HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Chapter 12 - party like a rockstar Del 2

Last Chapter:
"Hej då" Ropade jag och stängde dörren. Vi gick bort till festen, vi knackade inte och gick bara in. Vi gick först in till toaletten för att kolla att vi såg bra ut.
"Ready to paaaaaartyyyy?" Ropade Emma för att överrösta musiken och gjorde något danssteg.

Tumblr_lz6ns7xzqs1roszico1_500_large  514050164_large


"Oh herre gud" Sa jag och skratta och tog henne i handen vi gick in till köket för att ta något att dricka, det blandades vodka och redbull så jag tog en sån. Sedan gick vi ut på dansgolvet och började dansa.
Jag och Emma stod och dansa tills Ryan tog tag i Emma, jag gick då in till köket och tog mig en till dricka.
Jag tog mig en dricka och helt plötsligt gick jag in i någon, och jag råkade spilla min dricka. "Omg förlåt" Sa jag och när jag kollade upp såg jag att det var Justin. "Okej, jag tar tillbaka det där förlåtet" Sa jag och gick där i från. Jag hörde att han suckade och mumlade "Bitch". Okej är de det spelet han vill spela? Game on.

Jag gick ut på dansgolvet ännu en gång, jag dansade inte länge för mig själv förns jag kände ett par händer runt mina höfter, jag vände mig om och fick se ett riktigt snyggt ansikte.

427469_138798509573479_120668378053159_160775_156308755_n_large

"Hej" sa jag och skrattade. "Hej vad heter du?" Sa han och log. "Allison, du?" "Josh" "Hej Josh" sa jag och skratta.
"Hej Allison" sa han och vi började att dansa. Vi gick ut för att ta ännu mer dricka, jag började känna mig mer och mer på dragen. Vi stod fortfarande på dansgolvet och dansade ganska intimt.
Helt plötsligt böjde han sig ner och kysste mig. Jag besvarade kyssen och den gick över till hångel.

Jag avbröt efter en stund för att andas. Jag kollade bort lite och fick se Emma, stå och hångla med en kille, men det var inte Ryan?. vem var den där killen igentligen?. "Förlåt men jag måste bara kolla vad min vän håller på med" Sa jag och vinglade till Emma.

"Emma" ´Ropade jag och hon abröt sin kyss och kom till mig. "Vad?" Frågade hon. "Vem är det där och varför kysser du honom, var inte du och Ryan på g eller?" "Äh, strunt i honom" Sa hon bara. Jag fattade att hon var grymt mycket fullare en vad jag var även fast jag var riktigt full kunde jag ändå veta vad som försigick vilket hon nog inte kunde.

Jag drog med mig Emma ut, till köket klockan stod på 03.36 och jag orkade inte dansa mer i mina högklackade så jag bestämde mig för att gå hem. "Emma jag går hem ska du med?" "mmh" Mumlade hon trött. Jag var rädd att hon skulle somna när hon gick om det äns var möjligt??

"Hej då" Mumlade vi till varandra när vi skulle gå in till var och en. "Jasså så lilla Alli  kommer hem nu när vi skulle vara hemma vid 2?" "Käften biever, och desutom såg jag dig lämna vid 3 så om jag åker dit gör du det med" "Bieber för det första" sa han och jag han avbryta honom och säga: "Och för det andra, sluta prata med mig" Sa jag och log ett fejkat leende och gick in till mitt rum och drog av mig min osköna klänning och la mig i sängen och somnade väldigt fort.

Får se om det blir ett kapitel mer idag, om ni komenterar kke det kommer ett... hmm?


   Postat av: Anonym

hell yeah :D


      Datum: 2012-02-10 Tid: 17:30:59

   Postat av: Emelie

Jätte bra :D Meeeeeeer <3


      Datum: 2012-02-10 Tid: 18:00:15

   Postat av: Becka

Grymt!


      Datum: 2012-02-10 Tid: 18:18:29 URL: http://beckagoesrandom.blogg.se/

   Postat av: Anonym

Bra! :)


      Datum: 2012-02-10 Tid: 19:04:47

   Postat av: Mikaela

du äger! :))


      Datum: 2012-02-10 Tid: 20:07:24

   Postat av: Lisa

Awesome :)


      Datum: 2012-02-10 Tid: 20:47:30

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback