HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Chapter 5 - He has change.

Last Chapter:
"Bra, där går jag med" Sa hon och skrattade till lite. "Vi får väl hoppas på samma klass" Sa jag och skrattade till ännu en gång. Jag diggade Emma, vi har bara pratat med varandra i en halvtimme typ, men hon känns cool, och jag hoppas jag får möjligheten att träffa henne fler gånger.

"Ungar fikat är klart" Ropade pappa.



*


"Tack för fikat pappa" Sa jag "Tack för fikat Mr. Jones" Sa Emma och vi ställde det på bänken och gick upp på mitt rum för att dom vuxna prata om något tråkigt. "Så, du får säga till om du vill ha en rundvisning här i stratford" "Just det du har ju bott här vad dum jag är" Fyllde hon sedan in. "Ja för flera år sedan, du får gärna visa mig runt lite, det har säkert blivit en massa nytt och jag kommer helt ärligt inte ihåg något nästan." Sa jag och log vilket hon med gjorde.
"Nu?" Frågade hon och jag nickade. "Åker du longboard?" Frågade hon och jag nickade. Vi drog hem till henne för hon hade två för jag pallade inte rota igenom allt för att hitta min.

Vi tog longboardsen och började först åka mot stranden, det var lika fint som det var förut, jag hade ett svagt minne av stranden, när vi åkte upp mot gatan igen, ser jag ett hus som jag mycket väl känner igen, ingen mindre en Chaz Somers hus. Och ut kommer ingen mindre en Ryan Butler, fan vad  han hade växt tänkte jag för mig själv när jag kollade mot hans håll när vi åkte Jag satte på mig brillorna så jag inte skulle synas så väl, jag vill verkligen inte att någon av de två ska veta att jag är tillbaka allt kommer att förstöras, jag är inte samma person som jag var när jag var bästa vän med dom., "Nemen så lilla Emma är i farten" Ropade Ryan från trappen. "KÄFTEN BUTLER" Skrek Emma tillbaka, men de hann inte säga mer förns vi hade kört förbi.

Vi åkte mot någon park och stannade, vi satte oss ner på en bänk och började prata. "Så vem var det du prata med?" Frågade jag och försökte låtsas som ingenting. "Ryan heter han, han och en till som heter Chaz är typ bästa vänner, dom har typ alla tjejer efter sig i hela skolan för dom är bästa vän med Justin Bieber" Sa hon och jag kände en klump i magen, så dom kunde han fan fortfarande hålla kontakten med.
"Du är inget bieber fan va?" Frågade hon och jag skakade på huvudet och svara, "Verkligen inte" "Bra" "är du vän med Ryan och Chaz eller?" Frågade jag.

"Inte dirrekt, jag var tillsamans med Ryan förut det är därför han håller på som han gör, en omogen typ alltså." Sa hon och jag nickade. "Jag diggar dig Jones" Sa hon helt plötsligt. "Du är rätt okej du med" Sa jag och skrattade lite.
Vilket hon med gjorde. "Vad vill du se mer?" Frågade hon. "Skolan kommer inte ihåg den" Sa jag och log.
Hon nickade och vi började åka. På vägen visade hon affären, sen en park till, sen var vi framme vid skolan, men vi gick inte in på skolgården eller något, vi kollade på den lite fort och sedan åkte vi hemmåt igen.

"Vill du göra något i kväll?" Frågade hon. "Visst, smsa mig" Sa jag och la in mitt nummer i hennes mobil och hon gjorde tvärt om. Jag gick in på mitt rum så fort jag kom in i huset jag var bara tvungen att gå in på datorn.
Jag gick in på twitter och sökte på Ryan butler Men det var någon annan random snubbe som kom upp.
Sen gick jag in på google och sökte på Ryan Butlers twitter Då kom det upp någon länk där det stod. ItsRyanButler.
Jag tryckte på den, och visst fan var det han. Oh, my gosh hur ska jag klara detta?

Kke lite rörigt kapitel?
Jag vene, men skrev det jätteeeee fort så ni kunde få ett till idag, Vadg gullig jag är :')
ni är lite snåla på att komentera såå..
Komentera mer plzz


   Postat av: Becka

Bra! :)


      Datum: 2012-02-02 Tid: 22:53:52 URL: http://beckagoesrandom.blogg.se/

   Postat av: Cassandra

skitbra!


      Datum: 2012-02-02 Tid: 23:05:32

   Postat av: Lisa

Super bra :)


      Datum: 2012-02-03 Tid: 15:12:30

   Postat av: Emelie

super kan du inte ha ett maraton i helgen tyå imån eller nått? :)


      Datum: 2012-02-03 Tid: 16:09:08

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback