HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Chapter 33 - Ellen Degeneres

Last Chapter:
Jag rotade i min väska för att hitta något att sova i, sen ser jag i love justin bieber tröjan som han signerade för någon månad sen också ligga där. Jag skrattade och drog på mig den och gick in till sovrummet där Justin redan satt i sängen. "Fin tröja" skrattade han. "visst är den, min favorit" Skrattade jag. "Bra" Log han och kysste mig.

 

Vi hade flugit till New York nu på morgonen. I ett privat plan denna gången. Justin skulle ha konsert här i morgon och ha intervju på Ellen Degeneres idag. Jag visste inte riktigt vad han skulle prata om men det skulle han berätta för mig sen hade han sagt. Vi hade checkat in på hotellet och jag Justin och Alex satt på hotellrummet.
Alex satt och kollade på något barn program på tvn inne i det lilla vardagsrummet och jag och Justin låg i sängen. "Varför ville du prata om vad du skulle ta upp på intervjun?" Frågade jag honom. "Jag vill kolla om det är okej för dig först" Sa han. "Och det är?" Frågade jag. "Ja, hon kommer säkert säga något om Alex, och ja, jag har pratat med Scooter och han säger att det är okej om jag berättar nu" Sa han. "Och det bästa stället är att göra det hos ellen, men jag vill att du ska sitta ute med mig på scenen när vi berättar, vill du det?" Jag nickade och log.

Att världen skulle få reda på att vi hade en dotter tillsamans var lite läskigt. Men någon gång kommer ändå sanningen att komma fram. "Är det okej för dig att vi berättar?" "Ja det sa jag ju" Sa jag och skratta och kysste honom. Han tryckte mig hårdare mot han och kyssen blev intensivare och intensivare. Han började fippla med min tröja men jag skakade på huvudet och han suckade och la sig ner. "Du vet att vi inte kan, Alex är där inne" Sa jag. "Ja jag vet" Suckade han. Jag skrattade åt han för att han kunde bli så "arg" så jag satte mig i gränsle över honom. "Ska du plåga mig?" Frågade han. "Nepp" Sa jag och började kittla honom. Han skrattade men snart var de jag som låg underst eftersom han är så grymt mycket starkare en vad jag är. "Ångrar du dig?" Sa han när han satt på mig. Jag nickade och skrattade. "Säg att jag är bäst och vackrast i hela världen" Sa han. "Det stämmer ju inte" Skrattade jag och jag såg hur han låtsades vara tjur men för att göra honom glad. "Skoja babe, du är bäst och vackrast i heeeela världen" Sa jag och han log. "Du me".


*


"Mamma kan jag få ha den nya klänningen?" "Självklart gumman. Jag satte på henne den och sen satte jag på henne ett rött diadem. "Vad fin du blev" Justin kom in i badrummet. "Tack pappa" Hon sken upp som en sol och kramade om Justin. Jag gick in till sovrummet och drog fram en svart klänning. Jag satte på mig den. "Justin kan jag ha den här?" Frågade jag. "Oh dig får jag hålla hårt i" "Ha-ha" Sa jag bara.

 

Justin gick nu ut mot Ellen. De kramades och Justin vinkade till publiken sen satte de sig ner. "Så Justin, det var faktiskt ganska länge sedan du var här nu" Log Ellen. "Ja, ett halvår kanske" Sa han. Ellen nickade. "Så, mitt uppe i din turne" Sa Ellen. "Ja, det är jag, det har gått jätte bra fast jag har ju inte kommit i gång en med min riktiga världs turne som börjar efter jul" Sa han och hon nickade förstående. "Det ska bli spännande och se, och sen har jag hört att det är något du vill dela med dig" Sa hon. "Ja det är det, men jag skulle ju behöva lite hjälp" Log han till Ellen. "Just det, Justins flickvän Kimberly Hamilton är här, men det får ni se efter pausen" Log hon mot kameran. Pausen var inte alls lång. Så nu var det dags att gå ut. "Kimberly, kom ut" Ropade Ellen. Jag vinkade till pupliken och skakade hand med Ellen och kramade henne. Justin pussade mig snabbt på kinden innan jag satte mig ner. "Så hur går det i erat förhållande?" Frågade Ellen mig. "Jo det går bra, jätte bra faktiskt." Log jag.

"Är Justin samma Justin som han är på intervjuer och sånna saker?" Frågade Ellen mig. "Ja det är han, han är väldigt romantisk och rolig" Fnittrade jag. Och det kom ett "awww" från publiken. "Så, hur träffades ni?" Frågade Ellen Justin. "Faktiskt innan jag blev känd, vi var tillsamans då, innan jag flyttade till Atlanta." Sa han. "Var ni?" Frågade Ellen chockat. "Ja, det var vi, men vi gjorde slut, och hon flyttade i samma veva till Texas" Sa Justin. "Intressant" Sa Ellen. "Det står ju väldigt mycket om er i tidningarna, och jag tror det är en sak vi alla lagt extra mycket funderingar på vem den här lilla flickan är" Ellen riktade frågan mot Justin och jag kände en klump i magen bildas. "Det är Kimberlys dotter" Började han. "Men det är en sak till, när vi var tillsamans så hade jag berättat att jag fått ett skivkontrakt, och jag var ju så himla glad och ja allt sånt, men grejen var att" Justin stannade för att andas jag tror inte han riktigt förberett sig på hur han ska säga det. "Kimberly var gravid" Ett oooohhh hördes i publiken. Jag såg hur han svalde en stor klump i sin hals. Jag vet inte om Ellen visste det, men jag tror det, hon måste ju fått reda på det innan eller?. Hon såg inte jätte förvånad ut, hon kanske spelade?.
"Vi tänker inte dela med oss hela historien men, hon var gravid med mitt barn och som alla andra tonåringar när man blir det så var hon rädd självklart. Men ja, det är mitt barn också i alla fall, och det känns rätt att berätta sanningen" Sa Justin och det var tyst i publiken. Ellen kramade om oss båda.
Ellen såg nog på oss att vi ville att intervjun skulle vara slut. "Tack till Justin Bieber och Kimberly Hamilton, vi ses nästa vecka." Kamerorna stängdes av och vi gick backstage.

Jag kramade om Justin så fort vi kom ut och la mitt ansikte i mot hans bröst. "Hur äre?" Frågade jag försiktigt. "Jag är bara orolig, hur det såg ut, hur folk kommer reagera, jag ångrar det inte, jag ville berätta det, men jag var så nervös så jag kan ha sagt något jätte knäppt" Sa han. "Nej, det gjorde du inte, du gjorde så gott du kunde." Sa jag. "Tänk om folk behandlar mig olika, tänk om jag förlorar fans?" Sa han. "Varför skulle du göra det?, du är samma gamla Justin, du skulle kanske tänkt på konsekvenserna innan du sa de" Suckade jag. "Hey, jag menar inget illa med dig, jag är bara orolig." Sa han. "Jag förstår det. Men det kanske inte var läge för dig att berätta det ändå" Sa jag. "Jo, det var det. Jag ville, men jag är bara nervös" Jag nickade och kysste honom.

Kanske inte världens bästa kapitel, men nu har de sagt deeet YEEY.

Komentera masssoor,


   Postat av: Becka

Bra :)


      Datum: 2012-04-30 Tid: 15:54:47 URL: http://beckagoesrandom.blogg.se/

   Postat av: ;)

Awesome! :D


      Datum: 2012-05-01 Tid: 00:03:36

   Postat av: Ida

hejsan, jag har en Justin novell :) Kanske ett länkbyte?


      Datum: 2012-05-01 Tid: 10:49:28 URL: http://justindbstoriees.blogg.se/

   Postat av: Ida

nu har jag lagt till dig också :)


      Datum: 2012-05-01 Tid: 13:36:49 URL: http://justindbstoriees.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback