HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

inlägget jag inte trodde jag skulle få skriva.

Juste det, jag hoppades och trodde inte att jag skulle få skriva det, men jag måste.
Jag har inga ideer, inga ideer till ett nytt kapitel eller vad som ska hända. Jag hade en ide förut vad som skulle hände i mitten men det passar inte till slutet osv. Så det blir inte roligt för er att läsa en massa mellan kapitel, det blir inte roligt för mig helelr eftersom det inte kommer hända så mycket. Därför tar jag en paus på den här novellen, Jag har en ny idee som jag har haft länge som jag kommer börja skriva på nu. Jag pausar den här novellen, jag kommer inte avsluta den, jag lovar er att fortsätta på den när jag fått en ide.

Hoppas ni inte blev allt för besvikna, vilka vill ha prologen? ;)


   Postat av: Ebba

JAG vill ha prolog!!!


      Datum: 2012-03-27 Tid: 16:10:26 URL: http://belibersmile.blogg.se/

   Postat av: Anna

Jag förstår men testa den iden då hade/har och kolla om vi tycker den är bra. Vill verkligen inte att du ska ha en paus.


      Datum: 2012-03-27 Tid: 17:22:48

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback