HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Chapter 19 - Kiss Allison

Last Chapter:
"Ser du något du gillar?" Frågade han. "Precis som du gjorde förut?" Sa jag och skrattade lite. "Skillnaden är att jag vågar erkänna att du har snygg kropp och du vågar inte det om mig" Sa han och blinkade med ögat.

  

Efter Justin och jag ja blivit ganska sams på denna "resa" så är jag nu på väg hem i bilen, Pattie och Justin ska åka tillbaka till Bruce och Diane nu för Bruce är frisk. "Ska du göra något speciellt idag?" Frågade pappa i bilen. "Japp ska över till Emma, tror jag stannar där" Sa jag och pappa nickade.
När vi var framme gick jag upp på mitt rum, jag drog av mig mina äckliga kläder drog en handduk runt min kropp och gick in till badrummet, jag ställde mig i dushen för att äntligen få tvätta av mig ordentligt.

Jag gick ut ur duschen gjorde en turban av handduken i mitt hår, och torkade mig med en annnan och drog sen den runt min kropp, jag gick in i min WIC och tog en outfit som bestod av ett par slitna jeanshorts och ett oversize linne. Jag sminkade mig lite lätt och gick ner till hallen. "Hej då" Ropade jag och stängde dörren. 
Jag sprang praktiskt över till Emma. Jag ringde på och Emma öppnar. Jag går in och där möts jag av 9 ögon, Som bestod av, Chaz, Ryan och Justin. 

"Jag tänkte eftersom ni inte bråkar längre och ja" Sa Emma och kollade lite nervöst på mig. "Alli, ska vi gå och prata lite?" Sa Ryan, jag nickade och vi gick in i ett sovrum.

Justins Perspektiv:

Jag hade ju som sagt "flyttat" in hos Mormor och Morfar igen, igentligen känns det som en negativ grej för mig, jag skulle gärna vilja bo hos Allison nu när vi är sams.. 
"Så vad ska vi göra medans de är o pratar?" Frågade jag.
"Jag vene, men kan vi inte köra typ sanning eller konsekvens sen så kan vi plocka fram lite godis och sånt?" Sa Chaz, så grymt typiskt honom.

Emma och jag nickade och vi plockade fram, vi la ner kuddar på golvet och satte de i en ring. "Ööh" Sa Alli frågandes när de kom ut. "Sanning och konka" Sa Emma och de nickade och satte sig brevid oss.
"Okej vem börjar?" Frågade Emma. "Jag" Sa Chaz och snurrade flaskan. Den hamnade på Alli. "hmm, gör ett sug märke på..." Började han ja blev rätt nervös, tänk om han skulle säga mig. "Emma" Tillägde han.
Alli himlade med ögonen, men gjorde ett stort sug märke på Emmas hals. Alli snurrade flaskan och den hamnade på Ryan. "Kyss Emma" Sa Alli och flinade mot Ryan och Emma, man såg att emma blev ganska röd om kinderna. Men Ryan gjorde som Alli sa, och det kysstes, ömt, det blev ganska vilt, men tillslut så stoppade Chaz dom.
Ryan snurrade flaskan, den hamnade på mig. "Kyss Allison"  


   Postat av: Becka

Bra :)


      Datum: 2012-02-18 Tid: 16:17:30 URL: http://beckagoesrandom.blogg.se/

   Postat av: Emelie

Jätte bra :)


      Datum: 2012-02-18 Tid: 17:49:41

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback