HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Chapter 15 - its to late to apoligize

Last Chapter:

"Så Alli, hur är allt då" Frågade Chaz och jag drog mina fingrar i mitt hår himlade med ögonen och kollade bort.
"Sluta vara en sån bitch" Sa Justin och kollade på mig.

"SERIÖST?" Sa jag och ställde mig upp. "okej jag lämnar er, jag hämtar Emma och Ryan" Sa Chaz och gick ut.
"´TYCKER INTE DU JAG HAR RÄTTEN TILL ATT VARA ARG?, DU LÄMNADE MIG, DU SA INTE ETT JÄVLA PISS, DU KYSSTE MIG OCH SA ATT DET SKULLE VARA VI FÖR ALLTID, DU SA ATT DU ALDRIG SKULLE LÄMNA MIG, DU STACK, DU SA ALLT TILL CHAZ OCH RYAN, DU KOM TILLBAKA TILL CHAZ OCH RYAN, VAD I HELVETE GJORDE DU FÖR MIG?" "Du flyttade ju" "FEM MÅNADER SENARE, OCH VARFÖR KUNDE DU INTE ENS TA TIDEN OCH HÄLSA PÅ MIG, RINGA MIG, DU GJORDE JU INTE ETT PISS, DU ÄR VERKLIGEN INTE DEN JUSTIN JAG KÄNDE DU ÄR EN SJÄLVUPPTAGEN JÄVLA KÄNDIS SOM TROR HAN KAN FÅ ALLT HAN VILL HA."

Med de orden gick jag ut till köket för att ta lite vatten, fick ganska ont i halsen av att skrika så högt som jag gjorde. Jag hörde fot steg så jag förstod att det var Justin som kom.

"Förlåt Allison" "Be inte om ursäkt, det betyder ändå inget, så gör det inte"



Tumblr_lnbm73re7q1qczjlgo1_500_large

"Alli, ja-" "Justin bara sluta, vi har inte träffat varandra på tre år, jag är över dig och allt, så snälla bara sluta, och prata inte med mig." "Det är ju lätt att undvika" Sa han surt. "Du har inte ens någon rätt att vara arg på mig, det är du som borde sitta och be om att jag skulle förlåta dig, du beter dig som ja." "Som vad, har jag inte rätten att vara arg på dig när du kallar mig biever, självupptagen kändis osv." "Men Justin det är ju vad du är, du är inte justin du har blivit pop idolen Justin bieber som får allt han har"

"Du vet inget om mig Alli." "Amen då är vi två, du vet inget om mig heller så tro då inte att du vet det, godnatt bieaver." Han suckade och jag gick upp på mitt rum och la mig i sängen.
Någon gång måste ju vi kanske bli vänner, om pappa o pattie blir ja ni vet. Vill inte tänka på det.




jätte kort, kke kommer ett till ikväll men ska ut nununu mst skyyyynda!!


   Postat av: Anonym

braaaaa


      Datum: 2012-02-12 Tid: 19:26:26

   Postat av: Alictin

Hey, fin blogg! :) Länkbyte?


      Datum: 2012-02-12 Tid: 19:42:51 URL: http://alictin.blogg.se/

   Postat av: Becka

Grymt!


      Datum: 2012-02-12 Tid: 19:45:11 URL: http://beckagoesrandom.blogg.se/

   Postat av: Alictin

Bra :) Har lagt till dig nu ;)


      Datum: 2012-02-12 Tid: 21:53:46 URL: http://alictin.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback