HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

svar på tal



Jag vill inte heller ha en paus. Om jag tar iden till mitten så går det helt åt skogen i slutet. Eftersom jag vill att novellen ska bli så bra som möjligt så vill jag vänta med den och verkligen komma på en bra ide till den.
Det går åt pipsvängen om jag tar iden jag hade i mitten för den förut och har slutet som jag hade tänkt, och jag vill verkligen ha med det slutet och då går det inte i hop sig.Jag beklagar och jag vet att några er av er bli besvikna men så här är det, och jag kan inte göra något åt det. Jag måste få en bra ide, det är därför jag vill köra en novell i mellan så jag har chans att tänka. Men jag lovar er att jag kommer fortsätta på "Your Mine".

Hoppas ni inte hatar mig för mycket.

*

Bläddra ner två inlägg ner för att få mer information..
Bläddra ner ett inlägg för att läsa den nya prologen.

Love u guys, som sagt hoppas ni inte hatar mig för mycket.


   Postat av: Anna

Jag är inte besviken utan jag vill gärna ha ett slut på novellen. För det nu det som spännade och man vill bara veta mer. Jag älskar den nya novellen. :)


      Datum: 2012-03-27 Tid: 18:36:07

   Postat av: Hanna

Neeeeeeeeej ! Du kan inte sluta nu kom igen . Tänk alla som följt novellen till nu , jag vill i alla fall ha ett Slut ju ;)


      Datum: 2012-03-28 Tid: 22:20:05 URL: http://bieberfevernovell.webblogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback