HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Chapter 24 - What are u doing here?

Last Chapter:
"Hon hatar mig" Mumlade jag ut. "Ge henne lite tid, det går över snart, jag lovar." Svarade han. "Hon berättade att Chaz var arg på dig med" Sa jag tyst. "Gjorde hon?" Frågade han. "mmh, våra vänner hatar oss" Sa jag och snyfta. De hatar oss inte, jag lovar." Sa han och strök mig över armen. men jag visste att detta störde han med.


Hayles Perspektiv:

"Okej, du måste stanna där tills Kimberly kommer hem, om han skjutsar ut dig stanna ändå på något sätt, vi får inte misslyckas. Och du måste kyssa honom när hon kommer in, okej?" Sa jag klart och tydligt till henne. "Okej" Svarade hon glatt. Hon gillade nog detta. "Austin är du okej, du får ju din dröm tjej som du velat haft så länge" Sa jag och log mot honom. "Ja men det är taskigt mot henne" Sa han och log snett. "Men din mes sluta" sa jag till han. "Du kan gå nu" Sa jag sen till henne. "Okej, wish me luck" Sa hon glatt och näst in till skuttade iväg. Nu skulle jag få Justin, Justin Bieber för mig själv.

Justins Perspektiv:

Jag satt i soffan i väntan på att Kim skulle komma hem igen, hon skulle skjutsa Alex till Maria så skulle vi äta middag. Det var tre dagar sedan vi kom hem och varken Chaz eller Tara, eller Ryan har hört av sig till oss. Fast Chaz och Tara har dock flugit till Texas, det fick jag reda från Chaz mamma. Men de kommer hem idag, eller så har de kommit hem. Jag avbröts av att det ringde på dörren. Jag gick dit och öppnade när jag såg vem det var fick jag en snärre chock.



"Hej Justin" JASMINE?. "Vad i ?, Vad gör du här??" Frågade jag irriterat och förvånat. Varför var hon här, och varför i en sån utmanande klädsel?. "Inte mycket tänkte bara att vi kunde prata, du vet, det gick ju inte särkilt bra förra gången vi sågs" Sa hon och blinka. "Det finns inget att prata om Jasmine." Sa jag. "Justin både du och jag vet att vi inte har kommit över varandra än" Sa hon. "Jasmine, varför är du ens här?" Frågade jag. "Kan vi inte bara prata Justin?" Frågade hon. Jag suckade men släppte in henne, varför kan jag aldrig säga nej till folk?. "Sååå?" frågade jag när vi båda satt oss i soffan. "Vad har du haft för dig se senaste två månaderna då Justin?" "Lite allt möjligt" Sa jag. "Spela inte dum, jag vet om Kimberly och jag vet desutom om Alex" Sa hon. "Vad vet du om Alex?" Frågade jag. "Att hon är din dotter Justin." "Hur vet du?" Frågade jag. "Har mina kontakter" Svarade hon bara. Hon var alltid så himla lömsk.

"Vad har du haft för dig då?" Frågade jag och suckade.



"Tack för att du frågar Justin, jag har inte gjort så mycket, jobbat lite med musiken, tänkt på dig mycket och på oss" "Det finns inget oss längre Jas" Svarade jag. "Jas, det var länge sen du kallade mig det jag saknar det" Sa hon och flyttade sig närmare mig. Jag flyttade längre i från sig, men då flyttade hon närmare mig och sen tog det stopp. "Justin är du rädd?" Frågade hon och skrattade. "Nej, men jag har en flickvän som jag älskar och jag vill inte förstöra det" Sa jag allvarligt. "Det sa du förra gången med" "Ja men jag förlorade henne inte eller hur?" "Jo, du var ju "otrogen" med Kim det var ju därför hon gjorde slut, jag har pratat med Selena" Sa hon. "Jasmine, du kan gå nu, jag har inget mer att säga till dig, jag ångrar mitt förflutna så du kan bara gå."

"Justin, du vet att du inte slipper undan så lätt" Sa hon och la sin hand på mitt ben. "Sluta Jasmine, Kim kommer in genom dörren när som helst, och jag vill att du ska gå jag vill inte göra det här med dig igen." "Du ville inte göra något förra gången heller, men visst var det fantastiskt då?. Då kan vi ju ha det nu med?" Frågade hon.
"Gå bara här i från Jasmine" "På ett villkor" Sa hon. "Vad?" Frågade jag. "Att du kommer till mitt hotellrum så vi verkligen kan prata ut om allting imorgon" Sa hon. "Okej jag kommer vid två, men inget annat jag stannar bara i någon timme" "Okej tack Justin" Sa hon och kysste mig på kinden. När jag hörde dörren slås igen suckade jag och la mig i soffan med händerna i ansiktet och bara andades ut. Tack för att inte Kimberly kom hem.

Hayles Perspektiv:
Jag såg att Jas kom ut ur huset. Varför kom hon ut?????. Kim hade inte kommit hem än. "Jas vad gör du?" Frågade jag irriterat. "Lugn, jag har en sååååå mycket bättre plan" Sa hon. "Vad har du för plan?". Frågade jag. Hon sa den. Perfekt. Genialt. Helt fantastikt. "Det här kommer bli helt grymt, vi kommer lyckas, Kimberly kommer krossas i tusen bitar, High five" Sa jag och Jas slog till min hand. Våran plan kommer att lyckas.

Kommer planen lyckas?. Vad är det för plan? :o. VAD KOMMER HÄNDA???? f


   Postat av: Emelie

Jättebra ;)


      Datum: 2012-04-22 Tid: 09:41:31

   Postat av: Miley

Sugen på en ny snygg design? Kolla in http://justindbieberworld.blogg.se/design/ isåfall


      Datum: 2012-04-22 Tid: 10:57:43 URL: http://justindbieberworld.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback