HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Prolog - You Have The Key To My Heart.

14 Januari, 2009. Min och hans ett års dag. Jag var 14. Han var 14. Han skulle snart fylla 15 och jag skulle fylla 15 ända borta i november. Jag gjorde ett misstag den natten. Vi båda gjorde ett misstag. Jag förlorade min oskuld, han med. Men vi var inte redo, eftersom två månader senare fick jag reda på att jag var gravid.
Jag berättade för mamma hon blev så klart besviken på mig som alla mammor också skulle blivit. Jag hade ju ingen aning om att jag var gravid. Jag fick ju reda på det två månader efter, jag trodde bara att min mens var sen eller något eftersom jag nyss hade fått den. Men jag och min mamma vi packade våra väskor och flyttade till Texas för att starta ett nytt liv. Jag sa inget till min pojkvän, men eftersom han också skulle flytta så vågade jag inte. Jag vågade inte säga något. Jag har nu en snart 3 årig dotter. Jag älskar henne över allt annat men min uppväxt var svår för svår. Utan pojkvän, det ända stödet jag hade och den ända vännen var min mamma. Men en dag, så flyttade det in ett par grannar till oss. Det var då Tara flyttade in. Vi blev bästitsar på dirrekten, det var då vid 15 års åldern. Och jag berättade inte förns tre månader efter när jag hade hunnit fylla 16 att som hon då trodde min lillasyster var min dotter. Hon blev chockad, besviken eftersom jag inte sagt något. Men hon förstod ju självklart sen varför jag valt att inte säga något.

För en månad sedan, gick min mamma bort i tumör, hon hade varit sjuk i ett år och gick sedan bort. Det var min mamma som hade hjälpt mig med allt. Med mina studier allt verkligen. Nu hade jag ingen kvar, min pappa vet jag inte ens namnet på, jag vill inte veta heller eftersom han lämnade min mamma.
Jag och Tara har nu bestämt oss för att åka tillbaka till min hemstad och vi har hyrt ett ganska stort hus eftersom vi inte har råd med att köpa ett på dirrekten, men det blev väldigt mycket pengar på sjukhusförsäkringen efter mamma. Sen ska också våran nanny vi hade i Texas följa med och hjälpa mig.
Men grejen är att det är min expojkväns hem stad med. Jag vet att han åker tillbaka till Stratford i bland med.
Grejen är att min expojkvän var Justin Bieber. Justin Bieber är dotter till mitt barn, och han vet ingenting.

Vad tycker ni?. Tror ni det kan bli en bra novell?. Här kommer lite huvudroller som kan vara bra att veta om:

Kimberly Hamilton:


Alex Hamilton:

(När hon blir lite äldre, hon är lite yngre nu ;) )

Tara Smith:




Sen kommer ju självklart Justin spela as Justin osvosv..


   Postat av: Emelie

JÄTTEBRA kommer så klart sakna den gamla men denna verkar jätte bra ;)


      Datum: 2012-03-27 Tid: 17:45:32

   Postat av: Lisa

Det kommer bli en jättebra novell :)


      Datum: 2012-03-27 Tid: 17:45:57

   Postat av: Anonym

Fett bra den låter!!!!! Meeeeeeer !! :D


      Datum: 2012-03-27 Tid: 17:53:43

   Postat av: Anonym

detta kommer bli helt AWESOME :D


      Datum: 2012-03-27 Tid: 18:25:06

   Postat av: Sara

Meeeeeeer!


      Datum: 2012-03-27 Tid: 18:57:10 URL: http://jbieberstoriies.blogg.se/

   Postat av: rebecca

jättebra!


      Datum: 2012-03-27 Tid: 19:21:20 URL: http://backtobieber.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback