HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

svar på komentar.... kap 24 där nere..



Jooo.. fick denna komentaren :).
Men ska berätta läget.
Jag skulle kunna och vilja lägga ut den så här. Men jag kan inte. Av personliga och andra skäl. Det är svårt och förklara men så är läget. Jag kan inte göra det just nu, det är en sak som pågår. Inom en snart framtid går det, men inte nu. Det här kanske låter helt knäppt men då får det låta det för det är jätte svårt att förklara.

Aja ledsen och göra dig besviken Sara och om ni andra också ville se en bild men tyvärr så kan jag inte ge ut det nu. Men om någon månad kanske.

Ni får ha de bra som ni ser i rubriken kap 24 där nere :).



   Postat av: Anonym

jag har börjat med en ny JB novell kika gärna in och säg vad du tycker om den :)


      Datum: 2012-04-21 Tid: 21:33:01 URL: http://mystoorie.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback