HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Chapter 61 - Perfect date

 
Last Chapter:
Jag sjönk ner över honom och  hans ögon rullade praktiskt taget runt av njutning. ”Babe nu” Kved han. ”Jag med” Han kom och det gjorde jag med. Jag föll ner bredvid honom av utmattning. ”Jag älskar dig så jävla mycket” Han vände sig om och kysste mig mjuk. ”Jag älskar dig med, väldigt mycket och jag menar det verkligen.” Sade jag. Vi drog ett täcke över oss då klockan slagit efter midnatt. ”God natt babe” Sade han och kysste mig igen. ”God natt Älskling”
 
Jag kände hur jag började vakna till av kyssar som placerades på min nacke och rygg. Jag log smått och vände mig om och möttes av Justins ansikte. "Hej" Fnittrade jag. "Hej du" Sade han. Jag fnittrade till igen och begravde mitt ansikte på justins bröst. Jag hatar hur lätt jag blir generad och beter mig som en liten flicka. "Babe, göm dig inte för mig när du rodnar" Sade han och försökte lyfta upp mit huvud men jag försökte stå emot. "Kyss mig bara kvinna" Sa han otåligt. Jag skratta och gjorde ändå som han sa. Jag drog snabbt åt mig täcket så han inte hann reagera och jag tog snabbt täcket runt min kropp och sprang in på mitt badrum. "HEY" Ropade Justin efter mig. Jag skratta för mig själv och hoppade snabbt in i duschen. Jag duschade väldigt snabbt och snart var jag ute i handduk runt min kropp. Jag låste upp dörren och gick ut där en frustrerad Justin stod. "Heej" Sa jag glatt. "Försök inte, det där var inte schysst gjort" Sade han. Jag skratta. "Men du älskar mig ändå, så ja" Sa jag. "Sant" Sade han och gick in i badrummet.
 
Jag bytte om till kläder och började föna mitt hår. Mer hann jag inte förns Justin kom in i min garderob med en handduk runt hans midja. "Hej" Sade han och la armarna om mina höfte och kysste min hals. Då la jag märke till det i spegeln. "NEJ Justin" Gnällde jag när jag fick se flera sugmärken på halsen. Jag kollade ledset på honom. "Sorry babe" Sade han. Jag himlade med ögonen åt honom. "Du får sminka över det" Sa han flirtigt och drog på sig några random kläder han hade här. "Ska vi gå ner och äta frukost?" Frågade jag. Han nickade och tog min hand men innan vi gick ut kollade han sig som vanligt i spegeln. Vi var hemma hos mig men han skulle alltid se bra ut, var vi än var. Vi gick ner för min trappa och ner i köket. En lapp från Mandy där de stod att de var och handla. Jag slängde den i papperskorgen och började ta fram lite frukost. Det vanliga, macka och oboy. Jag och Justin passade på och lyxa till det så vi satte oss i soffan och åt, vilket vi aldrig får för pappa igentligen.
 
*
 
"Babe" Ropade Justin. "Ja" Sa jag och gick ut ur badrummet och fann han på sängen med min dator. "Jag vet vad vi ska göra idag" Sa han. "Jasså vad?" Frågade jag. "Det får du väl se" Sade han. Jag kollade lurt på honom. "Du kommer att gilla det" Sa han. "Okej" Sa jag och log. "Var det imorgon du skulle till studion hela dagen?" Frågade jag. Han nicka. "Du kan följa med en bit om du vill, så kan jag visa dig lite saker" Sade han. "Okej visst, men jag ska nog ta en shopping runda med Hanna och Jassie med, men min pojkvän kan jag alltid klämma in" Sa jag och blinka åt honom. Han skratta. "Sminka klart dig nu så vi kan åka" "Jaja" Sade jag och gick in igen och drog på lite mascara. "Klaaar" Sa jag. "Woo, äntligen, du är så snabb älskling" Sa han ironiskt. "Nemen tack babe". Han flina. Vi gick ner till hallen och jag drog på mig mina jeffery campell så jag kunde vara i samma höjd som Justin i alla fall. "Vart ska vi då?" Frågade jag extalterat. "Det ska du få se, men vi måste fördriva tiden lite först" Sa han. "Okej" Log jag.
 
 
Vi åkte med hans bil till någon park. "Kom" Sade han. Jag log stort och klev ut ur bilen. Klockan var åtta på kvällen så jag undrade vad det var vi skulle göra här. "Det här är La:s bästa glass" Sa han. "Jasså" Sade jag. Han nickade och beställde två glassar. Jag tog den ena och Justin betalade. "Vänta, är inte du Justin Bieber?" Frågade den söta gubben i kiosken. "Jo det är jag, sir" Sa Justin och jag log. "Skulle jag kunna få din autograf, mitt barnbarn dyrkar dig" Sade han. "självklart" Sa Justin och skrev på ett papper. "Tack" Sa gubben. "Så lite" Sa Justin och han tog min hand och vi började gå igenom parken. Vi slog oss ner på en parkbänk framför en fontän. Jag la mina ben över hans och gjorde mig bekväm. "Jag älskar dig, väldigt mycket" Sa han tyst. "Jag vet Justin, jag älskar dig med" Sa jag glatt. Jag kollade på honom så vi fick ögonkontakt. Han kollade in i mina ögon och jag i hans och ingen gjorde något, till slut så började han flina och jag med så han böjde sig fram och kysste mig mjukt på läpparna. "Vi måste börja gå" Sa Justin. Jag nickade. "Kom" Sa Justin och ställde sig upp och räckte sin hand som jag gärna tog.
 
 
Vi gick till hans bil och jag placerade mig återigen i passargerarsätet. Justin åkte en bit och när jag såg var det var han körde in till så blev jag överlycklig. "Oh my god Justin" Sa jag glatt. "Gillar du det?" Sade han och parkerade på sin plats. "Ja, tack" Sa jag glatt. Han hade tagit mig till in Bil-bio utomhus. Jag har alltid velat vara på en sen jag såg filmen Grease. "Vad är det för film?" Frågade jag nyfiket. "Det får du väl se" Sa han. Jag himlade med ögonen. "kom" Sa han och vi satte oss på bilen i stället för i. Jag la mig bekvämt i hans knä tills bion skulle börja. "Du är riktigt fin" Sa han. Jag kände hur mina kinder fick en röd nyans. "Du får mig alltid att rodna" klagade jag. "Det är typ det bästa jag vet" Sa han. Jag fnös. "Okej, förutom det vi gjorde i natt" flirtade han. "Justin" Gnällde jag. Han skratta och kysste mig. "Skoja babe" Sa han.
 Introt på filmen började och jag ville bara veta vad det var för film. När filmen började så blev jag överlycklig när jag såg att det var The Notebook vi skulle se. "Justin" Sa jag glatt. "Det här är typ världens perfekta dejt" Sa jag. Han log smått. "Kom" Sade han och lyfte på en filt så jag kröp lite närmare honom. Han tog ett foto av oss och sedan koncentrerade vi oss på filmen. Jag menade verkligen det jag sade. Det var den perfektaste dejten jag någonsin upplevt.
 
Wohoooo ett kapitel!. Ett ganska sent men ändå ett kapitel! ;).
Komentera babbbbes!.
 
En liten extra släng kyss till dig anonym ;). I blir så rörd över era komentarer ni skulle bara veta :')
                                                                         v
 
 


   Postat av: Anonym

åh super bra! :D


      Datum: 2012-12-13 Tid: 21:43:36

   Postat av: Anna

Super, mega bra. :)


      Datum: 2012-12-14 Tid: 08:44:22

   Postat av: Anonym

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER


      Datum: 2012-12-14 Tid: 14:34:52

   Postat av: Anonym

braaa!


      Datum: 2012-12-15 Tid: 13:20:02

   Postat av: Sanna

Din novell är typ den bästa som finns!!!
Jag har letat efter en bra novellblogg jättelänge och så fort jag började läsa din så var jag fast! Jag hoppas att du kommer att fortsätta skriva ett bra tag till.


      Datum: 2012-12-15 Tid: 16:58:42

   Postat av: Väggblomman.

Sugen på lite ny fanfiction läsning? Andra kapitlet publicerades just!

BELIEVETHIS.blogg.se

Ha en trevlig decemberdag! :)


      Datum: 2012-12-15 Tid: 20:47:25 URL: http://believethis.blogg.se

   Postat av: Anonym

Meeeeer


      Datum: 2012-12-15 Tid: 22:57:36

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback