HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Chapter 45 - it's Christmas part 3

Last Chapter:
Gumman" Hon kom mot mig och kramade om mig och jag grät mot hennes axel. Jag hörde att handtaget trycktes ner och förstog att de var på väg ut men jag brydde mig inte. Tara var med mig. Jag hörde att de var en person som gick ner, inte två. "Ki-kk-Ki-m, ss-n-snälla". Jag kollade upp och såg Justin med rödsprängda ögon och tårar rann ner från hans kinder.

 

"Nej, Justin gå" Sa jag med tårar rinnande ner från mina kinder. "Snälla" försökte han. "Nej, vi förstör inte julen något mer, snälla gå ner" Sa jag med fortfarande tårar som rann ner från mina kinder. "Jag tänker inte gå ner" Sa han. "Nehe, men då gör jag det" Sa jag och gick ner, dock gick jag rakt in på toalleten och fixade mitt smink. Sen gick jag ut till alla andra igen. Som tur var det inga som såg medlidande på mig, de pratade med varandra och låtsades som ingenting. Det var nog för att barnen satt i samma rum och lekte. Jag gick ut i köket för att ta mig ett glas vatten och dricka och jag såg Chaz komma upp bakom mig. "Hey" Mumlade han. "Hej" Sa jag. "Var är Ryan?" Frågade jag. "Han är i ett gästrum, han var tvungen att lugna ner sig sa hans pappa" Jag nickade. "Vet du var Tara är?" Frågade han. "Jag tror hon är där uppe" Sa jag. "Okej" Log han. "Mår du bättre?" Frågade han. "Jodå, jag försöker, vill inte att alla ska få en dålig jul på grund av mig" "Kim, det var inte ditt fel någonting, så sluta ta skulden för allt" Jag suckade och skrattade till lite. "MATEN ÄR SERVERAD" Ropades det från matsalen  och vi gick dit och satte oss. 

Jag satte mig brevid Alex och brevid Tara. Jag hade Ryan mitt emot mig och Chaz snätt emot mig. Justin satt på Alex vänstra sida och det var en obehaglig stämning. "Ska vi öppna jul klappar efter det här?" Frågade Jazzy som satt på Justins vänstra sida. "Ja, det ska vi" Sa Pattie och Alex och Jazzy började klappa händerna. Jag skrattade till. "Kan någon skära min prinskorv?" Frågade Alex och båda jag och Justin lutade oss fram för att skära den men Justin backade undan när han såg att jag tog tag om gaffeln och kniven. "Nej, mamma pappa ska  göra det" Sa Alex. Jag suckade och la besticken på tallriken. Justin skärde de och de vuxna babblade på förfullt om någons jobb vems det var det fattade jag aldrig.

Alla åt upp och sen samlades alla i soffan. Det var dags för paketöppning. De vuxna hade bestämt att inte köpa något till varandra utan skulle fokusera på tonåringarna och barnen annars hade det tagit en jävla tid. Det gör det nog nu med därför delar vi ut alla presenter först och sen öppnar samtidigt, annars kommer de ta fleeera timmar. De små delade ut pakten effektivt och jag kunde skymta några presenter från pattie. Två från Tara hade jag redan fått och en varsin från Chaz och Ryan. Jag antog att jag inte skulle få mer presenter men sen fick jag av Bruce och Diane också. Jazzy och Alex hade den högsta högen med presenter. "Två paket kvar" Sa Jazzy och hon hämtade ett och det var till Justin. Alex kom fram till mig och gav mig ett. Jag rynkade på ögon brynen när jag såg att det var i från Justin.

Alla började öppna sina presenter och ingen hade ett ledset leende på läpparna. Chaz och Ryan hade fått ett par bilnycklar så de skulla åka och kolla på bilar inom snarast framtid. De hoppade nästan av lycka. Jag fick jätte fina smycken av Pattie. Ett par väldigt snygga skor som jag och Tara kollade på när vi var och shoppade. Av Chaz fick jag en lapp där det stog att han skulle ge mig en cykel för att jag inte hade någon och att han skulle bli min privat lärare jag skrattade väldigt mycket åt det. Ryan fick jag fem tshirtar där det stog en massa roliga grejer på. Jag valde att spara Justins present. Jag vet inte ens om jag någonsin skulle öppna det.

Justin sneglade på mig hela tiden. Kanske för att jag skulle öppna paketet. Kanske för att han vill säga något. Kanske för att jag inte köpt något till honom?.Men varför skulle jag göra det?. 

Två timmar efter så gick alla hem. "Kom nu Alex så får jag klä på dig" Ropade jag in på Jazzys rum. "Nej" Sa hon surt. "Sluta larva dig kom nu" Sa jag. "oooh" Muttrade hon och kom emot mig. Jag satte på henne hennes jacka och hennes skor. "Hej då tack för allt" Sa jag och kramade om Bruce, Diane och Pattie som stog på en rad. Justin stog brevid Pattie men jag gick tillbaka till dörren i stället. "Pappa kommer inte du med hem?" Frågade Alex. "Jag sa ju nej förut" Sa Justin och Pattie kollade ledsamt på Alex. "Han hinner inte gumman, kom nu" Sa jag och jag vinkade till Pattie och gick ut ur huset. 

Vi åkte hem igen och Alex hade somnat. Så jag la henne i hennes sänge och gick ut till köket och satte mig. Tara hade åkt hem till Chaz. Jag tog upp presenten i jackfickan som Justin gett mig. Jag bestämde mig för att öppna den och kunde inte tro mina ögon.  



   Postat av: Anonym

Ett till idag snälla :-)


      Datum: 2012-05-13 Tid: 17:13:17

   Postat av: Lisa

awesuume :)

vill veta vad hon fick :D


      Datum: 2012-05-13 Tid: 17:28:49

   Postat av: Ebba

MEEEEEEEEER!!! Vill veta vad som är i!!!! :D


      Datum: 2012-05-13 Tid: 17:38:13 URL: http://belibersmile.blogg.se/

   Postat av: Sara

ÅH HELT PERFEKT :D:D:D:D


      Datum: 2012-05-13 Tid: 18:23:53

   Postat av: Becka

Bra :)


      Datum: 2012-05-13 Tid: 18:43:26 URL: http://beckagoesrandom.blogg.se/

   Postat av: Anna

Jätte bra! :)


      Datum: 2012-05-13 Tid: 19:35:25

   Postat av: Emelie

Jättebra ;)


      Datum: 2012-05-13 Tid: 19:57:50

   Postat av: cicci

skit bra!! mer mer mer! :D


      Datum: 2012-05-13 Tid: 22:46:38

   Postat av: Anonym

Mer nu, det är en order! :D


      Datum: 2012-05-13 Tid: 23:45:07

   Postat av: Sandra

Gud så bra, speciellt när man lyssnar på Justins nya låt turn to you, så blir man själv lite ledsen. (inte så att jag får tårar och sådant..) men man blev typ lite ledsen, eller ialllafall så att mitt hjärta sjönk XDD Du förstår nog.



GRYMT BRA IALLAFALL! Nu vill vi ha nästa kapitel! :D


      Datum: 2012-05-14 Tid: 17:13:59 URL: http://justinsmexybieber.blogg.se/

   Postat av: Cynthia<3

HejHej:)

Skulle du kunna hjälpa mig med att bestämma om jag ska börja med en novell i min Blogg? :))

Isf svara jätte gärna vad du tycker på Bloggen!^.^

Massor med Kramar,Cynthia<3


      Datum: 2012-05-14 Tid: 20:03:09 URL: http://http://justinworldbieber.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback