HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

"schema"

Tänkte berätta lite hur det kommer se ut med uptd....

Idag: Har börjat skriva borde få ut det idag, men måste träna Spanska innan.
Imorgon: Är hemma hos min pojkvän då men kanske gör något inlägg där i från.
Lördag: Är ganska "clean" Där kan det komma ganska många kapitel ithink.
Söndag: PLUGGDAY!, har fysik, Historia och Svenska som behöver göras lat som jag är så skjuter jag upp skiten tills på söndag... Men klämmer nog in ett inlägg där ändå.
Måndag: Skola, måste plugga till provet på tisdagen får se hur det blir med uptd där men borde som sagt kunna slänga in ett.
tisdag: är samma men ska plugga historia och fysik då.
Ons,TorsFre, är också samma, så får se helt enkelt hur det blir med uptd nästa vecka, men har en lite plan hur jag kan gottgöra er om uptden blir dålig..... .;););)


   Postat av: Anonym

DU ÄR BÄST! :D LOVE YOU!


      Datum: 2012-03-22 Tid: 21:47:29

   Postat av: Anonym

du kan altid göra tidainställda inlägg ;))


      Datum: 2012-03-24 Tid: 10:36:23

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback