HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Chapter 12 - Im in love with you

Last Chapter:
"Eftersom jag skulle sovit hemma hos dig, vill du sova hemma hos mig nu?" Frågade han och skrattade. Hans underbara skratt var så gulligt. Jag drogs till honom på något konstigt vis. Jag drogs till hans otroliga charm, hans utrstrålning. "Det vill jag" Sa jag och log stort. Han log han med och kysste mig sen.

Jag vaknade dagen efter att någon andades tung i min nacka. Jag tog mig ur hans grepp och vände mig om. Jag drog mina fingrar på hans vackra ansikte och steg sedan ur sängen. Jag gick fram och hämtade papper och en penna och började skriva en lapp till honnom.

Hej Snygging!
Eftersom jag inte hade något med mig eller något i går känner jag mig väldigt o fräsh, jag åker därför hem. Ring mig när du vaknat.
/You know who <3

Jag la lappen på den kudde jag hade sovit på och gick ner i hans hall. Jag öppnade försiktigt dörren oc stängde den sedan försiktigt. Jag promenerade ganska snabbt hem. Det var ingen hemma när jag kom in - trodde jag.
"Vem är det?" Ropades det. Justins röst var det som lät. "GISSA" Ropade jag tillbaka. Jag sprang upp för trappan och drog in på mitt rum. Jag drog av mig mina kläder och gick in till badrummet. Jag gick in i duschen och lät det varma vattnet falla över min kropp. Jag gick ut ur duschen och svepte en handduk runt min kropp. Jag gjorde också en turban på mitt huvud. Jag gick ut från badrummet och gick in på mitt rum igen. Jag drog på mig min mysdress för idag orkade jag inte göra särkilt mycket. Jag tog bort turbanen och fönade håret snabbt och drog en borste igenom håret.

Jag gick sedan in på Justins rum och skulle fråga om han ville ha pannkakor efterso jag inte ätit något. "Hej, ska du ha pannkakor?" Frågade jag. "Ja tack, jag kommer ner och hjälper dig sen" Sa han och log. "Var är de andra föresten?" frågade jag. "De är på någon möbelaffär" Sa han. Jag nickade och stängde sedan hans dörr. Jag gick ner för trappan och in till köket. Jag tog fram en stekpanna och gjorde smeten till pannkakorna. Jag hällde i en klick smör i stekpannan och började sedan att steka på pannkakorna.

Jag hörde fotsteg i trappen och förstod att det var Justin. "Ska jag hjälpa dig med något?" Frågade han. "Du kan duka om du vill" Sa jag. Han nickade och gick bort mot skåpet och ställde ut tallrikar osv. "så det är klart nu" Sa jag och ställde fram pannkakorna som ja lagt på en tallrik. Vi började dirrekt hugga in på maten och den var faktiskt god. Det var tyst när vi åt men Justin avbröt den snabbt. "Var du med Jacob i natt eller?" Frågade han ganska buttert. "Mmh, något problem?" Frågade jag. "Nae, men vad sa han, sa han något om mig?" Jag skakade på huvudet. Skulle han gjort det eller va?. "Vad då rå?" Frågade jag. "Nae, han brukar få för sig saker ibland." Svarade han. Jag kollade konstigt på honom men fortsatte att äta.

"Tack för maten" Sa han. Jag log mot honom och vi båda ställde våra tallrikar i diskmaskinen. "Jag har en sak jag måste berätta till dig." Sa han helt plötsligt. "Är det om Jacob igen, för i sånna fall vill jag inte höra" Sa han. "Ja eller, nej, lite" Sa han. Jag suckade och skakade på huvudet och sprang upp för trappan och skulle precis gå in genom dörren när Justin stoppade mig. "Vänta" Sa han. Jag stog och kollade på han.



"Vad?" Frågade jag. "Den största anledningen till varför jag hatar Jacob så mycket igen är för att han blev tillsamans med tjejen jag var kär i igen" Sa han tyst och kollade ner i golvet. "Men han är tillsamans med mig nu så gå till tjejen och berätta det då" Sa jag. "Jag gör ju det" Sa han. "Vänta va?" Frågade jag chockat. "Jag är kär i dig" Sa han. "V-va?" frågade jag chockat. Jag han inte ens reagera förns han kysste mig passionerat och våra tungor letade efter varandra. Han bärde upp mig och vi gick in i hans rum. Han stängde dörren med sin fot och la sig ner i sängen med mig under honom. Han började fingra på min tröja. Men jag kunde inte göra det. Jag är kär i Jacob. "Justin sluta, förlåt, men jag kan inte" Sa jag och gick ut från hans rum. Jag såg att han var grymt besviken. Jag gick in till mitt rum och satte mig i sängen med huvudet i händerna. Jag kunde höra bankar från rummet brevid. Det gjorde ont i hjärtat att veta att jag också sårat Justins hjärta. Jacob hade fått mig också. Men jag kunde inte, jag kan inte styra mina känslor.

Ojojojojoj, drama is coming! ;)

Komentera :)


   Postat av: Miss Awesome

Bra :)


      Datum: 2012-03-22 Tid: 22:46:31

   Postat av: Ebba

Fett bra !!meeeer!! :D


      Datum: 2012-03-23 Tid: 12:07:40 URL: http://belibersmile.blogg.se/

   Postat av: Jossan

Jättebra!!! vill ha mer ;))


      Datum: 2012-03-23 Tid: 15:48:05

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback