HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Hann inte

skriva klart igår då en kompis från klassen smsade och sa att vi tydligen hade glosor tills imorgon, det var inte några heller utan hela 40 stycken så de fick jag sittta med hela natten. Har som sagt skrivit kanske halva kapitel tjugo. Jag får se om jag hinner publicera det idag då jag har massvis med skit jag måste göra. Hela denna vecka har jag fullt upp och nästa vecka är värre!!! :(. Usch, kommer inte ha en ledig stund i helgen... Men aja jag får klämma in kapitel så gott jag kan helt enkelt/änkelt, nu blev jag fan osäker på hur det där stavades haha. aja orkar inte bry miiiig. Meeen höstlov snart i alla fall!. Haha okej typ en måndag kvar men jaja!! Nu blev detta världens värdelösaste inlägg men shiiiiiiiiitesamma. Nu ska jag sätta punkt. Hejdå....


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback