HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Chapter 71 - Can I Have This Dance, Again? The End.

 
Last Chapter:
 Jag steg upp på uppfarten och jag kunde se Ariana komma på vägen. Jag log stort. Jag började springa mot henne och hon gjorde lika dant. Hon hoppade upp i min famn och jag fångade henne. "Förlåt" Sa hon. "Det är okej älskling" Sa jag. Jag höll henne om benen. "Gå in med mig" Sa hon. Jag skratta lågt. När jag kom in i mitt hus igen la hon sin hand om min nacke och jag böjde mig ner och kysste henne mjukt. Hon besvarade kyssen passionerat. "Gott nytt år" Sa jag skratta till. "Gott nytt år" Sa hon. Jag skratta igen. "Jag älskar dig Justin" "Jag älskar dig med Ari" Sa jag och kysste henne igen. Det här var en liten bättre start på 2013 än vid tolvslaget.
 
 
 
Arianas Perspektiv:
 
"Kom då" Klagade jag. "Men säg vart vi ska då" Suckade Justin. Jag skrattade till. "Verkligen?. Som om du sagt någonsin vart vi ska, och glöm inte Paris" Sa jag. Han skratta. Det var Juni, 1 Juni 2013 faktiskt. Det var skönt väder ute och jag hade en vit klänning på mig. Jag använde aldrig klänning men kände för att ha på mig det idag. Det hade hänt ganska lite på dessa månader faktiskt, Eller Justin hade tagit mig till Paris som den julklappen jag fick, den resan var fantastisk på alla sätt. Vi hade tatuerat oss, vi båda hade skrivit "To the moon and back". Jag hade mitt på handleden och han på ryggen. Den meningen betydde liksom något för oss, och man skulle också kunna ha kvar den, om någon gång i framtiden vi inte skulle funka.Justin hade också passat på att fyllt nitton, det var inte ett stort party denna gången, bara en ganska stor middag för hans vänner som han uppskattade väldigt mycket,  Justin hade också precis avslutat sin tour för kanske två veckor sedan. Nu tog han det lugnt på sommaren och levde i nuet. Han hade släppt ett akustiskt album också vilket defenititvt är mitt favorit album, jag älskar det verkligen.
 
"Babe, seriöst vart går vi?" Frågade han. Jag skratta smått. Nu var det han som inte visste vart vi skulle, men det var inte dirrekt något jätte speciellt. Vi gick hand i hand genom Las gator. Det var ju i kvarteren där vi bor så det var ju inte särskilt mycket folk och vi hade lyckats smyga ut utan några papz idag. När vi svängde såg jag hur Justin log med hela ansiktet, han visste vart vi var på väg, men vad han inte visste var att jag fixat det lite. Vi gick runt byggnaden till trappan och sedan klättrade vi upp för brandstegen. "Hur i..?" Började han när vi kom upp på "taket". Jag skratta. "Jag fick lite hjälp" Log jag. Han såg sig chockat omkring. Förut hade det varit ett tråkigt grått och vitt tag men nu fanns det blommor och andra saker. "Kom, vi dansar" Viskade jag. Han skakade på huvudet. "Jag är inte på danshumör" Sa han. Han hade verkligen verkat nervös inför något hela dagen. "Kom igen det blir kul"
(lyssna till)
 
 
 
"Kom igen det blir kul" Jag fnittrade när han följde efter mig. "Take My Hand , take a breath, Pull me close and take one step"
 
 
"Keep your eyes locked on mine, And let the music be your guide." "Won't you promise me (now won't you, promise me, that you'll never forget), We'll keep dancing (to keep dancing) wherever we go next" ", It's like, catching lightning the chances of finding someone like you, It's one in a million, the chances of feeling the way we do, And with every step together, we just keep on getting better, So can I have this dance (can I have this dance), Can I have this dance" "Oh no mountains too high enough, oceans too wide, 'Cause together or not, our dance won't stop, Let it rain, let it pour, What we have is worth fighting for, You know I believe, that we were meant to be" Jag älskade att sjunga med Justin och känslan av att det bara var vi två gjorde det hela mycket bättre. Vi hade inte sjungit den här delen tidigare utan bara "Justins" den han börjar."It's one in a million, the chances of feeling the way we do (way we do), And with every step together, we just keep on getting better, So can I have this dance (can I have this dance), Can I have this dance". Jag kände hur regnet öste ner.
 

"Can I have this dance, Can I have this dance" Jag fnittrade till och han skratta. "Det öser ner" Skratta jag. "Jag vet, men jag hoppas du vet hur mycket jag alltid velat kyssa den jag älskar under regnet?" Frågade han. Jag nickade. "Jag vet" Sa jag.  Han böjde sig ner och jag stirrade på hans läppar innan de mötte mina. Efter vi sjungit denna låten, det var då våran första kyss var, visst var det inte med mening, men det beydde något, det var inte rätt heller, men känslor var känslor som sagt. Jag placerade min hand om hans nacke och våra tungor mötte varandra. Efter ett tag avslutade vi våran hångelstund. "Wow" Mumlade han. Jag nickade. Så många känslor som bubblade i min mage just då, det var ganska sjukt. Jag kramade om hans genom blöta kropp. "Vi borde värma oss" Sa han. Jag nickade. "Ja, jag fryser" Skrattade jag. Vi sprang bort till stegen och klättrade ner och gick sedan ner för trappan. Vi sprang och höll varandra i handen. Vi sprang upp på Justins trappa och in genomblöta i huset.
 
 
Vi tog en varm dusch och satte sedan på oss myskläder, jag fick låna av Justin. Jag slog mig ner i soffan och Justin gick in i köket. Han kom ut med en stor skål godis och två glas med Coola, jag hade ingen riktig aning på hur han fick hit allt på en gång men det fick han. "Så du har tänkte att vi bara ska mysa hela dagen?" Frågade jag. Han nickade och log stort. "Perfekt pojkvän" Sa jag. Han skratta till. "Det är jag allt, och du är en perfekt flickvän" Jag log och rodnade en aning så jag kysste honom mjukt innan jag tog en godisbit och kurade ner mig i hans famn.  Han kysste mig lätt på hjässan och jag log stort. Jag kunde inte riktigt koncentrera mig på filmen, jag var alldeles för pigg. "Juste" Sa Justin. Jag kollade på honom. "Vill du följa med mig ut?" Frågade han. Jag rynkade på näsan. "Kom" Sa han. Jag ställde mig förvånat upp. Vi tog på oss skor och vi gick ut på hans framsida och ställde oss på gräset. Han vände oss om mot huset och vi stog och kolla på det.
 
"Vad gör vi?" Frågade jag. "Vad tycker du om huset?" Frågade han. "Det är inte fööör stort, kanske för dig som en person, det är väldigt fint, bra möblerat" Sa jag. "Kan du blunda en stund?" Frågade han. Jag kollade fundersamt på honom men gjorde som han sa. Jag kände hur han trädde på mig något på halsen. "Kolla" Sa han. Jag fann ett halsband med en nyckel i det. "Vad höller du på med?" Frågade jag. Jag hade mina aningar om vad detta var. "Vill du flytta in hos mig?" Frågade han. Jag gapade stort. "Säg något" Sa han. Jag fick inte ut något även fast jag ville. "Kan du i alla fall nicka?" Frågade han. Jag nickade och tjöt ut ett ljud och kastade mina armar runt hans nacke så vi båda föll ner på gräset. Det var då jag la märke till att det inte regna. "Man Justin, jag kommer aldrig få-" "Jag har redan pratat med de, de har föresten packat lite av dina saker" Sa han. Jag gapade stort ännu en gång. "Det här är sjukt, det här är helt galet" Sa jag som var helt överväldigad. "Är det verkligen så galet, att ett par som är galet kära i varandra som vill flytta ihop?" Frågade han. "Jag vet inte" Skratta jag. "Du är så söt" sa han. Jag skratta löst. "Vill du testa nyckeln?" Frågade han. Jag nickade igen. Jag sprang upp för trappan och satte nyckeln i låset och drog om och dörren öppnades. Jag fnittrade till. "Föresten" Jag vände mig om mot Justin och kysste honom igen. "Tack, Jag älskar dig" "Så många gånger jag sagt det själv, Jag älskar dig med, och så många gånger jag sagt detta med, jag älskar dig till månen och tillbaka, föralltid." "För alltid" Mumlade jag och mötte honom återigen i en kyss.
 
 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
THE END!.
Åh kan inte ens fatta att den är slut, wäää. Haha. Rackarns alltså, vet inte ens vart jag ska börja med att tacka er. Tack så hemskt mycket för allt, komentarerna, stöd, för att ni ens kikar in på bloggen. Med den här novellen så har jag fått mycket mer läsare och jag är så oerhört tacksam så jag vet knappt vart jag ska ta vägen, till månen kanske?. Haha nä skojaa, torr humor osv. Men TACKTACKTACK världens bästa läsare är ni verkligen.
 
Så, en gång för alla, En sista komentar på denna novellen?. Vad tyckte ni om slutet.
 
I Love u all.
-
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  


   Postat av: Anonym

Omg, så bra! Kommer det komma en nya novell? :) för du har verkligen bra uppdatering och skriver väldigt bra!! :):)
Tack för denna novell! :)


      Datum: 2013-01-11 Tid: 20:10:09

   Postat av: maja

Otroligt bra slut!! Hela novellen har varit toppen och det har varit ett nöje att få läsa den!


      Datum: 2013-01-11 Tid: 21:21:00

   Postat av: Ebba

Jätte bra och gulligt! Ska du förtsätta på You Have The Key To My Heart? <33333 du är en gud på att skriva!!!


      Datum: 2013-01-11 Tid: 22:15:25

   Postat av: L.o.v.e

Jätte bra slut! Kommer dock att sakna Justin & Ariana:) Kommer du skriva ännu en novell?


      Datum: 2013-01-11 Tid: 23:16:08 URL: http://justgettingstarted.blogg.se

   Postat av: Alex

Perfect slut på en perfect novell skriven av en perfect författare !!!! <3 xx


      Datum: 2013-01-11 Tid: 23:34:26 URL: http://itsonlyonedirectiontomyheart.bloggse

   Postat av: Anonym

Jätte bra!


      Datum: 2013-01-12 Tid: 08:52:27

   Postat av: Anonym

OMG NEJJJJJJJJ :( JAG KOMMER SAKNA DEN HÄR NOVELLEN SÅ MYCKET :( Jag älskar slutet, men åhh jag vill inte att den ska ta slut :( kommer du börja med en ny novell?


      Datum: 2013-01-12 Tid: 11:05:26

   Postat av: Anna

Super bra!!! :D


      Datum: 2013-01-12 Tid: 11:23:48

   Postat av: Emelie

Super bra slut på en helt underbar novell <3


      Datum: 2013-01-12 Tid: 17:46:55 URL: http://lifeasemelieida.bogg.se

   Postat av: Swaggiebieber

Känns sjukt att den redan är slut, kändes som om detta var typ 20 kapitlet eller något, märkte inte förrän nu att de var kapitel 71, sjukt bra novell , skulle avlida om jag får höra att du ska sluta skriva, för jag vet att nästa novell kommer vara sjukt bra den med, SÅ SNÄLLA säg att de kommer en till novell?<3


      Datum: 2013-01-12 Tid: 20:24:05 URL: http://swaggiebieber.blogg.se/

   Postat av: Anonym

så sjukt braaa :D


      Datum: 2013-01-13 Tid: 15:59:03

   Postat av: Hanna

Dem här senaste två veckorna har jag läst alla noveller fram till den här, i ordningen du skrivit dem. Du har utvecklats något så otroligt och jag verkligen älskar dina noveller! Sluta aldrig skriva för du är grym på det!

Den här novellen var awesome, jag kommer verkligen att sakna Ari, Hanna, Jassie och Kyle. Justin är ju med i alla dina noveller så honom kommer jag väl att läsa mer om. Jag gillar att Ari och Selina blev sams fort för jag verkligen hatar syskonfighter. Slutet var verkligen bäst och jag hoppas att jag får läsa många fler noveller av dig i framtiden.

Sen har jag även en fråga till dig: Ska du på Justins konsert?

Svar: Aw tack snällaaa snälllaaa. Själv hatar jag mina noveller jag skrev i början, tycker det bara är pinsamt att läsa dom! Haha. Tack så jätte mycket!Ja det ska jag! :D , ska du? Kram!
justajbnovel.blogg.se


      Datum: 2013-04-18 Tid: 21:11:33 URL: http://hanzenpanzen.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback