HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Chapter 22 - Suprising you

Last Chapter:
Jag försökte visa att han kunde lägga armen om mig men det gick inte så där jätte bra för det hände inte. Det är det tryggaste sättet och sova på, i hans famn. "Justin jag är inte sur, du behöver inte bete dig som något rädd djur" Sa jag. Jag hörde hur han skrattade till och han la armen om mig, precis som jag ville ha det.

Jag vaknade dagen därpå av att jag nog sannerligen sovit för mycket. Klockan var undegär halv tre. Herre gud tänkte jag för mig själv. Jag vände mig om och såg också Justin sova. Jag smög tyst upp och små sprang till toaletten. Jag gick på toaletten och gick in i duschen och duschade av mig lite snabbt. När jag var klar gick jag ut med handuken runt min kropp och kunde se att Justin inte låg kvar i sängen. Jag kollade mig runt om kring men snart kände jag ett par händer runt mina höfter och jag skrek till. "Seriöst, inte kul" Sa jag allvarligt. "Förlåt, och förlåt för igår" Sa han och pussade min panna. "Förlåt för att jag stack i väg" Sa jag och log lite snett. "Inte ditt fel jag sa ju det" "Vi glömmer det bara" Sa jag och log och kysste honom när jag gick till garderoben där vi hade våra kläder. "Vad ska vi göra idag?" Frågade jag. "Vi hinner inte göra så mycket, vid fem måste du gå och shoppa eller göra något annat för jag ska fixa en överaskning så du får inte vara här." Sa han och log. "Du och fina överaskningar, räcker det inte snart?" frågade jag med ett skratt i halsen. "Nepp, kommer aldrig att sluta" Sa han och la ännu en gång sina armar runt min kropp och kysste mig i nacken, jag visste vad han ville men inte nu. Jag buffade bort honom med min bak och han suckade för sig själv men gick ändå till badrummet jag log för mig själv och drog på mig en bikini med shorts och linne över. 

Jag bestämde för att passa på att ringa Maria. 

- Hemma hos Kimberly och Tara. svarades det i telefonen.
- Hej Maria det är jag Kim.
-Hej Kim, har ni det bra?
- Japp jätte bra, hur går det, mår Alex bra?
-  Ja det gör hon, hon tar en liten tupplur nu.
- Oh okej men du får hälsa henne så mycket från både mig och Justin okej?
- Det ska jag göra, sköt om er.
-
Japp, Hej då
-Hej då

Jag la på luren och Justin kom ut från badrummet och hade också bytt om till andra kläder. "Vad ska vi hitta på då?" frågade jag. "Jag vet inte, vi kan göra vad som helst, vad vill du göra?" Frågade han. "Bada i havet" Sa jag och log stort. "Då gör vi det." Sa han och log. Vi gick ner till stranden och vi la våra handdukar och sprang rakt ner i vattnet. Vi skvätte ner varandra och betädde oss som små barn. Folk måste trott att vi var ganska sjuka i huvudet. "Kom vi går längre ut" Sa Justin och tog min hand. Vi gick en bit och jag kände att jag inte bottnade längre. "Justin jag bottnar inte nu" Sa jag och försökte stå på marken men lyckades inte jätte bra. "Jag bär dig tills jag bottnar då." Han gjorde det och när inte han bottnade så simmade vi fortfarande ut lite till men inte mycket. Vi dök under vattnet och han omfamnade mig under vattnet han ställde sig på botten och vi kysstes under vattnet.



Vi skrattade när vi kom upp. "JUSTIN EN HAJ" Skrek jag. "VA?" Skrek han förvånat och tog tag i mig och försökte simma i väg med mig så fort som möjligt. Jag skrattade så jag nästan kvävdes. "Justin jag skojade." Han kollade allvarligt på mig och hoppade på mig. Jag lät honom och låtsades sjunka. Han fick panik och simmade under vattnet och tog tag i mig. "Fick dig, IGEN" skrattade jag. "Du är stygg" Sa han och vi började att simma tillbaka till stranden. "Vi la oss ner på handdukarna och solade. När vi hade torkat reste sig Justin upp. "Jag måste gå nu, måste fixa, klockan är fem, men det är okej att du går och shoppar eller något så länge va?" Frågade han. Jag nickade och drog på mig mina shorts och ett linne. "Vi ses sen" Sa han och kysste mig innan han joggade bort till det lilla huset.

Jag följde honom med blicken och gick åt andra hållet. Det fanns lite turist tält och några butiker men inte många, inte dirrekt Forever 21 om man säger så. Men jag köpte lite armband, ett halsband, solglasögon. Sen gick jag in på en butik och köpte en parfym. Och på en annan ett linne och en sommar klänning.
Klockan började dra sig mot halv sju så jag smsade och frågade om jag fick komma och han svarade med ett ja. När jag kom kysste han mig och täckte för mina ögon jag kände att vi gick in och ut igen. Vi var på vårat "hotell" de visste jag. Vi gick antagligen ut på våran lilla altan. Han släppte händerna och det var hur fint som helst. Rosor, en liten mys hörna. Jordgubbar med dobbad choklad. En pizza som var skurna i bitar och en coola flaska stog brevid. "Gud vad fint du gjort" Sa jag förvånat. "Allt för dig" Sa han och gjorde en chest att vi skulle sätta oss på sackosäckarna i "myshörnan". Vi satte oss ner och vi tog en pizza bit var. "du är bäst" Sa jag. "Du med" Sa han och jag log stort.

Vi åt upp hela pizzan och sen mata han mig med en jordgubbe men han misslyckades ganska mycket för den ramla ner i mitt knä. "Förlåt" Skrattade han. "Det är lugnt" Sa jag och gosade in mig i hans famn. Han pussade mig på huvudet och strök mig över armen. "Så här vill jag ha det hela tiden" Sa jag drömmande. "Då ska jag fixa det" Skrattade han. "Du behöver inte fixa allt hela tiden, det vet du va?, jag har precis allt jag vill ha" Sa jag och pussade honom på kinden. "Just det, jag har en sak åt dig" Sa han och började fixa med hans ficka. "Va?, det behövde du inte" Sa jag. "Det är ingen jätte stor grej, men det är en grej jag vill att du ska ha." Han tog fram en ask, han skulle väl inte fria?. "Jag ska inte fria lugna dig" Skrattade han och jag pustade ut. "Det är en promise ring, jag lovar dig att jag aldrig kommer skada dig, eller såra dig medvetet. Jag älskar dig därför vill jag att du ska ha denna ringen." Sa han och öppnade den. Den var hur fin som helst. Det stog "I love you" i den och den var hur fin som helst.

 

"Jag älskar dig också" Sa jag och kysste honom hårt och passionerat. Han satte på mig den på min vänstra hand på mitt ringfinger, man hade förlovnings ring och sånt där, men det brydde vi oss inte om. Han kysste mig intensivt och han la sig över mig och vi började att hångla. Han satte in sin hand innanför min tröja. Jag avbröt kyssen. "Inte här ute" Skrattade jag. Han hållde med och bärde upp mig och gick till sängen. Den var full med rosblad och några rosblad bildade ett hjärta. Hade han planerat att detta skulle gå bra?. Jag skrattade för mig själv. "Skratta inte, du förstör allt" Skrattade han. Jag kysste honom igen och han la sig över mig i sängen och vi började där vi slutade nyss. Han drog av mig tröjan och jag hans. Han knäppte upp mina shorts så försiktigt som det bara gick jag lyfte på mig så det gick lättare att få av de. Jag knäppte upp hans byxor och drog av de till knäväcken sen fick han ta av sig de själv. Han började kyssa mig intensivare och intensivare och jag kände hans stön mot mina läppar. Han knäppte upp min bh och slängde i väg den. Jag hade inte haft det där sen den gången då ja jag blev gravid. Men jag gick på p-piller så det var lugnt denna  gång. "Vänta, jag måste hämta en.." "Jag har piller det är lugnt" Han hade tänkt samma tanke som mig. Han drog av mig det sista och jag drog av hans kalsonger sen dröjde det inte länge förns han trängde sig in i mig.

Awwwwwwwkwaaaaaaaaard... Hahaha. Okej meneee,  jag tar åt mig av era komentarer det gör jagm just so you guys know ;). Jag älskar era komentarer så KOMENTERA :)


   Postat av: Anna

Jätte bra!


      Datum: 2012-04-18 Tid: 19:33:20

   Postat av: Lisa

Jättebra :)


      Datum: 2012-04-18 Tid: 19:38:11

   Postat av: A

superbra! <3


      Datum: 2012-04-18 Tid: 19:53:46

   Postat av: MEER

MEER


      Datum: 2012-04-18 Tid: 20:13:37 URL: http://timeforever.blogg.se/

   Postat av: Becka

Bra :)


      Datum: 2012-04-18 Tid: 20:18:47 URL: http://beckagoesrandom.blogg.se/

   Postat av: Anonym

BRA!!


      Datum: 2012-04-18 Tid: 20:46:02

   Postat av: Emelie

Jättebr ;))


      Datum: 2012-04-19 Tid: 20:19:56

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback