HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Chapter 27 - The new singer

Last Chapter:
Inget privat liv är viktigt då. Allt kretsar om Justin Bieber, att han måste göra ett bra jobb. Jag kan inte göra ett bra jobb om inte Kim och jag är sams.
Jag suckade och la mig med huvudet uppe mot taket. Undra vad Kim gör. Tänkte jag för mig själv. Varför får jag inte ur henne ur mina tankar?? Jag älskar henne det kanske är därför. Men vad fan ska jag göra?.

"Hon som ska sjunga med dig på duetten kommer snart" Scooter kom in i mitt rum. "Vem är det?" Frågade jag. "Säger jag inte, det får du se, men du känner henne i alla fall" Sa rynkade på pannan. En liten tanke slog mig att det kanske skulle kunna vara Kimberly, men varför skulle hon vela komma som jag betett mig och kan hon ens sjunga?. Jag hade ringt henne näst in till hela dagen idag. Jag hade inte gjort annat än att legat i den här dumma tour bussen. Jag ville vara hemma hos Kim. Jag ville att hon skulle förlåta mig, men jag är just nu inte säker på om det någonsin kommer att hända. 

Jag suckade och gick ut till Alfredo. "Jamen, titt på vem som lever" Skrattade han. "Seriöst, inte kul" Sa jag och suckade. Han skrattade åt mig och slog mig på ryggen. "Du fuckade verkligen upp det den här gången Bieber" Sa han och jag gjorde en menad blick. "Fan freddo, jag vet inte vart jag ska ta mig till, jag borde vara hemma i Stratford och kunna komma på hur jag ska förlåta henne, jag borde vara där, hon behöver mig nu, och vad jag gör jag?, jag är flera mil i från henne och jobbar, helvete" Sa jag och slog handen i bordet. 

"Jag vet, om några dagar är det ledigt i tre dagar, medans vi andra åker i bussarna, ta flyget till Stratford och så flyger du till England sen eller vart vi nu ska." Sa han. "Tack, för iden" log jag. "Men grejen är, att jag är ju hellre med henne än att vara här ,det är ganska sjukt igentligen jag gör det jag mest älskar i världen men ändå vill jag vara hos henne" Sa jag och ryckte på axlarna. "Om ni blir samn, varför inte bjuda hit henne?, i alla fall i någon vecka" "Jag kommer inte klara mig länge till, jag var utan henne i några år och nu när jag träffat henne vill jag inte släppa taget" Sa jag. "Jag förstår, eller jag kan inte säga att jag förstår, men aah du fattar" Sa han och jag nickade och suckade. Varför var mitt liv så svåååååååååååååårt ibland?. 

" Bieber hon är här" Scooter öppnade dörren och in klev en välbekant figur, eller inte jätte välbekant, men en bekant. "Hayle" log jag. 



"Justin" Sa hon och log stort. "Kan du sjunga?" Frågade jag med ett kling i skrattet. "Antar det" Skrattade hon. 
"Skönt att ha någon jag känner lite i alla fall" Sa jag och omfamnade henne i en kram. "Haha jo, förstår det, det ska bli jätte kul i alla fall" Sa hon och log ännu större och skrattade till lite. "Vart sover jag?" frågade hon och kollade menat på sin väska. "Det finns en säng i mitt rum och en säng i Alfredos" Sa jag. Hon såg osäker ut. "Det är bara att välja, vi blir inte ledsna" Skrattade jag och gick in på rummet för att kolla hur mycket min mobil hade laddats. "Är det okej om jag sover här, jag känner inte han" Sa hon och kollade och skratta mot Alfredo. "Det är lugnt, ta för dig" Sa jag. "Tack" Log hon. 

"Hon är het" Mimade alfredo när jag kom in. "Ryans Flickvän" mimade jag tillbaka. Han brast ut i skratt. Juste hur skulle de bli mellan de?. "Hur blir det mellan dig och Ryan då?" Frågade jag när hon kom och satte sig brevid oss.  "Det var aldrig något mellan oss Justin, eller kanske lite men inget mer, vi har inte riktigt pratat jätte mycket, men det är inget" Sa hon och jag blev faktiskt lite chockad men nickade menat ändå.

En liten kortis fööööööör vet niiiii varfööör?

För jag har tusenmiljonerbiljonertriljoneeeeeeeeeeeeeeer lääääääxor :(



FML


   Postat av: Anonym

Justin får inte bli ihop med Haley :(

Awesome :D


      Datum: 2012-04-24 Tid: 20:56:21

   Postat av: Becka

Bra :)


      Datum: 2012-04-24 Tid: 21:02:38 URL: http://beckagoesrandom.blogg.se/

   Postat av: Emelie

Jättebra ;D


      Datum: 2012-04-24 Tid: 21:12:39

   Postat av: Annie

Jättebra! :D

usch Hayle och justin kommer säkert bli ihop och sen nått sånt.. ;)


      Datum: 2012-04-24 Tid: 21:31:49

   Postat av: Anna

Jätte bra! MER! :)


      Datum: 2012-04-24 Tid: 21:46:10

   Postat av: Ebba

fett bra!!! Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!!


      Datum: 2012-04-24 Tid: 22:08:54 URL: http://belibersmile.blogg.se/

   Postat av: Elin

Det var sjukt bra ändå!!!


      Datum: 2012-04-25 Tid: 17:54:26

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback