HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Chapter 3 - Talk that Talk.

Last Chapter:
De skulle vänta vid någon speciell skylt så vi skulle hitta dem" Jag nickade. Jag tror jag visste vilken skylt det var det var precis bakom glass stugan, det var många som hade den som mötes plats. Vi gick och jag kunde se tre killar på långt håll. "Där är de" Sa hon glatt. Vi gick fram och Chaz och Ryan log mot oss. Den andra killen vände sig om. Och vi båda fick en chock. Det kunde väl inte? Jo det kunde det tydligen. "Justin?" "Kimberly?"


 
"Tara" Mumlade jag. Jag började backa bakåt. Till slut vände jag mig om och sprang, sprang för allt jag hade. "Vänta Kim" Hörde jag Tara ropa. "Jag stannade till slut vid någon park och satte mig ner på gräset och andades ut. "Äntligen stannade du" Sa hon anfått. "Jag kan inte fatta det, det här får inte hända Tara." Sa jag panikslaget. "Ssh jag vet jag vet" Sa hon och klappade mig på ryggen. "Jag måste berätta för Chaz och Ryan att de inte kan säga något till Justin. Men det kanske är försent?" Sa jag och kollade oroande på Tara. "Nej, de skulle inte säga det, tror jag inte i alla fall, men jag smsar Chaz och säger att vi kommer tillbaka och att du måste prata med bara dom två okej?" Jag nickade försiktigt och ställde mig sedan upp på skakiga ben. Justin fick inte veta att jag hade en dotter, han fick inte veta att det var hans dotter.


Justins Perspektiv:
Såg jag rätt, eller var det hon, hon stog och kollade chockat på mig till slut gav hon i från sig ett ord och jag med. "Justin?" Nämde hon. "Kimbery?" Nämde jag tillbaka. Jag såg hur hon backade och sedan sprang i väg jag vill ropa att hon skulle stanna men det kom inte ut ett ända ord från min mun, inte ett ända. "Vad var det där?" Frågade Chaz chockat. Jag stog fortfarande och kollade chockat, till slut var jag tvungen att sätta mig ner. Jag har inte sätt Kim på flera år. Nu när jag ser henne fattar jag hur mycket jag saknat henne. Men vad gör hon här, bodde hon alltid kvar här?. Vart försvann hon igentligen?. "Kan du förklara?" Frågade Chaz. "Jag, jag, Kimberly är mitt ex, du vet för tre år sen ungefär?" Frågade jag och kollade upp mot honom. Han kollade chokat och sedan på Ryan det stog med öppna munnnar och kollade på varandra. "Vad?" frågade jag. "Inget" Nämde Chaz ur sig. Jag kollade konstigt på dem och Chaz telefon plingade till.

"Dom kommer tillbaka, Kim vill snacka med mig och Ryan" Sa han. Jag kollade ännu en gång konstigt på dem. Det var väl mig hon skulle snacka med om någon, eller? Jag förstod ingenting. Jag och kim hade varit tillsamans i över ett år, och sen när jag ska till Atlanta så drog hon. Varför drog hon igentligen, jag hade inte fått svar på det. Jag hade så himla tuft då, allt var skit utan henne. Jag skaffade mig Caitlin som flickvän för att glömma bort Kim, men det gick inte jätte bra då jag aldrig glömde bort henne. Men ju mer månader det gick ju mer o mer försvann hon från mina tankar. Och nu när jag är tillbaka så umgås hon med mina vänner och vi möts idag. Helt sjukt om ni frågar mig. Men Ryan och Chaz hade i alla fall rätt att i att hon var snygg. Hon har alltid varit snygg, riktigt snygg faktiskt.

Kimberlys Perspektiv:
"Tara jag vill inte prata med Justin, vad ska jag göra?" Frågade jag. "Du kan ju prata med honom, du behöver ju inte berätta om Alex, Justin är ändå nog inte här så länge till han har ju ett jobb att sköta" Sa hon och försökte stötta mig. "Jo men ändå, jag lämnade honom, och sa inget." Sa jag och lät skyldig. "Jag vet det, men vad ska du göra, du kan ju inte spola tillbaka tiden, gjort är gjort, och någon gång måste du möta verkligheten, någon gång måste du också berätta hemligheten, för det är inte roligt för dig om den kommer ut på helt fel sätt. "Nae jag vet" Sa jag och nu såg vi den där skylten igen. Jag tog ett djupt andetag och vi gick mot skylten där de stog. "Hej igen, kan jag prata med er?" Frågade jag Ryan och Chaz. De nickade och följde efter mig. "Eh joh, ni vet Alex, säg inte något till Justin ni måste lova det, okej?" De nickade. "Är Alex Justins" Ryan svalde och började prata igen. "Dotter" Fortsatte han. Jag kollade skamset ner i marken och de båda drog efter andan. "Ni får lova att inte säga något, jag vet inte hur jag ska säga snälla, ni måste lova, och säg inte ens att jag har en dotter okej?" "Vi lovar" Sa dem och jag kramade om de som tack.

"Jag tror jag går hem nu, det här blev ju inte så jag hade tänkt mig" Sa jag med ett skratt i rösten. "Nae det blev det inte, men Justin vill prata med dig" Sa Chaz och spände blicken i mig. "Jag vet inte, jag tror jag går hem dirrekt nu" Sa jag. Men avbröts av Taras röst. "Där är ni ju" Sa hon glatt och kom med Justin efter sig. Jag svalde den stora klumpen som bildades. "Kan jag få ta ett ord med dig, eller något?" Frågade Justin mig nervöst. Utan att tänka mig för, nickade jag och följde efter honom. Varför sa jag inte nej? Varför följde jag med. DUMMA KIM. Varför kan jag inte säga nej?.



   Postat av: Anonym

Sååå bra!!


      Datum: 2012-03-30 Tid: 22:56:30

   Postat av: cicci

jätte bra !!!mer mer mer!!!! :D <3


      Datum: 2012-03-30 Tid: 22:56:32

   Postat av: Ebba

OMG!! Meeeeeer!!


      Datum: 2012-03-30 Tid: 23:01:32 URL: http://belibersmile.blogg.se/

   Postat av: Emelie

Jättebra!!


      Datum: 2012-03-30 Tid: 23:10:40

   Postat av: Anna

OMG Jätte bra! Mer, måste veta vad som händer!


      Datum: 2012-03-30 Tid: 23:36:49

   Postat av: Lisa

Jättebra :)


      Datum: 2012-03-31 Tid: 00:00:41

   Postat av: Anonym

Såå bra


      Datum: 2012-03-31 Tid: 10:14:21

   Postat av: Becka

Bra :)


      Datum: 2012-03-31 Tid: 10:22:07 URL: http://beckagoesrandom.blogg.se/

   Postat av: Annie

Hyperbra! (;


      Datum: 2012-03-31 Tid: 14:45:14

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback