HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

svar på tal

Miss Awesome om Chapter 25 - Busted?:
Grymt! Varför skriver du ens? Är det bara för att på kommentarer för att du vill känna dig omtyckt? I så fall är det väldigt lågt. Om inte, varför begär du kommentarer?


Varför jag skriver?... För att jag gillar det. Varför jag "begär" komentarer. Jag vill veta vad det är som är bra eller dåligt. Jag vill veta om det är bra eller dåligt. Jag skriver, ibland kan jag sitta i flerar timmar och bara komma på ett kapitel, och då vill man ju ha lite respons tillbaka.
Det är inte dirrekt bara jag som vill att folk ska komentera mene om du tycker det är fel så gör du väl bara det.

Btw, tack för att du gillade det. :)

Tack för mig. Menade inget illa i det jag skrev. Chapter 25 under det här.


   Postat av: Miss Awesome

Fast folk som skriver grymt, som de flesta gör, ger ju inte dig direkt någon respons.


      Datum: 2012-04-23 Tid: 17:43:56 URL: http://alictin.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback