HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Chapter 10 - Omg, can´t belive this.

Last Chapter:
"Emma, det är lugnt, jag kan inte välja vem du gillar och inte, det spelar ingen roll hur jag känner för ryan och dom nu, du får precis dejta vem du vill, det är lugnt" "Okej, gå inte för fort fram nu Alli, vi dejtar inte" "ÄN" sa jag och skratta vilket hon också gjorde.

"Ät upp din macka så gör vi något" Sa jag och hon började att äta.

2 Veckor Senare:
Jag vaknade av att min väckaklocka ringde, jag sneglade på den, seriöst, nio?. Varför glömde jag stänga av den igår för? Jag suckade för mig själv och satte mig upp, jag sträckte på mig och satte på mig mjukiskläder, jag gick ner till köket. Frukost var inte särkilt lockande så jag tog ett äpple.
"Oh, vad bra att du är uppe" Sa pappa och kom in i köket. "mhm" Sa jag och suckade lite.
"Kommer du ihåg Pattie?" Frågade han och jag nickade, även fast jag inte var säker, men jag har för mig att det var Justins mamma. "Ja, jag stötte på henne i affären i morse, dom kom hem i går, och ja dom bor hos Patties mamma och pappa, men Bruce som han heter har gått och blivit magsjuk, så jag bjöd dem hit på middag, och så kan de stanna här i några nätter i gästrummen."

Tumblr_lx6vvcum7k1r4kfic_large
                    

"Du gjorde vaddå?" "Ja men du och Justin var ju bästa vänner, det kan väl bli kul?" 
"Men hur många gånger ska jag behöva säga att jag hatar honom, och vill inte se han eller hans vänner?"
"Det har du aldrig sakt till mig" Okej han hade en poäng jag har inte snackat med det här om honom. Jag brukade snacka om Justin och dom med Maria när vi flyttade till Sverige.
"Får jag sova över hos Emma de här dagarna då?" "Kommer inte på frågan och Pattie har sagt exakt samma sak till Justin, ni ska stanna här, ni får gå ut och träffa kompisar, men på kvällarna ska ni vara här och det med basta." 

Jag suckade och gick upp på mitt rum.

Justins perspektiv:
"Va mamma vi kan inte bo där, varför inte hemma hos Ryan eller Chaz?" "Men du vet ju att jag inte är så jätte bra kompis med de, föresten har jag saknat Samuel så himla mycket, du och Allison har ju inte träffats på flera år det blir ju jätte kul för er." "Huh, hon hatar mig mamma" "Jag vet gubben men det var flera år sen, det är nog löst nu" mmh eller hur. "Snälla kan jag inte få sova hos Ryan då?" "Sluta upp nu Justin, allt är bestämt sluta bete dig som en barnunge" "Jaja" Sa jag och gick in till vardagsrummet och slog på tvn.

Allisons Perspektiv:
"Pappa när är de dom kommer?" Ropade jag. "Om en timme" Jag svarade inte utan gick raka vägen in till min toalett. Jag drog av mig alla mina kläder och ställde mig i dushen. Det väldigt varma vattnet rann ner över min kropp, det var nästan för varmt så jag var tvungen att sänka värmen en bit.
När jag sköjt ur balsamet tog jag först en handduk, torkade mig på kroppen virade in mig i en handduk, tog en ny torkade håret och virade in handduken i håret till en turban.

Jag gick ut ur dushen och in i min wic, jag brydde mig inte riktigt vad jag satte på mig, jag tog på mig ett par vanliga kläder liksom. Jag sminkade mig, fönade håret och fixade det sen.
"Alli dem är här nu" Sa Jonah och kom in. "Och jag bryr mig inte" Sa jag och blinkade åt honom. "Inte jag heller men pappa gör" "Snälla Jonah kan inte du vara med Justin?" Frågade jag. "Never, plus han ska ha gästrummet brevid ditt HAHA" Sa han och gjorde ett retsamt flin. "Varför kan han inte ha det där nere?" Frågade jag lite tyst. "Pattie?" "aha" Sa jag tyst. 

"Alli, Jonah kom ner" "Säg till att jag ska på toa" Sa jag och gick in på toan. han suckade och gick ner. 
Jag ställde mig framför spegeln och kolla på mig själv. Jag ska nu träffa Justin Bieber.
Killen som kysste mig när jag var mindre, killen som jag blev kär i, killen som lämnade mig.
Jag tog ett djupt andetag och gick ut ur toaletten. Here we go tänkte jag och gick ner från trappan.

Jag gick in i vardagsrummet där det kom röster. Där satt han, när jag kom in kollade han upp mot mig.
Tumblr_lyv0s3zugo1r2ct8jo1_r2_500_large

Jag såg i ögonvrån att han kollade på mig, men jag tänkte inte möta hans blick.
                       

Justin är med i novellen nu,, yeeey? eller?

föresten hade mitt första nationella idag, alla 96or i sverige hade idag.
Omg säger jag bara, Hur gick det för er som är 96or..?
Själv gick det åt pipsvängen, närå, det var ganska lätt ändå :)



   Postat av: Anna

Hade det också idag! Det gick bra för mig. :) Men var jätte stressad och nervös i början innan provet. Det var rätt så lätt när man tänker på det, men man alltid stressad och nervös inför detta. :(


      Datum: 2012-02-07 Tid: 18:45:01

   Postat av: Annie

Bra!! :D


      Datum: 2012-02-07 Tid: 18:46:13

   Postat av: Alictin

Awesome! vi hade också nationella och det gick super! (Y) :) Lätt som en plätt ;)


      Datum: 2012-02-07 Tid: 18:48:37 URL: http://alictin.blogg.se/

   Postat av: Becka

Grymt bra!



Hade också nationella idag, tyckte också det var rätt lätt, så jag hoppas det gick bra. :)


      Datum: 2012-02-07 Tid: 19:16:36 URL: http://beckagoesrandom.blogg.se/

   Postat av: Anonym

Äntligen är Justin med i novellen :P

Meeeer


      Datum: 2012-02-07 Tid: 20:27:28

   Postat av: Emma

Ja nu blir det mer intressant :D hade också np idag, det var rätt lätt :)


      Datum: 2012-02-07 Tid: 23:30:13

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback