HOME  FACEBOOK  TWITTER  YOUTUBE  DESIGN BY

Epiolog - YouHaveTheKeyToMyHeart

8 Månader Senare:
KimsPerspektiv:

 

8 månader hade nu gått sen vi återförenades. Tiden hade gått såååå fort. Det var två månader sen vi kom hem från turnen och Justin har praktiskt taget bott i mitt och Taras hus. Eller tjaa, tara bor inte där alls mycket längre, hon har typ flyttat in hos Chaz. Chaz och Ryan köpte en lägenhet tillsamans så där bor de nu.
Inte mycket mer hade hänt förutom att Alex blivit så stor nu, hon är mycket mer kräsen och själv tycker jag att hon blivit ett väldigt bortskämt barn. Hon får praktiskt taget allt hon pekar på, visst det är väl en barns dröm men ändå. Men det hade också hänt en till sak, en ganska stor sak. Jag tror jag gått och blivit gravid.
Min mens är snart två veckor sen, och ja, jag vet att jag är gravid eftersom det stog det på gravidtettestet.

Jag har dock inte berättat något för Justin. Han skulle få reda på det. "Älskling kommer du?" Justin ropade.
Vi skulle gå till en äng med Alex och plocka lite blommor, Alex hade önskat det. "Jag kommer" Ropade jag och trippade ner från trappan. De var påklädda så jag satte på mig mina skor och la min jacka under armen. Det var agusti och varmt ute så man behövde inte jacka men jag tog med det i säkerhets fall. Justin och jag höll handen och vi promenerade ner till ängen. Justin viskade flera gånger i mitt öra en massa kärleksförklaringar och jag rös varenda gång. "Jaaa vi är framme" Alex började springa mot blommorna.
Hon sprang runt där och hade bara allmänt kul. Jag och Justin satte oss vid en park bänk.

"Har jag någonsin sagt hur vacker du är?" Frågade han. "Flera gånger" Sa jag och skratta.



"Vad bra för jag menar det verkligen" Sa han och jag rodnade, som alltid när han säger något sånt där. "Kan du fatta att det snart gått ett år?" Frågade han. Jag skakade på huvudet. Ett år sen vi träffades för andra gången.
"Vill du ha fler barn?" Hans fråga gjorde mig förvånad. "Ja det vill jag, du då?" Frågade jag. "Självklart, men inte nu, jag väntar helst lite" Sa han och jag kände att jag fick en klump i magen. jag väntar helst lite. Hur skulle jag nu kunna tala om att jag var gravid?.

"Gå upp och ställ dig där så jag får ta kort på dig" Sa Justin. Jag skrattade och kastade några blommor när han tog kort. Han tog ett kort där Alex låg vid några blommor också. "Jag har världens vackraste famillj" Sa han och jag log och kysste honom ömt på läpparna. Jag kunde fortfarande inte tränga bort den där känslan. Om jag skulle våga berätta eller inte. Han gjorde mig osäker. 

*

Det knackade på mitt källarfönster. Han var här. Äntligen, han var fyrtio minuter försenad. Jag öppnade fönstret och klättrade ut. "Varför tod du sån lång tid?" Frågade jag. "Förlåt babe, mamma var vaken kunde inte gå förns nu" Sa han och kysste mig på kinden. "Okej det är lungt" Fnittrade jag. "Tror du de någonsin kommer komma på oss?" Frågade jag medans vi gick längs vägen hand i hand. "Njae, vi är ju bäst" Sa han och jag skrattade.
"Vad ska vi göra på fredag?" frågade jag nervöst, tänk om han inte kom ihåg. "Vad menar du, ska vi göra något då?" Frågade han. "Justin, du kommer inte ens ih-" "Ssh, jag skoja älskling, klart jag kommer i håg vår ettårsdag, och jag har en plan för dig och mig. Kom hem till mig klockan sju så fixar jag lite överaskningar, mamma, mormor och morfar är borta så vi har huset för oss själva" Log han. Jag log stort och kysste honom ömt på hans läppar. 

"Hur går det med dina youtube klipp då?" Frågade jag. "Det går bra, har faktiskt fått jätte många visningar nu, jag vill ha dig i en video så alla får se min underbara flickvän" Log han och jag skrattade och kramade hans hand hårdare. "Min mamma sa att hon gillade dig mycket idag" Fnittrade jag. "Gjorde hon, äääntligen" Sa han och gjorde ett glädje skutt. "haha du är ju sjuk, och var tyst vi kan ju väcka folk, och varför så glad?" Frågade jag. "Hon måste ju gilla mig eftersom det är mig du kommer spendera resten av ditt liv med" Sa han och blinka. "Hur kan du vara så säker?" frågade jag och skratta. "Jag är Justin Drew Bieber, jag vet allt" Sa han och log stolt.
"Självgod pojkvän har jag i alla fall" Sa jag och han nickade och kysste mig igen. "Ska vi bege oss hemmåt igen?" Frågade jag och han nickade. Han följde mig hem och jag kramade honom och gav honom en kyss. "Jag älskar dig Kimberly Hamilton" Sa han. "Jag älskar dig med Justin Bieber, du och jag för alltid." Sa jag och jag kysste honom och begav mig sedan in till mig igen. Han var verkligen den rätte.

"Kim, Kim" Justin viftade med handen framför ögonen på mig. "Vad?" frågade jag. "Jag prata med dig men du svara inte, vad tänkte du på?" Frågade han. "Gamla minnen bara" Sa jag. Han nickade och kysste mig igen. Jag besvarade den och sen tog vi med oss Alex och gick hem igen. Jag var allt för lyckligt lottat. Men, skulle jag förebli det?. Skulle jag våga berätta för Justin när han sagt att han inte vill ha fler barn än. Vilken väg skulle jag gå, den jag redan gått? Eller skulle jag pröva mig på en ny?


Nu är novellen oficiellt slut.

Tack för alla underbara komentarer, och majoritetetn har valt, jag fortsätter på Your Mine.

Komentera mina älsklingar.


   Postat av: Anna

Jätte bra! Men nu blir jag nyfiken om hon ska berätta eller inte. Kommer det komma en fortsättning på denna novell?!


      Datum: 2012-05-19 Tid: 19:06:52

   Postat av: Becka

Grymt bra!


      Datum: 2012-05-19 Tid: 19:21:14 URL: http://beckagoesrandom.blogg.se/

   Postat av: Lisa

Noo vill inte att novellen ska vara slut :/

Jättebra :D


      Datum: 2012-05-19 Tid: 19:58:08

   Postat av: Felicia

Nu måste man ju veta vad hon väljer -.-' höhö, du får skriva en fortsättning!1 (hoppas jag iaf ^^) Asgrym novell (och del så) iaf!! Älskar den!!


      Datum: 2012-05-20 Tid: 01:20:39 URL: http://justindbnoveller.bloggplatsen.se

   Postat av: rebecca

kan du inte skriva epilog part 2, snälla. måste ju som de andra vet vad hon väljer:))


      Datum: 2012-05-20 Tid: 19:26:44 URL: http://backtobieber.blogg.se/

   Postat av: Anonym

kan du inte fortsätta eller iaf skriva en del 2? de hade vart awesome, för nu vill man ju veta vad hon väljer ;))


      Datum: 2012-05-21 Tid: 15:10:04

   Postat av: Anonym

ey du, fortsätt på den häraa, den är f1 awesome!

Eller skriv iaf en part 2 eller nåt? plz. ;))


      Datum: 2012-05-23 Tid: 17:28:38

   Postat av: N

Snälla kan du inte skriva en till del snälla? :D


      Datum: 2012-09-05 Tid: 19:55:11

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback