HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Chapter 26 - Really Can't Do It.

Last Chapter:

Justin, var tyst. För du ska ha en jävla sak jävligt klart för dig. Du är en grymt stor idiot, du har varit otrogen två gånger om inte fler, du är verkligen inte den Justin jag trodde att du var. Jag älskar dig så jävla hårt, men jag är ledsen, jag tänker inte vara som Selena och ge dig en andra chans. Ut från mitt hus, ut från mitt liv. Och ta den här jävla ringen, du lyckades hölla ditt löfte genom att inte skada mig i knappt en vecka du är helt jävla obeskrivlig" Sa jag och kastade ringen på honom. "Snälla" Snyftade han. "UT" Sa jag och gick fram till honom och knuffade honom mot utvägen. "UT JUSTIN JAG HATAR DIG, KOM ALDRIG NÄRA MIG ELLER ALEX IGEN" Skrek jag. 


Han lämnade mig med tårar i ögonen. Nu var jag verkligen själv. Utan någon mamma, utan någon bästa vän utan någon pojkvän. Jag hasade ner bakom bokhyllan och kände hur tårarna sattes fart. Jag hörde ett par klackar närmade mig och Maria satte sig brevid mig.



"Hey, jag kan inte säga att allt kommer bli okej, men din dotter behöver dig." Sa hon och jag nickade. Alex och Maria var de ända jag hade kvar. "Jag kommer snart, jag ska bara ringa ett samtal" Sa hon och jag nickade och jag begravde ner mina händer i mitt ansikte. Vad har jag gjort för att förtjäna detta?. Allting var åt helvete. Allting. Det här var min värsta mardröm och så hände det. Jag var alltid rädd att min mamma skulle dö. Jag var alltid rädd att jag skulle såra någon jag var nära eller någon skulle såra mig. Allting det där hände. 
Jag satt fortfarande med händerna i mitt ansikte och bara satt där. Det var ett mirakel att Alex inte vaknat, men jag var glad att hon inte gjort det och jag vet inte hur jag ska berätta det här för henne.



"Kim" Jag kollade chockat mot min vänster sida. Där stog Tara med tårar i ögonen. "Tara" Sa jag. "Vänta, jag måste bara få säga lite först. Du är min bästa vän Kim, och det här har varit jätte svårt att inte få vara med dig varje dag, men det kanske var bra för oss och vara utan varandra ett tag, jag är ledsen att jag tog allting så hårt, och nu när du mår som sämst så vill jag vara där för dig. Du är min bästa vän och jag älskar dig." "Förlåt så himla mycket, jag älskar dig också" Sa jag och gick in och kramade om mig. "Hur visste du?" Frågade jag sen med tårarna i halsen. "Justin är hemma hos Chaz, och jag fick inte så mycket ut från honom så jag ringde till Maria men hon kunde inte prata för att hon skulle prata med dig sen ringde hon tillbaka och då fick jag reda på allt och så, fast jag vet inte Justins sida, inte du heller" Sa hon och kollade på mig.

"Jag vill inte veta den, jag vill inte veta någonting med honom. Jag är klar med honom, jag skiter fullständigt i om vi har Alex tillsamans, han ska inte träffa mig eller henne överhuvudtaget." "Hey, du är överkänslig nu, gå och lägg dig så ses vi imorgon, det har varit en tung dag, och jag sover här, för alltid om det behövs" Log hon och kramade om mig. Jag kunde inte motstå att le lite. Tara var verkligen den bästa. 

Justins Perspektiv:

Dagen / Kvällen var här. Jag skulle nu ut på min första konsert för Belive första gången. Jag var riktigt nervös. Jag mådde inte pskysigt eller fysiskt bra. Jag visste inte hur detta skulle gå. Jag var nära att bryta i hop varenda minut. Jag hoppas bara jag inte bryter i hop på scenen vilket jag är rädd att jag ska göra. Jasmine skulle igentligen varit med och sjungit med duetten. Men jag behövde inte ha med henne nu, så scooter höller på att ringa runt till vissa så får jag se vem det blir till den andra eller tredje konserten om de hinner. 

Jag skulle alldelses snart gå ut på scenen. Jag hörde trycket i arenan, men det var något som fattades. Jag visste exakt var det var. Kimberly Hamilton Var det som fattades. Hon skulle stå där i hörnet och kolla på mig. Fan. Varför gick jag ens till Jasmine?. Jag andades djupt och nu var det dags jag skulle ut på scenen.

*



Jag skulle sjunga min sista låt, Boyfriend. Jag känner på mig att jag kommer bryta i hop snart och jag önskar att jag inte behövde sjunga just denna låten.  Det flöt på bra tills jag kom till andra refrängen på, "if I was your boyfriend I'd never let you go" Där brast det totalt. Jag glömde bort mig och bara stirrade, jag kände att jag var nära på att börja böla mitt på scenen. Jag hoppas ingen märkte något, men eftersom det var ett sånt tryck i arenan så kom jag ganska lätt i gång igen.

Efter konserten tackade jag och begav mig mot min lougt. Jag la mig bara rakt ner i den röda soffan.



Jag mådde verkligen skit. Att förstört mitt och Kims förhållande var den värsta känslan i mitt liv. Jag hade verkligen förstört ALLT. Inte nog med det jag kommer inte få träffa Alex igen, som Kim sa. Men jag hoppas att det inte var sant. Jag har lika stor rätt att ha Alex som henne. Det knackade på dörren. "Vem?" Frågade jag. "Jan" Sa Mama Jan. "Okej kom in" Sa jag.

"Justin hur mår du egentligen, du brast helt där ute?" "Jag vet" Sa jag och ställde mig på mina armbågar. "Jag har försört allt, inte med konserten alltså, med Kim och mig. Hon hatar mig och sen när jag sjunger att om jag vore hennes pojkvän skulle jag aldrig släppa taget. Men grejen är att jag har släppt taget, och hon hatar mig och kommer alltid att göra det nu." Sa jag och kände att tårarna var nära. Jag grät aldrig, jag har bara gråtigt ett få antal gånger, och alla gånger när det gällt Kim.



"Justin, jag hoppas att det löser sig för dig och Kim det gör jag. Men det här är ditt jobb också du måste tänka på det ibland med." Sa hon. Jag suckade och la mitt huvud ner i soffan. Mitt jobb och mitt jobb hela tiden när jag är på tour är det det ända som det handlar om. Inget privat liv är viktigt då. Allt kretsar om Justin Bieber, att han måste göra ett bra jobb. Jag kan inte göra ett bra jobb om inte Kim och jag är sams.

Jag suckade och la mig med huvudet uppe mot taket. Undra vad Kim gör. Tänkte jag för mig själv. Varför får jag inte ur henne ur mina tankar?? Jag älskar henne det kanske är därför. Men vad fan ska jag göra?.

Litet mellan kapitel, hände inte jätte mycket...
Mene Snart kommer det hända lite grejer, dramat är inte slut på LÅÅÅÅÅNGA vägar så ni kan vara lugna.
Hinner inte läsa igenom kapitelet, måste återgå till läxor men ha det bäst! Och taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaack för alla ur gulliga komentarer på förra kapitlet, ni äger.

Så vad tyckte ni?.... Vad ska Justin göra för att förlåta Kim?.... Kommer det ens gå att göra något? :oooo


   Postat av: Ebba

O.M.G!!!!! Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! plz :D jag verkligen älskar din blogg den är fan bäst!!!


      Datum: 2012-04-23 Tid: 19:28:17 URL: http://belibersmile.blogg.se/

   Postat av: Becka

Bra


      Datum: 2012-04-23 Tid: 20:04:54 URL: http://beckagoesrandom.blogg.se/

   Postat av: Annie

ääälskar dina noveller!!! sjukt bra! <333


      Datum: 2012-04-23 Tid: 20:05:28

   Postat av: Anna

Jätte bra!


      Datum: 2012-04-23 Tid: 20:21:36

   Postat av: Emelie

Jättebra ;D


      Datum: 2012-04-23 Tid: 20:23:34

   Postat av: Lisa

Han måste göra något bra för att få Kim tillbaka :)

Han får inte bli ihop me Jasmine eller Haley :/

Awesome :D


      Datum: 2012-04-23 Tid: 20:27:25

   Postat av: cicci

jätte bra! han måste göra något riktigt romantiskt för att få tillbaka Kim tycker jag :)<3


      Datum: 2012-04-24 Tid: 16:51:27

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback