HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Chapter 32 - LAX

Last Chapter:
"Gillar du det?" Frågade han. "Lite litet för att vara du" Sa jag. "Ja jag hade ju faktiskt inte räknat med att du skulle komma" Log han. Jag skrattade och gick fram och kysste honom mjukt. "Tack för att du är här" Log han. "Tack för att du finns." Sa jag. "Och tack för att du får mig att le igen" Sa han. "Tack själv" Log jag tillbaka och vi möttes i en intensiv kyss.

 

Det var fem dagar sedan jag kom hit. Justin hade hunnit uppträtt i Portugal, Sen Danmark, Tyskland och Ryssland. Det var ett land kvar, Belgien. Sen skulle vi flyga till Amerika igen där han skulle ha ett flertal konserter. Bland annat New York, La, Los Angeles, Florida och Atlanta. Han skulle även vara med på Ellen Degeneres, och en massa radio intervjuer. Jag var glad att hans turne bara varade i två½ månad denna gången. Fast efter jul ska han ut igen och då skulle det bli betydligt längre, han skulle ända bort i Asien, mer i Europa, i  syd Amerika, det är då han åker på sin riktigt världsturne.

Han hade hoppat över duett låten, Scooter tyckte det var bäst så. Men de sa att de hade ett annat projekt på gång vilket jag inte vet vad det handlar om. Justin körde som vanligt gärnet på sina konserter och jag stog backstage och kollade på honom med Pattie vid min sida. Jag saknade också min lilla ängel, Alex. Men vi har ringt Maria och hon kommer att möta oss på Lax flygplats i natt med Alex. Flygen passade inte jätte bra överens deras landar två timmar tidigare men det kan man leva med. "Vad tycker du, är det svårt att vara med på såna här grejer?" Frågade Pattie. "Asså, det är svårt och föreställa sig, men jag är stolt över honom och respekterar det han gör, men jag saknar också Alex väldigt mycket, men jag vet att Justin har velat detta så länge, och jag vill ha honom i mitt liv och då måste jag respektera vad han har för liv" log jag och Pattie kramade om mig. "Jag är glad att Justin hittat någon som dig" Log hon. Jag fnitrrade till och fortsatte kolla på konserten.

*

Konserten var slut, och alla scenarbetare höll på och jobbade inne i arenan efter allt folk som nu gått ut. Justin var i duschen och jag satt och drack kaffe med Pattie, Scooter och Alfredo. Jag dricker givetvis inte svartkaffe, mycket mjölk, näst intill halva koppen med mjölk. Alfredo kollade upp och log, jag kunde se det eftersom jag satt framför honom. Jag vände mig om och fick se Justin. "hej babe" Sa han och kysste mig mjukt. "Hej" sa jag och fnittrade till och kysste honom tillbaka. "Strunt i oss bara" Sa Scooter och kollade menat på Justin. "Hej på er också" Sa han och skrattade till. "Ska vi bege oss, flyget går om två timmar" Sa Justin. "Är det okej?" Frågade jag, eftersom de inte skulle åka förns om en timme till flygplatsen. "Såklart, åk i väg ungdomar" Sa Pattie och jag log. "Räknas jag som ungdom?" Frågade Alfredo. "Ja, åk i väg" Sa Scooter. "Tack" Log han. Vi gick som vanligt ut bakvägen och hoppade in i en låne bil som hyrts.

Innan vi drog till flygplatsen satte vi oss på mcdonalds. Vi alla var hungriga så det passade ju bra. Vi åt upp och begärde oss sen till flygplatsen. Man kunde börja checka in så vi gjorde det, utan att vänta på de andra för vi visste inte om de redan gått in eller om de inte kommit. När vi gick längre in i flyplatsen kunde vi se de så vi gick fram till dem. Alla i hela crewet skulle inte ta samma flyg, mer en halva skulle åka imorgon. "Redo för att träffa Alex" Viskade Justin i mitt öra så jag rös till. Han la händerna på min mage och kysste mig på halsen. Jag vände mig om och kollade lömskt på honom. "Vad?" Frågade han. "Inget" Sa jag och skratta.

Vi fick snart gå in på flyget och vi satt i första klass. Jag brevid Justin, Alfredo mitt emot mig, Pattie mitt emot Justin och brevid pattie Scooter. Det var tre platser och brevid Justin på andra sidan satt Kenny. Jag lutade mig mot Justins axel och han la en arm om mig och jag föll snart i sömn.

Jag vaknade av att han kysste mig på pannan och mumlade att vi skulle landa. Jag slog upp mina ögon och satte på mig bältet. Landning gick snabbt och snart var vi på väg ut. vi hämtade vårat bagage, och gick igenom sista säkerhets kontrollen. Vi gick eller snarare jag sprang ut för att få se Alex. Jag såg Maria stog utanför en bil. "Heej" Pep jag. "Hej" Sa hon och kramade om mig. "Var är Alex?" Frågade jag. "Hon sover" Sa hon och pekade mot bilen. Jag öppnade dörren försiktigt och pussade henne på hjässan.

Pattie kom fram och hälsade på Maria. "Vi åker till hotellet" Sa Justin och kramade om hans mamma. "Gör det, jag kommer snart" Sa hon. Maria stog kvar och prata med Pattie så jag och Justin åkte med Alex till hotellet. Justin hade ringt och frågat om vi fick gå in bakvägen vilket vi fick, så det var inte lika galet, några ynga fans som Justin fort skrev autografer till.  Justin hämtade nyckeln i receptionen. Det var helt dött i receptionen, men det är väl inte så konstigt om det är mitt på nattten.

Vi gick upp till vårat rum och Justin tog över och bärde Alex. Vi gick in i vårat rum med våra väskor och Alex, det var en del att få upp. Justin la Alex i barnsängen som vi hade bokat in i rummet och sen gick jag in på toan och fixade mig inför kvällen. Jag rotade i min väska för att hitta något att sova i, sen ser jag i love justin bieber tröjan som han signerade för någon månad sen också ligga där. Jag skrattade och drog på mig den och gick in till sovrummet där Justin redan satt i sängen. "Fin tröja" skrattade han. "visst är den, min favorit" Skrattade jag. "Bra" Log han och kysste mig.

trååååååååååååååååååkigt kapitel menmen, har tusen ider till den här novellen så måste verkligen sätta mig ner och få ihop allt haha. Men kapitlet skulle kunna kommit ut tidigare om inte min kåååmpis dragit med mig till någon grej som sög. Haha. Men men vad gör man inte för sina vänner... Btw, imorgon äre vaaaalboooorg,,, YEY. Det kommer bli awsuuume. fett taggad!!!!

Vad ska ni hitta på på valborg?


   Postat av: Emelie

Jättebra ;D


      Datum: 2012-04-29 Tid: 20:40:06

   Postat av: OwO

Awesome! Skriv mer! ;)


      Datum: 2012-04-29 Tid: 21:42:37

   Postat av: Becka

Bra :)


      Datum: 2012-04-29 Tid: 23:00:49 URL: http://beckagoesrandom.blogg.se/

   Postat av: Rand0mness

Awesome! :)


      Datum: 2012-04-30 Tid: 14:46:22

   Postat av: Felicia

Grymt kapitel!! Men du vet väl att L.A. ÄR Los Angeles va?? xD


      Datum: 2012-04-30 Tid: 16:44:42 URL: http://justindbnoveller.bloggplatsen.se

   Postat av: Felicia

Grymt kapitel!! Men du vet väl att L.A. ÄR Los Angeles va?? xD


      Datum: 2012-04-30 Tid: 16:45:02 URL: http://justindbnoveller.bloggplatsen.se

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback