HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Chapter 33 - I Need A Plan B.

Last Chapter:
Jag tog också ut ett mjölkpaket ur kylen och hällde i mjölk i ett glas. Jag satte mig sedan ner på stolen och började att äta. Jag ställde sedan in i diskmaskinen och gick in till mitt vardagsrum, men hann inte stanna där så länge förns det ringde på dörren - igen. Jag kollade i kikhålet men kunde inte se riktigt vem det var.

Jag öppnade dörren. Selena? Vad gjorde hon här?

 

"Har du kommit till fel hus?" Frågade jag osäkert. "Nae, faktiskt inte, får jag komma in?" "Visst" Svarade jag bittert.
Vi gick in till vardagsrummet jag satte mig ner i fotöljen och hon ganska osäkert ner i soffan. "Såå,?" undrade jag.
"Jo, Allison, Jag ville bara säga det där bilderna, jag lovar dig, det betyder verkligen ingenting, Jag gillar inte Justin på det sättet och han gillar inte mig på det sättet heller, han gillar dig på det sättet, jag och Justin är som bästa vänner, vi har känt varandra jätte bra, och vi förstår varandra eftersom båda lever ett kändis liv, men jag lovar dig, hundra tio procent det är inget mer än det." "Jag kan tyvärr fortfarande inte tro på det, om man kollar på bilderna såå ja" "Jag vet men den bilden med när vi håller varandra i händerna, då skulle vi försöka brotta ner varandra i sanden men de tog ju inte papzen kort på, när han lyfter mig i vattnet så skulle han slänga ner mig i vattnet, det är inget emellan oss Allison du måste tro mig" "Jag vill tro dig men tyvärr så kan jag inte, och jag vet ärligt inte varför, jag är inte arg på dig det är jag inte, jag är för arg på Justin för att tro på det hela, om han någonsin ska äns försöka få tillbaka mig så ja då måste han göra något förjävla bra, men nu, nu är han inte ens i närheten, han har gjort mig för illa." Sa jag och jag såg att Selena såg lite besviken ut. "Jag förstår dig Allison, bilderna ser ja, du ser hur de ser ut. Men jag hoppas verkligen du går tillbaka till Justin, för att mista en sån bra kille Alli, det är inte värt det, jag lovar dig"

Med de orden lämnade hon mitt hus. Varför måste kärlek vara så svårt, varför kan det inte vara som en dans på rosor, allt hade varit så mycket lättare. Jag suckade och gick upp på mitt rum och satte i gång datorn. Jag loggade in på twitter, och jag vet inte varför men jag gick in på Justins sida. Det var spammat med tweets från hans sida av han själv jag läste några av de:

Please, im beging you, forgive me.

I´ts not true, I promise, Belivie me.

I love you, no one else.

I think we are the perfect two, beacuse  I LOVE YOU.

I Love you so it hurts, I miss you so it hurts and I´m so sorry that it hurts.

PLEASE?

Why, why can´t you just let me say what I think, then you can let me go. I promise, just let me talk to you.

Jag läste den sista tweeten och funderade. Ska jag låta honom prata med mig?. Fast nej, det vill jag inte, jag kommer bara gråta och gråta, Justin har gjort för många misstag i mitt liv, jag vill inte risskera ett till, han ska komma på något jävla bra för att få in mig i hans liv igen, om nu det äns är möjligt.

Justins Perspektiv:
Jag väntade och väntade på att Selena skulle komma tillbaka, självklart med något bra att komma med...
Dörren öppnades och jag ställde mig snabbt upp. "Hur gick det, vad sa hon, förlåter hon mig." "Justin lugna dig, hon ville tro mig men hon kunde inte, jag förstår henne, men jag har berättat sanningen, Justin det kommer ta tid för henne, men hon sa att om du gjorde något riktigt bra så KANSKE hon skulle komma tillbaka till dig." "Vad ska jag göra då?" "Jag vet inte Justin, hon är sårad, hon behöver nog tig för sig själv ett tag." Sa hon och jag kände mig så dum. Så jävla dum, varför var jag en sån jävla idiot. När jag var där på stranden och var med Selena ´SOM VÄNNER, varför fattade jag inte att det skulle finnas papz som skulle göra ett helvete för Selena och mig. Jag visste, jag visste att något sånt här skulle hända, jag kände det på mig, men fan heller, fan heller trodde jag att jag skulle förlora Allison IGEN, och till och med så skulle jag jag skulle ännu en gång vara problemet.

"Hej då Selena, tack för din hjälp verkligen" Sa jag och log. "Så lite så Justin, jag hoppas allt blir bra mellan er det göra jag, kom på något storslaget för att göra henne glad" Sa hon jag nickade lite försiktigt och gick ut ur hotellrummet. Jag tog min bil och åkte hem till Mormor och morfar. Jag gick upp på mitt rum och la mig i sängen. Vad i helvete skulle jag komma på, vad skulle jag kunna göra för Allison. Jag har tre veckor kvar av min jävla turne, just nu gillade jag inte ideen att åka tillbaka till turnen jag ville inte svika mina fans för att jag är ledsen hela tiden, jag vill lösa allt med Allison SEN göra det jag älskar.

Tjoooo, kapitlet kom rätt sent idag, har haft träning såååå :D


   Postat av: Becka

Bra :)


      Datum: 2012-02-29 Tid: 21:03:29 URL: http://beckagoesrandom.blogg.se/

   Postat av: Jossan

Bra!!


      Datum: 2012-02-29 Tid: 22:42:57

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback