 
image
 
Jag och Ari stod tysta. "Hallå, berätta vad?" Frågade han. "Inget" Sa Ari. "Det var inget. Kom så går vi in igen" Sa Ari och var på väg att gå men jag stoppade henne. "Nej Ari. Säg det. Säg det till honom. Annars" Jag tog en paus. "Så gör jag det."


   Postat av: Parya

OMG KYLE STOD BAKOM DEM!!!!! VÄRLDENS BÄSTA KAPITEL!!!!! Nu börjar draman!!;)


      Datum: 2012-10-02 Tid: 21:35:50

   Postat av: Anna

Jätte bra!! OMG! OMG!


      Datum: 2012-10-02 Tid: 21:44:34

   Postat av: Ewweh

Shit nesijfnewiofjesf :OO Gaash!! MEER!! <3


      Datum: 2012-10-02 Tid: 21:58:57 URL: http://justbiebzz.blogg.se

   Postat av: Anonym

OMG SJUKT BRA!


      Datum: 2012-10-02 Tid: 22:03:21

   Postat av: elena

SUPER BRA


      Datum: 2012-10-02 Tid: 22:53:11

   Postat av: Evelina

Det går inte att beskriva kapitlet, det är mer än super bra!


      Datum: 2012-10-03 Tid: 08:25:02

   Postat av: Evelina

Det går inte att beskriva kapitlet, det är mer än super bra!


      Datum: 2012-10-03 Tid: 09:02:12

   Postat av: Becka

Bra :)


      Datum: 2012-10-03 Tid: 18:46:23 URL: http://beckagoesrandom.blogg.se

   Postat av: Emelie

OMG meeeeeeeer!!! <3


      Datum: 2012-10-03 Tid: 20:43:47

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback