HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Chapter 9 - I´m not over him yet.

Last Chapter:
-Danne svarade han.
- Hej baby. svarade jag.
- Hej Sa han lite nedstämt.
- Har något hänt? Frågade jag oroligt.
- Alli, det här kommer aldrig att funka, vi bor flera tusen mil i från varandra.

Jag vet att han hade rätt, men jag klickade honom utan att säga något. Seriöst, kunde denna dag bli mycket sämre?


"Wakie Wakie" Den där rösten går inte att ta fel på. "Emmmaaaa" Suckade jag. "Vad gör du ens här?" Frågade jag.
"Du ringde mig inte igår" Sa hon och försökte låta ledsen. "Jag skulle, men det hände en liten grej"
"Berätta, föresten vaf i helvete gjorde du?"
Jag satte mig upp i sängen och tog ett djupt andetag. "Chax och Ryan hände. Jag gick ju somsagt för att köpa glass, jag hör någon ropa på mig, jag kollar bak och då ser jag Chaz och Ryan, jag frågar om det var så dom hette osv. Chaz sa att dom visste allt, och jag blev nervös men jag gick med på att prata med dom, jag följde med hem till chaz och dom ville starta om och allt men jag ville inte det, vi känner liksom inte varandra längre, sen så säger Ryan bah: hon vill inte vara med oss för att hon har känslor för Justin fortfarande, eller något sådant, jag blev arg jag har verkligen inte känslor för honom hur skulle jag kunna ha det när vi inte sätts på flera år liksom?, jag sa dock att jag hatade honom för att han sa allt till Ryan och Chaz att han skulle lämna stratford och inget till mig, och då sa jag att jag hatade Ryan och Chaz med och sen typ lämnade jag dom och sprang hem till mig, jag ringde upp Danne och blev dumpad över telefon, så ja, det var inte min kväll i går riktigt.

"Omg, Alli, jag är så ledsen"  "helt ärligt visste jag att det inte skulle funka mellan mig och Danne, men jag blir så sjukt trött på det här med Ryan och Chaz och jag bara hoppas på att Justin inte kommer att komma hit på ett tag, jag orkar inte med drama vilket det kommer att bli, Om han kommer tänker jag gömma mig på mitt rum" Sa jag och Emma började skratta.
"Men du Alli, du vet inte om när han kommer va?" "Nej?" Svarade jag nervöst "Om två veckor.." "Du måste skoja med mig, sääääg att du gör det snälla?" "Ledsen, men jag kan vara med dig på ditt rum om du vill" Sa hon och vi båda började skratta.

"Jag är så glad att jag hittat en vän som dig här" Sa jag och log. "Jag är glad att jag hittat dig, jag var ju bara med Chaz och Ryan förut när vi var tillsamans så jag är rätt glad att du kom hit, du räddade mig liksom" "Vi räddade varann" Sa jag och vi båda kramade om varandra.

"men, vad säger du, frukost?" Frågade jag och hon log och nickade på huvudet. Vi gick ner och in till köket.
"Vad vill damen ha?" frågade jag och vi började skratta. "Spelar ingen roll, ta fram något bara" Jag nickade och jag såg att hon log och tog upp sin mobil, vem smsar hon med?
Jag fixade mackor och ett glas oboy till oss, och nu såg jag ännu en gång att det plingade till i hennes telefon och hon log när hon såg smset.

"Emma vem smsar du med?" "Va ingen speciell" Sa hon och la ner mobilen igen, efter en stund plingade det till igen. "Haha, jätte kul, SÄG" "Nej, för du kommer bli arg?" "Haha, varför skulle jag?" "Okej, jag smsar med Ryan, Förlåt, jag ville säga något men sen berättade du allt det där och jag fick massor skuldkänslor att jag faktiskt börjajt smsa med honom igen, jag antar att jag bara inte kommit över honom än.

"Emma, det är lugnt, jag kan inte välja vem du gillar och inte, det spelar ingen roll hur jag känner för ryan och dom nu, du får precis dejta vem du vill, det är lugnt" "Okej, gå inte för fort fram nu Alli, vi dejtar inte" "ÄN" sa jag och skratta  vilket hon också gjorde.

"Ät upp din macka så gör vi något" Sa jag och hon började att äta.


Okej, ett fort inlägg, men måste plugga på det idiotiska hemkunskaps provet t imorgon BLä


   Postat av: Emelie

Jätte bra



Btw lycka till på provet :)


      Datum: 2012-02-06 Tid: 18:29:21

   Postat av: Becka

Grymt!




      Datum: 2012-02-06 Tid: 19:47:29 URL: http://beckagoesrandom.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback