HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Chapter 6 - Oh My Gosh

Last Chapter:
Sen gick jag in på google och sökte på Ryan Butlers twitter Då kom det upp någon länk där det stod. ItsRyanButler.
Jag tryckte på den, och visst fan var det han. Oh, my gosh hur ska jag klara detta?



Jag hann inte kolla mer för jag  var tvungen att äta, sen smsade Emma och sa att vi skulle mötas utanför nu.
"Hej girl" Sa hon när jag kom med min longboard som jag nu tagigt fram. "hej Emma" "Så är du redo för en liten ute kväll med moia?" "Oh yeah, bring it on" Sa jag och skrattade lite. Vi började att åka mot affären för att vi båda var törstiga, vi köpte en varsin redbull och åkte till parken, vi satte oss vid trottoaren för det var några andra i parken.
"Så, nu får du berätta hur Sverige är" "Haha, det finns inte jätte mycket att berätta men, Sverige är så himla bäst alltså, allt är så himla mysigt, det är inte många som vet vilket land Sverige är ju, jag visste inte det när jag skulle flytta dit, Jag bodde i ett för jävla stort hus, jag hade en bästa vän som hette Ellinor, och min pojkvän Daniel men han kallas för Danne, jag gick som en vanlig unge i skolan, och ja det var väl allt" Hon nickade och sa sedan. "Är du och Daniel fortfar-"

"EEEMMMMAA, Är det duuu?" Ropade någon från parken hon suckade och vände sig emot mig igen, men två av killarna kom allt närmare och det var då jag såg vilka det var, Chaz Somers och Ryan Butler, "Så var gör lilla Emma ute nu?" Frågade Ryan med ett flin på läpparna, jag tror det var han för jag försökte att kolla bort hela tiden. "Så vem är din lilla vän Emma?" Frågade antagligen Chaz. "Ehh" Mumlade jag för jag ville inte säga mitt namn. "Allison Jones" Heter hon. Oh now im screwed tänkte jag för mig själv. "Känner jag dig?" Frågade Ryan fundersamt. Jag skakade förvirrat på huvudet och spelade riktigt dum. "Nej, hon har flyttat hit nu, men hejdå" Sa hon och vi ställde oss upp och åkte i väg.

Emma och jag åkte hem till henne och vi gick in till henne, hennes hus var jätte fint. "Förlåt för det där" Sa hon när vi satte oss på hennes säng. "Det är lugnt" Sa jag och log lite. "Men, är du tillsamans med Daniel?" Jag nickade och log lite lätt vilket hon med gjorde och nickade. "Emma" Sa jag försiktigt. "Ja Alli?" "Jag måste berätta en sak för dig, jag vet att vi bara känt varandra ja inte alls länge, men du är min ända vän här borta och jag måste ha någon och lita på kan jag göra det med dig?" "Självklart Alli" "Okej, du vet att jag bodde här förut?" Hon nickade. "Jag jag, var bästa vän med en som hette Elena Smith" Hon nickade oförståeligt. "Och, Ryan Butler, Chaz Somers och Justin Bieber" Sa jag lite lågt. "V-va?" "Dom vet inte om något, elena flyttade, min mamma dog, Justin kysste mig och jag blev kär, Justin drog till Atlanta, jag drog till Sverige några månader senare." "Var det därför han sa?" "Jag tror det, men jag vill inte att dom ska veta något så snällla säg inget?" Frågade jag och hon nickade. "Omg, jag kan inte tro det Alli, förlåt för jag sa ditt namn" "Det gör inget Emma, du visste ju inte men nu vet du" Sa jag och log lite.

Ryans Perspektiv:
Varför kände jag igen Emmas kompis Allison så sjukt mycket. Är hon känd eller något eller.
När jag kom hem på mitt rum, sökte jag Allison Jones på google, det kom inte upp något, inte på facebook heller.
Jag gick in på twitter och sökte, där kom det upp, Allison Jones. Jag gick igenom hennes sida där det stod,
Emma thank u for being their, even if we don´t know eachother that much.
Moving back don´t want to live Sweden :(
Oh shit, i can´t belive this, i´ moving back to Stratford, hope i don´t see them or meet them.
I love u Daniel <3

Flyttar tillbaka till Stratford?, Träffa vilka, men då slog det mig, Allt spelade sig tillbaka i mitt huvud, Elena, Jag, Chaz Justin, och den, Den Allison Jones.

Den Allison Jones är tillbaka.


4 Komentarer för nästa.


   Postat av: Ida

Åhhhhhhhh så himla bra !!!:)


      Datum: 2012-02-03 Tid: 19:29:15

   Postat av: Emelie

OMG vill ha meeeeeer nuuuuuuu!!!! :P


      Datum: 2012-02-03 Tid: 20:25:13

   Postat av: Anonym

aaaaaaaaaaaaaaasbraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


      Datum: 2012-02-03 Tid: 20:56:59

   Postat av: Annie

SÅÅÅÅÅÅÅbraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!


      Datum: 2012-02-03 Tid: 21:34:28 URL: http://onceagain.blogg.se/

   Postat av: Lisa

Grymt bra :)


      Datum: 2012-02-03 Tid: 22:28:31

   Postat av: Becka

Bra! :)


      Datum: 2012-02-03 Tid: 23:04:16 URL: http://beckagoesrandom.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback