HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Chapter 28 - I have to tell you something.

Last Chapter:
"Hon är het" Mimade alfredo när jag kom in. "Ryans Flickvän" mimade jag tillbaka. Han brast ut i skratt. Juste hur skulle de bli mellan de?. "Hur blir det mellan dig och Ryan då?" Frågade jag när hon kom och satte sig brevid oss. "Det var aldrig något mellan oss Justin, eller kanske lite men inget mer, vi har inte riktigt pratat jätte mycket, men det är inget" Sa hon och jag blev faktiskt lite chockad men nickade menat ändå.

Kimberlys Perspektiv:



Den här bilden har spridits på internet på Bieber och hans flickvän Kimberly. De har varit på en romantisk vecka i Hawaii. De har varit på romantiska dejter och middagar hela kvällarna säger en källa. Men nu som ni vet alla Beliebers där ute. Justin är ju i väg på turne. Är ni taggade för hans konserter?, de är vi!. Vi har heller inte sett glimten av Kimberly på hans turne. Kanske stannade hon hemma och hälsar på senare. Vad vet vi. Vi måste ju bara medge att de är världens sötaste par.

Om de bara visste, om de bara visste. Tänkte jag för mig själv. Jag vet att jag inte ska läsa en massa skvallertidningar men i bland kan jag inte låta bli. Man är ju inte dirrekt van att vara med på en skvallertidning. Jag suckade. Jag saknade Justin det gjorde jag, men det han gjorde är helt oförlåtligt. Alex har frågat om honom jätte länge men jag har bara sagt, att han kommer tillbaka snart. Även fast det nog bara var en stor fet lögn.

Igår hade jag hängt med Austin hela dagen, vi hade haft riktigt kul och jag hade kunnat tänka på annat. Maria hjälper mig väldigt mycket med Alex nu eftersom jag har det ganska tungt.

Justins Perspektiv:

Hayle och Alfredo hade fått mig på annat humör. De hade vänt allt i hop upp och ner. Nästan. Självklart tänkte jag på Kim, näst intill hela tiden. Men jag skulle rätta till det på något sätt. Det sög att jag inte fick flyga ner till henne som Alfredo hade sagt, den natten, där skulle ingen velat vara nära mig. Så tjurig som jag var. Jag ville rätta till allt, men inte genom telefon eller sms, och det skulle ju uppenbarligen inte att gå. Jag och Hayle har kört tre konserter med duetten tillsamans och det har gått jätte bra och hon är duktig.

Det var kväll och jag gick in på rummet och möttes av Hayle i underkläder. "Oj förlåt" Sa jag och gick ut och stängde dörren. "Det är lugnt, kom in" Sa hon och när jag gick in i gen hade hon fått på sig ett linne. Jag skrattade till vilket hon med gjorde.  "Vart åker vi nu?" Frågade hon och log. "Jadu, Spanien har jag för mig" Hon nickade och bet sig i underläppen. "Har du det trevligt en så länge då?" Frågade jag och satte mig brevid henne i sängen. "Japp, det är jätte bra, tack för att jag får vara här" Sa hon och log. "Med nöje" Svarade jag. Och hon kollade in i mina ögon och bet sig ännu en gång i läppen, varför gjorde hon så hela tiden???. Jag kom tillbaka till verkligheten när jag kände ett par läppar pressas mot mina. Jag drog mig bakåt och kollade konstigt på henne. "Förlåt, jag bara trodde, jag vet int-" "Hey, det är lugnt, men inte igen okej, jag är inte över Kim, jag älskar henne så himla mycket så det här funkar inte" Sa jag och reste mig upp. Den där kyssen kändes fel, fake, helt förfälig.

Kimberlys Perspektiv:

Jag hade varit och shoppat, sen när jag gick ner från den stora trappan ner till parken fick jag syn på en människa som jag inte trodde skulle stå där just stå.



"Vad gör du här?" Sa jag och skratta. "Jag såg dig där uppe och tänkte vänta tills du kom ner" Sa han och log. "Hej Kim" Sa han och kramade mig. "Hej Austin" Sa jag och kramade tillbaka. "Fan kim, jag har gått och trängt på en sak väldigt länge och jag måste berätta det för dig, innan det är försent." "Försent, vad snackar du om?" Frågade jag förvånat. "Kom" Sa han och drog med mig. Vad var det han skulle säga.

Juste vad skulle han säga????. Och Tur att Justin ryckte undan från kyssen va? PUH... Ska Hayle ge sig på ett till försök...? :o

Komentera :):):):)




   Postat av: Elin

Du kan ju inte sluta när det är som bäst! ;)


      Datum: 2012-04-25 Tid: 19:40:57

   Postat av: cicci

jätte bra, mer!!! :D<3


      Datum: 2012-04-25 Tid: 20:02:01

   Postat av: Ebba

OMG!!! han kommer säkert säga att han gillar henne!!! nej Haley kan gå och dö just nu!! Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!!!


      Datum: 2012-04-25 Tid: 20:06:32 URL: http://belibersmile.blogg.se/

   Postat av: Becka

Bra


      Datum: 2012-04-25 Tid: 20:34:14 URL: http://beckagoesrandom.blogg.se/

   Postat av: Annie

Sjuuuuuuuktbra! :D<3


      Datum: 2012-04-25 Tid: 20:37:02

   Postat av: Lisa

Austin kommer säga att han gillar henne :)

Jättebra :D


      Datum: 2012-04-25 Tid: 20:51:20

   Postat av: Anna

OMG! MER! Super bra! :)


      Datum: 2012-04-25 Tid: 20:54:37

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback