HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Chapter 26 - Talking

 
Last Chapter:
Jag vaknade av att det bankade på dörren. "Vem är det?" Frågade jag. "Sel" Svarade Selena. "Jag vill inte" Sa jag. "Kom igen, jag ska bara fråga en fråga om en bild" Sa hon. "Vad för bild?" Frågade jag. "En bild på instagram" Svarade hon. Jag suckade och klädde på mig kläder. "Oj, värst vad du ser sliten ut." Sa hon. Tell me about it. "Mm" Sa jag bara. "Så. Kan du snälla säga mig vad han menar med detta?" Sa Selena och jag blev chockad över bilden. Jag ville bara gråta. "Och sen det här smset" Sa hon och visade det.
 
image
 
"Nå?" Frågade hon. Jag svalde. Jag kände hur tårarna började rinna på mig. Hur kunde man göra något sådant?. "Har ni..?" Frågade hon. Jag nickade. "Jag är ledsen men kan du snälla säga vad han menar med smset?" Sa han. Jag svalde. "Kan jag bara få se på bilden först?" Frågade jag. Hon nickade och gav mig telefonen. Tårarna började rinna på mig. Kyle hade lagt upp en bild på han själv i bar över kropp och skrivit.
Im so Single, and so ready to mingle ;). 
 
 
"Så, kan du berätta vad han menade med smset?" Frågade Sel. Jag skakade på huvudet. Sel hade frågat om de hade gjort slut, och då hade kyle skrivit: Fråga din jävla syster eller ditt jävla ex. "Jag vet inte vad han menar" Svarade jag. "Snälla lägg dig inte i Selena, jag vill ta hand om detta själv, bry dig inte om vad som hände med mig och Kyle, okej?" Sa jag. "Okej, jag ville bara veta vad som hänt." Sa hon. "Och då skulle du fråga honom men inte mig?" Frågade jag. "Okej förlåt" Sa hon. Jag nickade. "Jag är ledsen att det är slut i alla fall" Sa hon. Jag nickade.
 
Justins Perspektiv:
 
Min telefon ringde. Jag rynkade på pannan när jag såg att det var Selena som ringde. "Hallå" Svarade jag. "Hej. Det är Sel." Sa hon. Jag kände hur en klump bildades i magen. "Hej" Svarade jag. "Jo, eftersom jag inte får ut något ur Ari så tänkte jag fråga dig. Vad menar Kyle att jag ska fråga dig eller henne om varför Ari och han gjort slut?" Frågade hon. Jag kände hur jag stelna till. "Sel jag ringer dig sen, jag kan inte prata nu" Jag la på och jag kände hur ilskan bubblade upp i mig. Jag tog på mig min skinnjacka och gick rätt ur mitt hus för att gå till Kyles hus. Jag ringde på och hans mamma öppna. "Oh hej Justin" Log hon. "Hej Madeleine, skulle du kunna hämta ner Kyle?" Frågade jag. "Självklart" Log hon. Hon gick upp för att hämta honom och när Kyle gick ut ur hans rum och såg att det var jag så gick han ner med spända käkar. "Mamma jag kommer hem sen" Sa han och tog på sig ett par skor och tog sin jacka. Vi gick tysta brevid varandra men jag var tvungen att gå till ett ställe där ingen kunde se oss.
 
"Vem fan tror du att du är?" Frågade jag och puttade honom på hans bröstkorg. "Vem jag är?. Vem fan är du, du är fan otrogen mot din flickvän med min flickvän" Sa han argt. "För det första så är inte Sel min flickvän längre, och Ari är inte din längre, det har du gjort jävligt klart för alla med den där bilden, hur nödvändig var den?. Och vafan har du sagt så där till Sel för?" Skrek jag på honom. "Hon ska väl också få reda på sanningen eller hur?. Du var ju otrogen mot henne när ni var tillsamans, varför är det bara jag som ska få lida huh?" Skrek han på mig. "Du säger inte ett jävla piss till Sel, hör du det?" Skrek jag på honom. "Och vad fan ska du göra Bieber. Våran vännskap är över, min relation är över med Ari, vad fan har jag att förlora?" Skrek han på mig. "Vad fan har du att vinna?" Skrek jag tillbaka. Han tystnade. "Jag skiter i allt just nu, jag har fan förlorat min flickvän tack vare dig. Så jag skiter fullständigt i om hon får reda påt, och jag skiter fullständigt i om jag sätter dig i trubbel med media. Jag skiter i allt Justin. Det är du själv som satt dig i den här jävla röran." Skrek han på mig. "Vet du vad Justin, jag kan lika gärna ringa Sel nu och säga sanningen" Sa han. "Och om du rör mig en gång till. Så kommer du få ångra det" Sa han. Jag såg hur han slog in hennes nummer och la telefonen vid örat. "Hej Sel. Jo jag kan berätta vad jag menade med mitt sms eftersom varken Justin eller Ari vill göra det. Jo du förstår" Han kollade på mig hela tiden. "Justin och Ari var otrogna mot oss. De har varit de flera gånger. De var därför Justin gjorde slut med dig." Det var det inte alls, delvis. "Lägg ner Kyle, för det var det fan inte" Sa jag argt. "Om du inte tror mig kan du få prata med honom." Han gav mig telefonen. "Justin" Sa hon. "Är det sant?" Jag suckade. "Har du varit otrogen mot mig?" Sa hon med en högre ton. "Ja." Svarade jag. "Är du helt jävla dum i huvudet. Och med min syster??. Fan dig Justin det här trodde jag inte om dig" Skrek hon på mig. "Sel lugna ner dig. Jag är ledsen så ledsen, men det var inte därför jag gjorde slut. Jag gjorde slut för att jag inte känner något, det vet du. Den anledningen jag sa till dig, är den sanna jag lovar, och jag är så ledsen." Hon sa inget utan la på.
 
"Var det där nödvändigt?" Skrek jag på honom. "Fattar du vad du ställt till med?" Skrek jag på honom. "Jag Justin?. Jag har inte ställt till med något. Det är du som orsakat allting det här. Den ända du kan skylla på är dig själv. Ha en fin dag" Sen gick ha där i från.
 
Hur tror ni det blir nu då? ;). Komentera. Ge mig en bra födelsedag genom en massa komentarer! :D:D
 


   Postat av: Anna

OMG! OMG!! Vad kommer hända nu? Oj, oj!! Drama!! Sjukt bra!! :)


      Datum: 2012-10-06 Tid: 13:56:57

   Postat av: One Direction Hotspot

Gör du länkbyten? :)
Svara gärna på min blogg.


      Datum: 2012-10-06 Tid: 14:24:00 URL: http://onedirectionhotspot.blogg.se/

   Postat av: Evelina

Super bra!
Grattis på födelsedagen! Kram


      Datum: 2012-10-06 Tid: 14:41:13

   Postat av: Parya

GRATTIS!!!!!! Grymt bra kapitel förresten:)


      Datum: 2012-10-06 Tid: 16:52:09

   Postat av: Anonym

Ojojoj!! Grymt!!! Grattis :D


      Datum: 2012-10-06 Tid: 19:44:29

   Postat av: Anonym

JÄTTE, JÄTTEBRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VAD SKA NU HÄNDA? BAM BAM BAM....
Grattis föresten :) <3 :*


      Datum: 2012-10-06 Tid: 23:10:50

   Postat av: Emelie

Jättebra!!!
Grattis i efterskott :)


      Datum: 2012-10-07 Tid: 08:56:10

   Postat av: elena

super bra


      Datum: 2012-10-07 Tid: 11:57:47

   Postat av: ♥JHUTCHERSONSTORIES♥

Hej, vill du göra ett länkbyte? :)


      Datum: 2012-10-07 Tid: 17:41:26 URL: http://jhutchersonstories.blogg.se

   Postat av: ♥JHUTCHERSONSTORIES♥

SV: Har lagt till dig nu :)


      Datum: 2012-10-08 Tid: 16:17:31 URL: http://jhutchersonstories.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback